13 vragen over Appartement Hacienda San Jorge

• Esther Willemsen, 11-10-2018 Rapporteren

hoe groot zijn apartementen

Hallo, Ik zoek een goed vakantieadres voor een groot gezin. twee kinderen van 10 en 1 van (bijna) 14 en 16. Het is geen idee om bij elkaar op de lip te zitten. De oudste is een meisje en de rest jongens, dat vereist dus wel enige privacy voor de dame in kwestie. Dit lijkt me leuk, maar ik weet dus niet of de appartementen groot genoeg zijn of dat ik er een 2 persoons bij moet boeken. wie kan mij helpen?

• Yvonne, 03-08-2018 Rapporteren

Ligging superior kamer

Wat is de ligging van een superiorkamer 1-4 personen?

Verriet , 13-08-2018

Complex a

Al zijn ze al meer kamers aan het aanpassen.

• Geskus, 17-01-2017 Rapporteren

Is er wifi?

Is er een wifi mogelijk?

F Zijlstra, 05-07-2018

Ja er is een zeer goede WIFI , je kan op je tablet tv kijken als je wilt.

• franhuizen, 31-03-2015 Rapporteren

fohn

is er een fohn aanwezig in de appartementen? en handdoeken?

Vrolijk, 31-03-2015

ja

We hebben een aantal aanbieders voor Hacienda San Jorge voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Vakanties.nl
    Travel store
    Travel store

• Maria, 30-06-2014 Rapporteren

koffieapparaat

Is er een koffieapparaat aanwezig in het appartement?

F Zijlstra, 05-07-2018

Ja hoor er staat een koffie apparaat op het aanrecht.

Judith, 08-08-2014

Niet in het appartement, wél gratis te verkrijgen in de lobby.

• sasja, 17-02-2014 Rapporteren

kamers

Wie weet er welke kamer nummers er uitzicht op het zwembad hebben en op de bagane grond zijn ?

Hoefnagels, 07-04-2014

Hallo Sasja Wij zaten in gebouw D op de eerste verdieping maar doordat er veel bomen staan hadden wij geen uitzicht op het zwembad.Het is wel een heel mooi complex

• noor , 02-02-2014 Rapporteren

sauna

zit de sauna bij de prijs in??

noor

Judith, 08-08-2014

Ja!

• Gert, 10-08-2013 Rapporteren

bedden

Wij gaan in januari naar San Jorge , kijken er erg naar uit , maar ik lees in veel reviews dat het zwembadwater erg koud is in Januari en dat de bedden zo hard zijn. Wie heeft er ervaring mee ?

S.Kalter, 21-08-2013

Wij vonden de bedden prima, in augustus was het zwembad heerlijk.

• hannie van der Bijl, 09-12-2012 Rapporteren

TV ontvangst

Hallo. Weet iemand hoe de ontvangst van de TV is? Is er sateliet TV? Kan je b.v. BVN ook ontvangen, of alleen duitse en spaanse programma's?

BVN was te ontvangen.

F Zijlstra, 05-07-2018

Tegenwoordig kun je met je tablet alle zenders die je in Nederland ook hebt daar zien omdat er een goede WIFI is.

• nathalie, 01-11-2012 Rapporteren

zout zwembad

is het zwembad superzout? kan je onder water zwemmen zonder dat je neus en ogen te hard prikken?

S.Kalter, 21-08-2013

Het water is zout en gechloord bij ons irriteerde het wel aan de ogen maar wanneer je je hoofd boven water houdt is het een lekker zwembad

MS, 04-01-2015

Bezoek sep 2014. Stel je niet teveel voor van een 'zoutwater' zwembad. Er zat aardig wat chloor in en lijkt gewoon op een normaal zwembad, behalve dan dat het water ietsje kan prikken aan je ogen. Dat zal verschillen per persoon. Er zijn douches bij het zwembad met zoet water, dus kan je je meteen afspoelen.