Vakantiehuis Casa Eva

Meer vakantiehuis info

8 reviews over Vakantiehuis Casa Eva

• 7Stefanie15-09-2015

Heerlijk rustig gelegen

We hebben een heerlijke tijd gehad in Casa Eva. We zijn er een week geweest, en hadden de linker bungalow. Het is redelijk ruim en heeft alles wat je nodig heb, heerlijk rustig gelegen met mooi uitzicht over de berg en de oceaan. 's avonds veel mooie sterren te zien.

Binnen een half uur rijden zitten meerdere restaurantjes (gebruik internet). Houd er wel rekening mee dat als je s'avonds aankomt je niet goed uit kan ontbijten de volgende ochtend, restaurants zijn veelal 's ochtends gesloten. In Los Canarios zitten wel supermarktjes waar je spulletjes voor het ontbijt kan halen.

We konden Casa Eva goed vinden doordat we zelf een TomTom hadden meegenomen. De eigenaar stond ons op te wachten. Hij spreekt alleen Spaans en is er vriendelijk. We mochten de laatste dag gewoon de hele dag in het huisje tot we naar het vliegveld moesten. Enige nadeel was dat de de douche slecht warm werd en er soms even helemaal geen water uitkwam. En het zwembad was een beetje vies en brokkelde af.

Gereisd met partner in september 2015

• 10Natascha09-08-2015

Wat een uitzicht!

We verbleven met ons zoontje van 1,5 in 3-kamerbungalow B. De slaapkamers zijn geheel van elkaar gescheiden. Hiertussen is een badkamer met bad en bevindt zich een portaal met een dubbele deur naar de woonkamer. Voldoende privacy dus! De bungalow is schoon en de keuken is volledig uitgerust. Bij aankomst heeft de eigenaar lokale wijn voor je klaargezet. Hij zorgt dagelijks voor frisse handdoeken. Ook had hij een kinderbed en -stoel geplaatst. Het terras bij het appartement is 15 à 20 m2 en volledig afgesloten. Je hebt hier een fantastisch uitzicht over de oceaan, de vulkaan San Antonio, de wijngaarden en het zwembad. In de omgeving vind je voldoende supermarkten en restaurants. Je bent wel aangewezen op een huurauto. Playa de la Zamora is het dichtsbijzijnde strand, met een prima eettentje. Voor wandelaars en hardlopers zijn er vele prachtige routes met goed onderhouden paden dicht bij Casa Eva.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Fa. Mulder09-08-2008

Supercasa. Perfect gelegen, schitterend utizicht op de vulkaan en de oceaan, aardige eigenaar (die ons inderdaad van het vliegveld naar de casa begeleidde via een supermarkt), heel veel privacy, superschoon. Een auto is wel noodzakelijk ivm de afstand tot supermarkt en restaurant (het enige rstaurant in het dorp zelf was gesloten). Jammer dat in de 3-kamer casa de 2 slaapkamers een open verbinding hebben.

Gereisd met familie in juli 2008

• 1De Vries11-08-2007

Een recensie met slechte beoordeling over Casita Eva. We zijn van 27 juli t/m 10 augustus 2007 geweest. Opvallend is dat de 3 kamer casita een zeer klein terras heeft (10m2) terwijl de 2 kamer casita aan twee zijden van het huis een ruim en wijds terras heeft. We kozen voor de tweekamer casita. In de tweede nacht werden we wakker van geritsel, er bleken kakkerlak/tor achtige beesten te schuifelen. Ze waren razendsnel en kropen direct in het kozijn weg. Hoewel we door een hittegolf veel last hadden van mieren, vliegen en muggen sloeg dit alles. ZE ZIJN LEVENSGROOT!! Ik overdrijf niet, bijna twee maal zo groot als een euromuntstuk. de volgende dag de touroperator gebeld (spreek zelf geen Spaans en de eigenaar geen Engels) de eigenaar bracht een spuitbus. Hier gingen ze niet dood van, maar het lukte wel ze te vertragen en dood te maken. We hebben er 5 gevangen, hoewel het gat gedicht was, bleven ze nachtenlang komen. De voegen in badkamer waren zwart en het was niet geheel schoon.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 9fam. Hartman13-09-2006

Fantastische ligging. Prachtig uitzicht. Onderhoud heel goed. Aardige eigenaar, kwam inderdaad ons op het vliegveld ophalen. We hoefden met onze huurauto dus niet de weg te zoeken. Zwembad is klein maar wel netjes en goedonderhouden.

Gereisd in september 2006

• 8Gompie & Lompie20-08-2006

Schitterend! Voor mensen die van rust, mooie natuur, wandelen en schitterend uitzicht houden, is dit echt de ideale bestemming. Voor vragen/foto's etc. kan altijd contact opgenomen worden met ons.

Gereisd in augustus 2006

• 8Fam. Laros16-06-2006

Prachtige ligging naast de vulkanen San Antonio en Teneguia, met uitzicht over wijnranken en de oceaan. 2x p.wk. schone handdoeken. Leuk terras, wel veel vliegen. Keuken prima, met oa. oven, broodrooster, koffiezetapparaat. Eigenaar kwam ons halen op het vliegveld en konden gemakkelijk met de huurauto achter hem aan rijden. Restaurant op loopafstand wegens technische redenen gesloten, dichtbijzijnste (La Era) in Fuencaliente. Twee supermarkten in volgende dorp Las Indias. Fijne week verbleven in deze leuke casa en daarna vertrokken naar La Punta (midden-westen) voor den tweede week in een andere casa.

Gereisd in juni 2006

• 8D. Karster09-05-2005

Prachtig uitzicht op oceaan, vulkaan en wijngaard, heel rustig gelegen, met mooie prive-terrassen en beplanting. Goed restaurant op loopafstand. Alles schoon en goed verzorgd. 3x/wk schone handdoeken. N.B. zwembad is klein! In het 3-kamerapp. hebben de 2 slpkmrs een open verbinding (handig met kinderen, minder met stelletjes). Voor rustzoekers een paradijs op aarde...

Gereisd in mei 2005

Vakantiehuis Casa Eva info