Appartement El Cerrito

Appartement El Cerrito
8,9

18 tips over Appartement El Cerrito

Erik, 19-3-2015

Neem wandelschoenen mee want La Palma is een paradijs voor natuurliefhebbers en wandelaars, prachtig! Geen bestemming voor wie gezellige boulevards en disco's zoekt.

Een wandeling met 'Natour' staat garant voor een geslaagde dag! Doen! Een dag(deel) doorbrengen in Santa Cruz niet overslaan!

Frans, 22-3-2014

Leuk om te doen: met de auto naar het Noorden (San Andres), naar het Zuiden (o.a. de zoutpannen bij Teneguia), dagje Santa Cruz de la Palma, Los Llanos de Aridane (ook archeologisch museum), Mirador del Time, Tazacorte, en niet te vergeten Parque Nacional de la Caldera de Tuburiente , en de Ruta Los Volcanes.

In Nederland hadden we de autohuur gereserveerd (via Sixt). Van onze buren bij het appartement hoorden wij dat zij ter plekke een auto hadden gehuurd, maar dat het wel de laatste was.

Marga Krijnen, 4-12-2013

als voorkeur opgeven een app.op de eerste etage b.v. 220 of 218

voor zeezicht oneven nummers b.v. 219

We hebben een aantal aanbieders voor El Cerrito voor je op een rij gezet:

Nico, 13-11-2013
Heel lekker: thais restaurant bij Las Olas.
Gonnie, 7-8-2013
Huur zeker een auto via de receptie , dan kan je genieten van dit wonderschone eiland.
Ineke Korver, 1-7-2013
uit eten gaan is erg goedkoop, wij zijn naar restaurant El Lagar geweest, heel goed, restaurant Sadi, nog beter, Tasca Alavasca wat simpeler maar erg lekker en de lekkerste pizza hebben we gegeten bij Oceano, naast Tasca Alavasca, ook een aanrader is Hotel Olos, daar betaal je 10 euro pp en is eten in buffetvorm, elke dag anders, zoveel je wil, en gwoon goed.

Stuart, 27-6-2013
Restaurant Sadi , openbaar vervoer voor 1.30 euro naar Santa Cruz.
Gewoonthuis, 26-5-2013
Huur een auto via de receptie, dat scheelde ons 30% op wat de touroperator vroeg. Spar op loopafstand, grote Lidl op 7 min. met de auto.
sjakemie, 3-4-2013
Lekkere restaurantjes in de buurt.
J.van Beek - Ria van Oosten, 2-4-2013
Goede restaurantjes i de omgeving. Tip van (alweer) de receptie.

We hebben een aantal aanbieders voor El Cerrito voor je op een rij gezet: