Hotel H10 Taburiente Playasterstersterster

• All inclusive
  • Animatie
  • Sauna
Tonen op kaart

Begin je dag goed met een uitgebreid ontbijt bij Hotel H10 Taburiente Playa. Of kies voor halfpension en je hebt ook het avondeten inclusief. Drink hier een van de goede wijnen bij. Elke avond kun je een kijkje nemen bij de animatie. Centraal gelegen op het eiland dichtbij het strand, maar je hebt wel een auto nodig voor uitstapjes.

136 reviews over Hotel H10 Taburiente Playa

• 2019
    8John22-03-2019

aangenaam verblijf, lekker eten; ouderwetse kamer

aangenaam verblijf. Je moet geluk hebben met de kamer, want er zijn een aantal nieuwe (gerenoveerde) kamers en een aantal ouderwetse kamers die aan renovatie toe zijn.

Gereisd met partner in februari 2019

• 9Kevin28-01-2019

Geweldig

Een heel fijn hotel en top service

Alleen gereisd in oktober 2018

• 9Fernand13-01-2019

Gezellig hotel

Het hotel is al oud, maar best gezellig. Mooi opgevatte inkomhall. Kamers prima maar gezien de moderne toestelletjes al eens opgeladen moeten worden... te weinig stopcontacten. De bad- en lavabokranen zijn nog van een zeer oud model, al is alles behoorlijk functioneel. Bedden zijn prima. Netheid is helemaal in orde. Het restaurant blinkt niet uit in gezelligheid maar het personeel is zeer gedienstig en snel. Het eten is matig tot goed, ik vond het spijtig dat er weinig of geen Spaanse specialiteiten waren. Geen enkele dag heb ik gazpacho gezien. Wel is er altijd veel vers fruit, zelfs specialiteiten als carambolas wat ik nog nergens anders zag. We komen zeker nog eens terug !

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    10A.S.12-11-2018

Altijd weer genieten !

Deze keer zaten we in een "oude" kamer. Veel minder mooi en ruim dan de vernieuwde kamers maar wel alle comfort. In de kamer was er maar één stopcontact dat niet werkte ?! lastig om telefoon of tablet op te laden. In het restaurant heb je twee grote buffetten. Een daarvan was eten altijd lauw. In de zomer is het aanbod ook veel meer en lekkerder.

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

• 9Kim Weernink11-06-2018

H10 Taburiente Playa

Je moet in een mooi gebied verblijven waar zonsondergang is , zodat je kunt afkoelen want het is best heel erg warm in de maand juni/juli. De mooiste hotels zijn de H10 Taburiente Playa daar heb je garantie dat je een mooi uitzicht heb. Je moet goed kijken of het 3 of 4 sterren hotel is want het kan verschillen, als je op verschillende sites kijkt. Het eten is lekker, accommodatie is goed, ligging is goed, dicht bij het strand zeker een aanrader als je een levensgenieter bent en van luxe houdt.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

• 9Joze26-05-2018

Super fantastisch

Fantastisch hotel, bied alles war er te wensen val. Ligging mooi centraal van het mega mooie eiland. Eten top, ontbijt zeer uitgebreid, half pension ideaal. Avondeten, niet te kiezen zoveel lekkers, wijn is heerlijk. Prijs drank niet hoog, zeker geen all inn nemen omdat je zoveel kan doen op dit eiland! Auto huren is prima en je kan zelf naar alle mooie plekjes rijden. Wegen zeer goed, zelfs gefietst. Het weer is zeer wisselend, eiland is niet bedoeld om stranvakantie te houden. Er is naast het hotel geeb bouw meer, deze is allang klaar.

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

9Lilian26-09-2017

Fantastisch wandel eiland

Dit is echt een wandel eiland.Het H10 hotel taburiente was echt super. Heel schoon ,goed eten, iedere avond animatie(moet je wel van houden). Zeer vriendelijk personeel. Geen ge-ren en handdoekje leggen bij het zwembad. Helaas in de buurt niks te doen, geen terrasjes en winkels buiten een spar en een drogist. Dat is wel jammer.Verder een super accomodatij

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 9Alexandra22-08-2017

Mooi eiland, fijn hotel, vriendelijk personeel

Onze kamer met zeezicht ving veel wind waardoor je bijna niet op het balkon kunt zitten maar waardoor het ook heerlijk afkoelt 's avonds. Geen airco nodig gehad! Stukje lopen naar de verschillende strandjes waar het nooit te druk was. Snorkelend is er veel te zien! Het ontbijtbuffet was heerlijk uitgebreid en vers en ook de avondmaaltijden waren goed en gevarieerd. Het personeel is allervriendelijkst, uitstekende service, erg beleefd. We kregen een kamer die 2x groter was dan degene die we geboekt hadden, "because I can" zei de receptionist! We hebben veel met de lokale bus gereisd, sommigen gaan maar eens in de 2 uur dus dat is even plannen. Schitterend eiland met veel gezichten en omdat we toch ook wel lekker aan het strand wilden zitten hebben we lang niet alles kunnen bezichtigen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8Patrick Coolen17-07-2017

Mooi hotel maar veel lawaai door renovatie

H10 Taburete playa is een mooi hotel met uitermate vriendelijke medewerkers. Het eten is er goed en de cocktails fantastisch. De kamers zijn schoon net als het hele hotel. Het is er gemoedelijk en nooit vechten om bedjes! Er zijn genoeg bedjes en ook al kom je laat; er is nog voldoende keuze. Helaas wordt het hotel er direct naast volledig gerenoveerd waardoor je elke dag betonboren en andere bouwgeluiden hoort. Eind juli moet het klaar zijn maar wij schatten het op eind oktober. De buitenmuur van onze kamer werd geschilderd waardoor er schilders twee dagen lang voor ons zijraam stonden zonder dat we werden gewaarschuwd; dus het gordijn moest dichtblijven. Voor zon aanbidders: het is aan de oostkant vaak bewolkt werd ons verteld. Helaas hebben wij dit ervaren. Toch hebben we genoten van alle verdere luxe. Alleen hadden we een jaar later moeten gaan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 6I van Dooren27-06-2017

Bouwplaats

Het naastgelegen hotel zijn ze aan het verbouwen waardoor je de hele dag in een soort bouwplaats bent veel geluid over last van gereedschap en bouwvakkers van 8uur tot 20.00 dus als je er een hele dag bent GEEN aanrader verder gaat het wel

Gereisd met partner in juni 2017

7 tips over Hotel H10 Taburiente Playa

• Anja Lardenoye, 01-06-2014

De noordtour is echt onvergetelijk en de boottocht met de Fancy ook, tientallen dolfijnen die je echt bijna kan aanraken.

• Maron en Maarten, 23-11-2011

Onze grootste tip is: Boek geen georganiseerde wandelingen/excursies maar huur een autotje en bezoek zelf al die plaatsjes/tochten. Je bent veel goedkoper uit, ziet meer, en kan stoppen wanneer je wil!

• Luc, 22-10-2013

Naast het hotel is een Spar waar je aan democratische prijzen drankjes voor in de koelkast kunt aankopen. Een paar honderd meter richting Santa Cruz is een klein commercieel centrum met enkele bars, restaurants en winkeltje. Er zijn slechts enkele tientallen parkeerplaatsen voor het hotel, maar aan de overzijde van de straat is een grote open ruimte die als parking gebruikt wordt.

13 vragen over Hotel H10 Taburiente Playa

• Suzanne, 07-03-2018

Waterkoker of kookplaatje aanwezig?

Weet iemand of de kamers een waterkoker of kookplaat hebben om water te koken? Ik drink namelijk erg veel thee en gebruik bijna altijd een warme kruik met slapen. Zou zonde zijn als ik een waterkokertje mee neem en ze zo’n ding daar gewoon hebben staan. Alvast bedankt.

• Theeleut, 05-03-2018

Waterkoker of kookplaatje?

Ik ben nogal een fanatieke theedrinker. Weet iemand of er op de kamers een waterkoker of elektrisch kookplaatje aanwezig is? Alvast bedankt.

• DR, 08-08-2017

Dresscode

Weet iemand of de dresscode in augustus wordt nageleefd? Dus een verplichte lange broek met dichte schoenen voor de heren?

Hotel H10 Taburiente Playa info

• Aantal sterrensterstersterster
  • VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 7 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenFast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages