Aparthotel H10 Costa Salinas

Aparthotel
Aparthotel H10 Costa Salinas

We hebben een aantal aanbieders voor H10 Costa Salinas voor je op een rij gezet:

47 reviews over Aparthotel H10 Costa Salinas in het Nederlands

appartement superior zeezicht /Costa Salinas

Wim Petersen
17-1-2013

De ligging is perfect uitzicht over de zwembaden en zee. De kamer is met keuken voldoende ingericht het meubulair was bij ons wat sober en somber de televisie was van het jaar nul een oud klein 25cm beeldje.De bedden waren uitstekend de schoonmaak iedere dag en 2 keer in de week verwisselen van het beddengoed. Denk er aan mensen die slecht ter been zijn moeten trappen lopen omdat in dit complex GEEN LIFT aanwezig is, dat zijn dus de appartementen superior zeezicht,het andere complex met andere ligging heeft WEL een LIFT.Wij hebben daar een fijne 28dagen door gebracht van 17/12/12 t/m 14/01/13.

Gereisd Met partner in december 2012

Leuk appartement!

Peter zandover
18-9-2012

La Palma is een erg schoon en mooi eiland, er is genoeg te zien met excursies en of eigen vervoer. Wij hadden alleen maar mooi weer en in de avond is het lekker uit waaien langs de kust. Ik vond de kamers in de appartementen complex best wel vies dus daar was ik niet echt enthousiast over. Verder is het eten goed en elke avond staar er weer wat anders voor je klaar. Het zwarte zand op het strad is best wel pijnlijk om op te lopen. Het zee water heeft een heerlijk temperatuurtje! Over het algemeen ben ik wel tevreden!

Gereisd Met vrienden in augustus 2012

prima appartement

waltertennis
28-7-2012

We hebben hier een prima verblijf gehad. Appartementen zijn schoon en lekker ruim. Service is prima. De avond anitmatie is slechter dan wij via zoover hadden begrepen. Voor animatie niet hier naar toe. Wel voor een geweldige vakantie

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

prachtig maar koud

meta
30-7-2011

appartementen prima. ruim opgezet, alles aanwezig. dagelijks schoonmaak en schone handdoeken. helaas in eerste appartement kakkerlakken( zeer groot) na melding direct ander appartement gekregen zonder kakkerlakken. zwembad is prima. personeel zeer vriendelijk. wij hadden helaas pech met het weer let op altijd warme kleding meenemen, zodra de zon niet schijnt kan het bijzonder fris zijn. taxi prima te betalen.

Gereisd Met partner in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Erg mooi complex op gunstige locatie

Leoni
14-2-2010

Wij zijn van 1 t/m 8 februari op La Palma geweest. Dit complex is zeker een aanrader. Door de gunstige ligging heb je een mooi uitzicht over de Atlantische Oceaan. Het vliegveld binnen een steenworp afstand (desondanks nauwelijks geluidsoverlast). Door het slechte weer is onze vlucht uitgeweken naar Tenerife, waar we een halve dag op het vliegveld vastzaten. 's Avonds laat pas in het hotel aangekomen, men had eten van het buffet voor ons bewaard (room service!). Personeel erg vriendelijk elke dag een tafel voor ons gereserveerd in het rest. Perfecte service! Eten is zelf is niet slecht af en toe lauw/koud. Kamers schoon en netjes met groot balkon (prima met zijn zessen op te zitten). La Palma zelf is een erg mooi eiland erg groen alsof je in een Alpenland bent. Palmezen vriendelijk, geen chagrijnig gezicht gezien. Santa Cruz is een leuke stad, niet al te groot.

Gereisd Met vrienden in februari 2010

Mooi complex, mooi zwembad, mooi uitzicht

Anne en Jeroen
24-10-2009

Wij waren er half oktober en mochten zowel van het restaurant als het zwembad van het hotel Taburiente Playa ernaast gebruik maken. Het zwembad van het app. complex zelf is kleiner als op de foto lijkt. Kamers zijn schoon en netjes maar eenvoudig ingericht. Wel toereikend. Balkon is ruim voldoende voor 4 personen. Ontbijt en diner buffet in Taburiente Playa is uitgebreid, ruime keus en goede bereiding. We hadden uitzicht op het vliegveld en schuin op zee. De overkomende vliegtuigen waren voor ons meer attractie dan overlast maar dat is in het hoogseizoen wellicht anders. Supermarkt (SPAR) en PIN-automaat zijn letterlijk om de hoek. De promenade is echt heel mooi aangelegd en leuk om een wandeling over te maken, vooral 's avonds met de verlichting en de lichtjes van Santa Cruz in de verte. Excursies zijn beperkt. We hebben de dolfijnenboottocht gedaan. Daarvoor was het het meest praktisch om een auto te huren. Risico: tocht kan niet door gaan door ruwe zee en geen dolfijn te bekennnen

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2009

Dit was echt een topper

Cathrien Slichter
21-9-2009

Wij hebben nog nooit een appartement gehad wat zo schoon was als dit . En een uitstekende service, vriendelijk personeel.Eten was ook prima en erg gevarieerd Wij gaan hier zeker weeer naar toe Een echte aanrader.

Gereisd Met partner in Mon Sep 21 2009 13:19:16 GMT+0000 (UTC)

Niets voor jongeren

Alex
5-9-2009

Ik ging met mijn beste maat hierheen, vandaag terug gekomen. Het appartement was oud en aan renovatie toe. (Douchekophouder hing aan 1 schroef, douchekop brak spontaan en van de 3 platen op het kooktoestel was er 1 die het deed) Bij het opentrekken van het raam had hij de sponning in zijn handen, zulke dingen. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam en bij de balie sprak men redelijk Engels. Helaas gold dat niet voor de overige personeelsleden. De stoelen zaten beroerd, ook op het balkon. De kamers waren wel schoon. Verder was er niets te beleven, in Los Concajos niet en bij het appartement ook niet, alleen een zingend duo in het hotel ernaast. Gemiddelde leeftijd was er minimaal 60 jaar. Dit doen we dus nooit meer. Mocht u ouder zijn en geen waarde hechten aan toeristische voorzieningen dan zit u goed. Het is er rustig en mooie natuur.

Gereisd Met vrienden in Tue Sep 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

goede bestemming voor gezinnen met kinderen

Gert
1-8-2009

We hebben erg genoten van ons verblijf. De kinderen (11 en 14) hadden volop vrienden en konden zich vermaken bij hotel Taburiente en bij Costa Salinas, die bij elkaar horen. Elke dag schoonmaak en een heel schoon en cara-vriendelijk appartement. Leuke zwembaden, 's avonds een optreden van een duo waarbij ook de kinderen werden betrokken, aardige mensen, kortom een goede bestemming. Voor ons was het de elfde keer op het mooie La Palma en hier komen we zeker graag terug.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2009

Ideale plek voor verwoede wandelaars

Paul Poels
6-5-2009

Op een boogscheut van de luchthaven van La Palma ligt dit vakatieoord. De accomodatie is ok, zij het ietwat basic, maar alles is net onderhouden en de service is in orde. Eten in het viersterrenhotel Taburiente, dat een gemeenschappelijke zwemaccomodatie deelt met dit aparthotel. Op 50m de Natour wandelorganisatie met uitstekende gidsen in nederlands, duits, spaans en engels. Echt een aanrader: caldera de taburiente, het dak van het eiland en de vulkaanwandeling. Vergeet niet Steven de groeten te doen.

Gereisd Met partner in Fri May 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aparthotel info

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel H10 Costa Salinas in Playa de los Cancajos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel H10 Costa Salinas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.