Hotel H10 Taburiente Playa

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag26°22°
Hotel H10 Taburiente Playa
8,6

13 reacties Hotel H10 Taburiente Playa

Waterkoker of kookplaatje aanwezig?

Suzanne, 7-3-2018

Weet iemand of de kamers een waterkoker of kookplaat hebben om water te koken?

Ik drink namelijk erg veel thee en gebruik bijna altijd een warme kruik met slapen.

Zou zonde zijn als ik een waterkokertje mee neem en ze zo’n ding daar gewoon hebben staan.

Alvast bedankt.

Waterkoker of kookplaatje?

Theeleut, 5-3-2018

Ik ben nogal een fanatieke theedrinker.

Weet iemand of er op de kamers een waterkoker of elektrisch kookplaatje aanwezig is?

Alvast bedankt.

Dresscode

DR, 8-8-2017
Weet iemand of de dresscode in augustus wordt nageleefd? Dus een verplichte lange broek met dichte schoenen voor de heren?
0 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor H10 Taburiente Playa voor je op een rij gezet:

P.R., 24-1-2017

Is er goede wifi ?

Op kamer? En wat kost het?

1 reactie

zwembad zout water

Frank, 2-11-2016
Hoeveel zwembaden zijn er en klopt het dat deze met zout water zijn?!

Het weer

Ilse, 29-8-2016
Ik heb ergens gelezen dat als er bewolking is het vaak aan deze kant van het eiland is. Wij willen graag in oktober naar dit hotel. Kan iemand mij vertellen of het er doorgaans wel zonnig is? Er is natuurlijk niets zo veranderlijk als het weer, maar toch.. Op de foto's van het hotel ziet het er natuurlijk prachtig uit, maar ik zie ook best veel foto's van reizigers waarop het nogal bewolkt is.
0 reacties

Winkeltjes? eet tentjes? boulevard?

Def, 27-7-2016

Hallo,

ik ga in september op vakantie met mijn vriend,

nu vroeg ik me af is er op dit eiland nog leuke winkeltjes te vinden (souvenir) ? en eet tentjes? of gewoon een gezellig barretje ?

en ook vroeg ik me af of we ergens kunnen snorkelen/ duiken?

prijs-kwaliteit

J.veld, 7-1-2015

Wij hebben dit hotel geboekt in Mei.

Wat zijn de prijzen aan de bar bv een biertje

Is het spar winkeltje duur

Autohuur

Peter Hermes, 21-8-2014
Kan iemand mij vertellen wat de kosten ongeveer zijn om een auto te huren.
1 reactie

andere hollanders deze week

Sander, 4-7-2014

Helaas heb ik jullie geen gedag meer kunnen zeggen! Ik dacht dat jullie later vertrokken. Die bleek naar Brussel te gaan. Ik heb jullie toestel van naast het zwembad over zien gaan. Had graag even persoonlijk jullie gedag gezegd. Was erg gezellig deze dagen.

Nou hopelijk lezen jullie dit nog.

Groetjes, sander uit Hoorn (Kieft)