13 vragen over Hotel H10 Taburiente Playa

• Suzanne, 07-03-2018 Rapporteren

Waterkoker of kookplaatje aanwezig?

Weet iemand of de kamers een waterkoker of kookplaat hebben om water te koken? Ik drink namelijk erg veel thee en gebruik bijna altijd een warme kruik met slapen. Zou zonde zijn als ik een waterkokertje mee neem en ze zo’n ding daar gewoon hebben staan. Alvast bedankt.

• Theeleut, 05-03-2018 Rapporteren

Waterkoker of kookplaatje?

Ik ben nogal een fanatieke theedrinker. Weet iemand of er op de kamers een waterkoker of elektrisch kookplaatje aanwezig is? Alvast bedankt.

• DR, 08-08-2017 Rapporteren

Dresscode

Weet iemand of de dresscode in augustus wordt nageleefd? Dus een verplichte lange broek met dichte schoenen voor de heren?

• P.R., 24-01-2017 Rapporteren

Is er goede wifi ?

Op kamer? En wat kost het?

Marion, 09-06-2017

Goede wifi op kamer ! , gratis

• Frank, 02-11-2016 Rapporteren

zwembad zout water

Hoeveel zwembaden zijn er en klopt het dat deze met zout water zijn?!

• Ilse, 29-08-2016 Rapporteren

Het weer

Ik heb ergens gelezen dat als er bewolking is het vaak aan deze kant van het eiland is. Wij willen graag in oktober naar dit hotel. Kan iemand mij vertellen of het er doorgaans wel zonnig is? Er is natuurlijk niets zo veranderlijk als het weer, maar toch.. Op de foto's van het hotel ziet het er natuurlijk prachtig uit, maar ik zie ook best veel foto's van reizigers waarop het nogal bewolkt is.

• Def, 27-07-2016 Rapporteren

Winkeltjes? eet tentjes? boulevard?

Hallo, ik ga in september op vakantie met mijn vriend, nu vroeg ik me af is er op dit eiland nog leuke winkeltjes te vinden (souvenir) ? en eet tentjes? of gewoon een gezellig barretje ? en ook vroeg ik me af of we ergens kunnen snorkelen/ duiken?

• J.veld, 07-01-2015 Rapporteren

prijs-kwaliteit

Wij hebben dit hotel geboekt in Mei. Wat zijn de prijzen aan de bar bv een biertje Is het spar winkeltje duur

• Peter Hermes, 21-08-2014 Rapporteren

Autohuur

Kan iemand mij vertellen wat de kosten ongeveer zijn om een auto te huren.

Fred, 13-12-2014

Ik heb in december 2014 een auto gehuurd voor 4 dagen, en deze koste toen 117,- euro. Brandstof op La Palma is zeer goedkoop, 1 liter euro 95 1,01.

• Sander, 04-07-2014 Rapporteren

andere hollanders deze week

Helaas heb ik jullie geen gedag meer kunnen zeggen! Ik dacht dat jullie later vertrokken. Die bleek naar Brussel te gaan. Ik heb jullie toestel van naast het zwembad over zien gaan. Had graag even persoonlijk jullie gedag gezegd. Was erg gezellig deze dagen. Nou hopelijk lezen jullie dit nog.

Groetjes, sander uit Hoorn (Kieft)