Hotel H10 Taburiente Playasterstersterster

• All inclusive
  • Animatie
  • Sauna
Tonen op kaart

Begin je dag goed met een uitgebreid ontbijt bij Hotel H10 Taburiente Playa. Of kies voor halfpension en je hebt ook het avondeten inclusief. Drink hier een van de goede wijnen bij. Elke avond kun je een kijkje nemen bij de animatie. Centraal gelegen op het eiland dichtbij het strand, maar je hebt wel een auto nodig voor uitstapjes.

136 reviews over Hotel H10 Taburiente Playa

• 9Trees Megens25-06-2016

Fijn hotel, mooie ligging aan zee.

Vriendelijk personeel, heerlijk eten, fijne zwembaden, mooie kamer. Alles keurig schoon. Je kon helemaal via aangelegd voetpad naar de hoofdstad Santa Cruz lopen.

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Gert25-06-2016

Goed hotel met prachtige ligging, maaltijden prima

Goede, ruime kamers, prima schoonmaak, vriendelijk personeel, efficiënte receptie

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Veer01-05-2016

Rustig gelegen en primaat verzorgd hotel

Ontvangst bij receptie is prima. Men spreekt prima Engels en Duits. Kamer met straataanzicht geboekt, maar vanuit zichzelf een gratis omboeking zeezicht gekregen. Prima wifi ontvangst in de centrale hal met genoeg zitplaatsen. We hadden halfpension geboekt.. ruime keuze bij zowel het ontbijt als het diner buffet. Iedere dag andere gerechten en ander beleg. Alles prima verzorgd. Hotel is centraal gelegen in 't rustige dorpje. Tegen over het hotel is een bushalte. Hotel ligt op 10 minuten van t vliegveld.. heerlijk snel op je vakantie bestemming zijn. Overdag vliegen er wel vliegtuigen over maar heb daar persoonlijk geen last van gehad. Genoeg ligbedden en parasols bij het zwembad.

Gereisd met partner in april 2016

• 7Jan28-12-2015

Mooi hotel maar wat achterhaald in de tijd

De maaltijden waren niet al te best. Vaak niet warm genoeg en vooral het vlees was taai en bevatte nogal wat zenen. Toen we een dag het eiland gingen bekijken met een bus en een gids werd gemeld dat je een lunchpakket moest meenemen. Wij netjes bij de receptie gevraagd om een lunchpakket, omdat wij AI hadden geboekt. Daar kregen wij te horen, dat je dat maar bij "de Spar" moest gaan kopen. Nogal vreemd, omdat we alle maaltijden al hadden betaald.

Gereisd met vrienden in november 2015

• 7albertjeannine18-10-2015

Tevreden, maar enkele zware minpunten.

Wij verbleven op kamer 418 !Het uiizicht en de omgeving is zeer goed,het is gelegen in een rustige buurt,op 10minutjes wandelen van promenadeen zeer mooi bay stranden, met snorkelmogelijkheid,juist over hotel bushalte met iedere halfuur verbinding naar de prachtige stad Santa cruz,Juist naast hotel bevind zich een voedingswinkel Spar,15 min van hotel, bevind zich ook lokaal kantoor,voor zeer mooie wandelingen en bus excursies te boeken,en zo het mooie La palma te zien!Het personeel van H10 taburiente playa is vriendelijk! maar aan de receptie zou men wat beter de Engelse taal moeten kunnen,De Minpunten!! van hotel Waren voor Ons,12 dagen op 14 avond eten goed tot zeer goed! Maar op Maandag 7-9-2015 en Zondag 20-9-2015 was het eten zeker niet lekker,zeer smakeloos,Badkamer muur zijde haardroger uiterst vuil!!!hand doek dienst van zwembad op zondagen altijd afwezig, bijna alle kaas is smakeloos en vol water gespoten denk ik ?Manager nazicht voor al deze punten,ook op Zondagen!!!

Gereisd met partner in september 2015

• 8Nathalie11-09-2015

Heerlijke vakantie

Pluspunten van het hotel: - Het eten in restaurant, elke avond wat anders. Voor ieder wat wils. - Het zwembad is iets verwarmd, waardoor ik niet een half uur bezig was om erin te gaan, maar 10 minuten! - Kamer erg schoon en netjes. Elke dag schoongemaakt, nieuwe handdoeken. - Personeel ontzettend vriendelijk. - Heerlijk geslapen! Bedden zijn een meter breed. - Supergoede locatie. Bus voor de deur. Hoofdstad is 5 minuten rijden. Je kan lekker langs de zee wandelen want er is een heel pad aangelegd.

Nadelen: - Idd iets gedateerd, wel degelijk. - Overig personeel spreekt nauwelijks Engels. (Sommige obers zelfs). - Helaas was de bar buiten gesloten, waardoor we onze drankjes binnen moesten halen. Maar wel elke keer aankleden als je van het zwembad komt :( - Niet echt kindvriendelijk, helemaal geen activiteiten oid.

Vaak gaan wij maar 1 keer naar een eiland, maar ik denk dat wij hier over een tijdje nog wel een keer heen gaan!

Gereisd met partner in augustus 2015

• 6Janssens11-08-2015

Veel werk aan de winkel

Het H10 hotel Taburiente Playa is tot nu toe de minste van de H10 keten. La Palma is misschien geen ideale vakantiebestemming voor een relaxvakantie, maar dit wil niet zeggen dat aan de beloofde items in de vakantiebrochure niet moet worden voldaan.
    Het eten was van goede kwaliteit, en zeker voldoende. Ook de geboekte kamer was ruim in orde, doch het hotel is wel aan vernieuwing toe. De poolbar was niet geopend, middageten kon enkel in het restaurant. Ook qua drank was de regeling vrij verwarrend : voormiddag enkel de bar aan de receptie, tot 16u enkel een bar aan het restaurant, vanaf 16u enkel de Teneguina bar. De beloofde animatie was niet aanwezig : eenmaal per week een uurtje live muziek. Met kinderen blijft u best weg : geen enkele kinderanimatie, een bescheiden kinderbadje en één schommel. Internetverbinding via het hotel ging zeer moeizaam. Wij hadden de all-in, wat geen aanrader is : zodra u een bar binnengaat in het hotel zal het personeel u zoveel mogelijk negeren.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 7Hans_gremmen19-02-2015

Gedateerd

Het hotel is gedateerd, maar verder wel netjes. Het personeel is vriendelijk. Wij hadden een junior suite, erg ruim. Maar helaas aan de zee-kant. Vanwege de harde wind moest de schuifdeur dicht blijven. 's Nachts regelmatig wakker van de harde wind en het harde bed. Het publiek bestond voornamelijk uit bejaarden. En zelfs voor hen was de animatie te oubollig. Bijna niemand bleef zitten als het Belgische koppel alweer liedjes ging zingen bij hun keyboard. Gekoppeld aan het feit dat er in de omgeving van het hotel niks te beleven valt, vond ik dat wel het grootste minpunt. Het grootste pluspunt vond ik de ligging vlak bij Santa Cruz.

Gereisd met partner in februari 2015

• 6balletje8421-12-2014

dit hotel heeft een toekomstplannen.

Verf van muren, koud en niet gevarieerd eten, kil restaurant en slecht internet en is dringend aan renovatie toe. Geen sfeer in het hotel in en buiten het hotel.

Gereisd met partner in december 2014

• 8Fred13-12-2014

Goed Hotel

De kamers van Hotel Taburiente zijn wat gedateerd, maar worden iedere dag netjes schoongemaakt. Het ontbijt en diner zijn in buffet vorm, en er is ruim voldoende en veel variatie. Iedere dag veel vers fruit en salade buffet. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in december 2014

7 tips over Hotel H10 Taburiente Playa

• Anja Lardenoye, 01-06-2014

De noordtour is echt onvergetelijk en de boottocht met de Fancy ook, tientallen dolfijnen die je echt bijna kan aanraken.

• Maron en Maarten, 23-11-2011

Onze grootste tip is: Boek geen georganiseerde wandelingen/excursies maar huur een autotje en bezoek zelf al die plaatsjes/tochten. Je bent veel goedkoper uit, ziet meer, en kan stoppen wanneer je wil!

• Luc, 22-10-2013

Naast het hotel is een Spar waar je aan democratische prijzen drankjes voor in de koelkast kunt aankopen. Een paar honderd meter richting Santa Cruz is een klein commercieel centrum met enkele bars, restaurants en winkeltje. Er zijn slechts enkele tientallen parkeerplaatsen voor het hotel, maar aan de overzijde van de straat is een grote open ruimte die als parking gebruikt wordt.

13 vragen over Hotel H10 Taburiente Playa

• Suzanne, 07-03-2018

Waterkoker of kookplaatje aanwezig?

Weet iemand of de kamers een waterkoker of kookplaat hebben om water te koken? Ik drink namelijk erg veel thee en gebruik bijna altijd een warme kruik met slapen. Zou zonde zijn als ik een waterkokertje mee neem en ze zo’n ding daar gewoon hebben staan. Alvast bedankt.

• Theeleut, 05-03-2018

Waterkoker of kookplaatje?

Ik ben nogal een fanatieke theedrinker. Weet iemand of er op de kamers een waterkoker of elektrisch kookplaatje aanwezig is? Alvast bedankt.

• DR, 08-08-2017

Dresscode

Weet iemand of de dresscode in augustus wordt nageleefd? Dus een verplichte lange broek met dichte schoenen voor de heren?

Hotel H10 Taburiente Playa info

• Aantal sterrensterstersterster
  • VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 7 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenFast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages