La Palma

Reviews over accommodaties in La Palma

Mooi en rustig bungalowpark

Hugo Duran,
    19-3-2019

Het bungalowpark, op ca. 380 mtr. boven de zeespiegel, omvat aantal units gebouwd rond de receptie op terrassen. De oppervlakte van onze bungalow is ca. 50 m2 met woon-, slaap- en badkamer, keuken en halletje. De woonkamer met bank, fauteuil, 2 tafeltjes, salon tafel, opbergkastje en een flatscreen KTV met BVN en de slaapkamer 2 bedden, nachtkastjes, stoel en inbouwkast. De badkamer compleet en is ruim met een wastafelmeubel. De keuken is voorzien van een eettafel, 2 stoelen en keukenblok en voldoende ingericht met alles wat men nodig heeft. De bungalow heeft een eigen modem, airco en een algemene parkeerplaats. De receptie is elke dag open behalve de siësta en zaterdagmiddag en de hele zondag. Een nadeel is dat de slaapkamers nogal gehorig zijn t.o.v. de buren. Om hier te verblijven is een huurauto nodig neem op de LP-2 afslag Celta. We vinden dit een mooie en rustige locatie.

Wij komen zeker terug!

Joyce,
    17-3-2019

Het appartement is erg eenvoudig/basic maar wel goed en schoon. Je zou last kunnen hebben van het geluid aan de straatkant, maar het verkeer is vrij rustig. Wij hadden er totaal geen last van. Verder is het een toplocatie!

Het ontbijt is echt een aanrader, heel uitgebreid voor weinig geld.

Meestal zijn zwembaden op foto’s in het echt een stuk kleiner, maar hier niet. Tegenovergesteld zelfs, heerlijk!

Met een verwarmd zwembad erbij (voor de koukleum). Ook de locatie is top: op 4km afstand van Santa Cruz. Wat een prachtig stadje is. En met de bus voor de deur als je geen auto wilt huren.

Ook dat kost bijna niets.

Met andere woorden: wij komen zeker terug.

Gereisd met vrienden in maart 2019

Gina Visser,
    10-3-2019

Het is voor de tweede keer dat wij hier zijn en het is weer geweldig. Schoon huisje alles is er, broodjes service elke ochtend hangen ze aan de deur. Heerlijk overdekt verwarmd zwembad met loungemuziek prachtige tuin alles wordt goed onderhouden . Het ligt tegen een berghelling en je hebt altijd uitzicht op zee. Het is niet massaal. Je moet wel een auto hebben en goed ter been. Volgend jaar weer.

Gereisd met partner in maart 2019
    Geboekt bijneckermann.nl

Perfect

Heidi,
    5-3-2019

Het was een hele mooie locatie. Een tip is om een auto te huren

Fijne vakantie gehad.

Gregorius,
    23-2-2019

Geweldig hotel, goede ruime appartementen. Helaas moesten we wel op onze poot staan om een appartement met zeezicht te krijgen, hiervoor hadden we extra betaald. Eerst werden we in een donker verouderd appartement naast de bar geplaatst. Na veel praten toch gelukt en een mooi appartement aan de tuin kant met zeezicht gekregen. De buffetten zijn veelzijdig alleen niet om iedere dag daar te eten. Keuze genoeg in restaurantjes in de buurt.