Vakantiepark Villa & Casitas Caldera

Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag26°18°
8,6

• Activiteiten8,4
  • Onderkomen8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Villa & Casitas Caldera voor je op een rij gezet:

9 reviews over Vakantiepark Villa & Casitas Caldera in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Reinie
29-5-2019
  • Onderkomen9

Mooi park op de helling van een heuvel. Geschakelde huisjes en vrijstaande huisjes. Wij hadden huisje nummer 12 (vrijstaand), absoluut een aanrader, had namelijk een overdekt privé terras op palen met mooi uitzicht. Huisje was netjes schoon en had alles wat je nodig hebt. Douche was wel wat krap, maar vond dit niet per se een groot nadeel. Miste wel een oven in de keuken (maar das dan ook het enige minpuntje). Handdoeken aanwezig en eenmaal in de week schoonmaak en bedden opmaakservice. Dagelijks verse broodjes af te halen, bananen plukken en zelf eieren bij de kippetjes rapen. Buren hadden geiten en die rook je af en toe wel, net als de kippen. 's Nachts veel blaffende honden in de omgeving. Het parkje waarin alle huisjes stonden zag er ook netjes uit, mooie planten en bomen. Verwarmd zwembad, ook een jacuzzi maar hier zwommen zwarte beestjes in, dus hebben we geen gebruik van gemaakt. Eigenaresse (Duitse) erg aardig en toegankelijk.

Gereisd Met partner in mei 2019

Prachtig gelegen, goed verzorgde plek

Fam.P.
1-5-2019
  • Onderkomen9

Fraai gelegen huisjes in een mooi verzorgde omgeving. Wij hadden huisje nr 7, een van de geschakelde huisjes. De ligging is prachtig met fantastisch uitzicht over de omgeving (caldera) en van de ochtend tot de avond zon. Het huisje is ruim en was goed schoon. De bedden zijn goed en er waren meer dan voldoende handdoeken. We hoorden de buren af en toe praten, maar hebben dit niet als storend ervaren. De gastvrouw is zeer vriendelijk en bereik- en benaderbaar. Er is een leuk zwembad(je) en een tafeltennis en voetbaltafel. Ook is er een bibliotheekruimte waar ook spelletejs en speelgoed beschikbaar zijn. Je kunt gratis bananen ‘oogsten’, eieren uit de ren halen en in het seizoen avocado’s en er is een broodjesservice. Leuk restaurant op loopafstand, anderen met de auto te bereiken. La Palma is prachtig. Kortom: zeer aan te bevelen!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Geweldig parkje.

Joop
3-4-2019
  • Onderkomen9

Een heerlijk en fantastisch villa/bungalow parkje, vlakbij Los Llanos (2 km). Hier is alles aanwezig om op diverse manieren de vakantie in te vullen, zoals je dat zelf wil. En wat heel leuk is, je krijg veel mee van het plaatselijke leven. Een auto is en must, om op de juiste plekken te komen.

Gereisd Met partner in maart 2019

Tjingo

Heerlijke vakantie zonder zorgen.

Josje Huijzer
12-12-2018
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8

Heerlijk verblijf! Auto om rond te rijden, heel leuk huisje met terras op de zon, mooi weer. Geweldige service op alle fronten. We willen over 3 mnd weer!

Gereisd Met partner in december 2018

Top vakantie gehad.

Marian van Langen
3-9-2018
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten8

Wij beheersen de buitenlandse talen niet goed. Dus erg lekker dat er bij de autoverhuur een nederlandssprekend persoon stond. En ook deed de eigenares erg haar best om alles in het nederlands te vertellen. En ook van natour (rondleidingen) was er een nederlands sprekende gids. We hadden op het eind van het pad te maken met de buurbewoners (een "wat moeilijker bereikbare plek"). nl huis nr 14. Diezelfde buren hadden ook geiten die je regelmatig 's-nachts hoorde. En ook rook. Maar verder niets anders dan lof. Zelfs waren wij op dinsdagochtend die ochtend vergeten te afwassen en we kwamen 's-middags thuis en de vaat was weggewerkt. Top klasse (met dank aan de schoonmaaksters)

Gereisd Met partner in augustus 2018

Buenas Vacaciones de la Palma

MANE
22-7-2018
  • Activiteiten9

Heerlijk genoten. Mooie casita. Leuke gastvrouw goede schoonmaak. Zelfs badhandoeken waren inclusief, hoef je dus niet zelf mee te nemen! Zwembad was heerlijk voor de kids. Mooie plek. Veel gezien en gedaan. Snorkelen via NL duikhuis Casa Buceo in los llanos.

Fantastische accomodatie op een prachtig eiland.

Rnald de Haas
14-9-2017
  • Onderkomen9

De bungalow was van alle gemakken voorzien. De veranda en het grasveld waren geweldig. Ook prima uitzicht. We hadden nr 13, en dit is wel een aanrader. Aan het eind van het pad langs de kippen, met avocado bomen, mango bomen, bananen bomen en een papaja boom. Zeer klantvriendelijke (Duitse) beheerster. We konden op de dag van vertrek de gehele dag kosteloos gebruik maken van de bungalow (we vlogen pas om 19.00). Prima restaurant op 10 minuten loopafstand. Auto is wel een must. Los Llanos ligt op bijna 2 kilometer afstand. Het is hier vandaan ook flink klimmen naar het villa park. Enig klein minpuntje is de badkamer, douche is wat krap, met ouderwets gordijntje, maar valt prima mee te leven. Bedden slapen goed. Keuken: 4 pits gasstel, waterkoker, koffiezet apparaat, div pannen/serviesgoed. Echt een top locatie.

Heerlijke plek

Linda
20-12-2015
  • Activiteiten9

Rustig, netjes, schoon, veel privacy. Erg vriendelijke gastvrouw. Lekker taart eten bij Frieda in Los Llanos! Ook de hartige variant is geweldig. Schitterend eiland!

Gereisd Met partner in augustus 2015

Geweldige locatie, heerlijk rustig!

Marieke
20-12-2015
  • Activiteiten9

Kleinschalig park met zowel geschakelde als vrijstaande huisjes. Allemaal met veel privacy. Wij hadden een vrijstaand huisje met een tuin en een balkon. Prachtig uitzicht. Iedere dag verse eieren en bananen. Avocado's aan de boom. Bijzonder vriendelijke en gastvrije gastvrouw! Huurauto is wel nodig. Vergeet vooral niet om ook even een kijkje te nemen in het dal in 'de achtertuin'. Adembenemend mooi eiland met veel wandelmogelijkheden. Leuke terrasjes en eetgelegenheden in Los Llanos. Ga daar vooral bij Frieda ijs en taart eten!!!!!

Gereisd Met partner in januari 2015

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• BuitensportenBoccia
  • BalsportenBadminton, Volleybal
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Villa & Casitas Caldera in Los Llanos de Aridane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Villa & Casitas Caldera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.