Géén boekingskosten

Vakantiepark Villa & Casitas Caldera

SpanjeLa PalmaLos Llanos de Aridane

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Villa & Casitas Caldera voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 10 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

10 Reviews over Villa & Casitas Caldera

• 9Saskia28-08-2019

Prachtig parkje met 14 huisjes. De meeste geschakeld, een aantal vrijstaand. Ruime woonkamer met slaapbank en open keuken, 2 slaapkamers met airco, badkamer met douche en toilet. Tuin achter met ligbedden, onder de veranda staat de eettafel. De huisjes liggen in een zeer goed verzorgde tuin. Heerlijk zwembad (zonder peuterbad) en tafeltennistafel. Klein bibliotheekje met WiFi, boeken en wat speelgoed. 2 x pw schoonmaak met handdoekwissel. (Ook theedoeken) Huisje was zeer schoon en wordt goed bijgehouden. In de weken dat wij er waren, zaten er ook wat pubers waar mee gezwommen kon worden enz.

Bananen, avocodo’s en eitjes zijn dagelijks te plukken/rapen. Dagelijks verse broodjes. De ligging van het parkje is 1,5 km buiten Los Llanos. Lopend is wat ver ivm berg af/op. Restaurant (iets hoger gelegen) is een aanrader. Is op dinsdag gesloten.

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen
  • 9Reinie29-05-2019

Voor herhaling vatbaar

Mooi park op de helling van een heuvel. Geschakelde huisjes en vrijstaande huisjes. Wij hadden huisje nummer 12 (vrijstaand), absoluut een aanrader, had namelijk een overdekt privé terras op palen met mooi uitzicht. Huisje was netjes schoon en had alles wat je nodig hebt. Douche was wel wat krap, maar vond dit niet per se een groot nadeel. Miste wel een oven in de keuken (maar das dan ook het enige minpuntje). Handdoeken aanwezig en eenmaal in de week schoonmaak en bedden opmaakservice. Dagelijks verse broodjes af te halen, bananen plukken en zelf eieren bij de kippetjes rapen. Buren hadden geiten en die rook je af en toe wel, net als de kippen. 's Nachts veel blaffende honden in de omgeving. Het parkje waarin alle huisjes stonden zag er ook netjes uit, mooie planten en bomen. Verwarmd zwembad, ook een jacuzzi maar hier zwommen zwarte beestjes in, dus hebben we geen gebruik van gemaakt. Eigenaresse (Duitse) erg aardig en toegankelijk.

• 9Fam.P.01-05-2019

Prachtig gelegen, goed verzorgde plek

Fraai gelegen huisjes in een mooi verzorgde omgeving. Wij hadden huisje nr 7, een van de geschakelde huisjes. De ligging is prachtig met fantastisch uitzicht over de omgeving (caldera) en van de ochtend tot de avond zon. Het huisje is ruim en was goed schoon. De bedden zijn goed en er waren meer dan voldoende handdoeken. We hoorden de buren af en toe praten, maar hebben dit niet als storend ervaren. De gastvrouw is zeer vriendelijk en bereik- en benaderbaar. Er is een leuk zwembad(je) en een tafeltennis en voetbaltafel. Ook is er een bibliotheekruimte waar ook spelletejs en speelgoed beschikbaar zijn. Je kunt gratis bananen ‘oogsten’, eieren uit de ren halen en in het seizoen avocado’s en er is een broodjesservice. Leuk restaurant op loopafstand, anderen met de auto te bereiken. La Palma is prachtig. Kortom: zeer aan te bevelen!

• 9Joop03-04-2019

Geweldig parkje.

Een heerlijk en fantastisch villa/bungalow parkje, vlakbij Los Llanos (2 km). Hier is alles aanwezig om op diverse manieren de vakantie in te vullen, zoals je dat zelf wil. En wat heel leuk is, je krijg veel mee van het plaatselijke leven. Een auto is en must, om op de juiste plekken te komen.

• 8Josje Huijzer12-12-2018

Heerlijke vakantie zonder zorgen.

Heerlijk verblijf! Auto om rond te rijden, heel leuk huisje met terras op de zon, mooi weer. Geweldige service op alle fronten. We willen over 3 mnd weer!

• 8Onderkomen
  • 7Marian van Langen03-09-2018

Top vakantie gehad.

Wij beheersen de buitenlandse talen niet goed. Dus erg lekker dat er bij de autoverhuur een nederlandssprekend persoon stond. En ook deed de eigenares erg haar best om alles in het nederlands te vertellen. En ook van natour (rondleidingen) was er een nederlands sprekende gids. We hadden op het eind van het pad te maken met de buurbewoners (een "wat moeilijker bereikbare plek"). nl huis nr 14. Diezelfde buren hadden ook geiten die je regelmatig 's-nachts hoorde. En ook rook. Maar verder niets anders dan lof. Zelfs waren wij op dinsdagochtend die ochtend vergeten te afwassen en we kwamen 's-middags thuis en de vaat was weggewerkt. Top klasse (met dank aan de schoonmaaksters)

• 7Onderkomen
  • 9MANE22-07-2018

Buenas Vacaciones de la Palma

Heerlijk genoten. Mooie casita. Leuke gastvrouw goede schoonmaak. Zelfs badhandoeken waren inclusief, hoef je dus niet zelf mee te nemen! Zwembad was heerlijk voor de kids. Mooie plek. Veel gezien en gedaan. Snorkelen via NL duikhuis Casa Buceo in los llanos.

• 9Rnald de Haas14-09-2017

Fantastische accomodatie op een prachtig eiland.

De bungalow was van alle gemakken voorzien. De veranda en het grasveld waren geweldig. Ook prima uitzicht. We hadden nr 13, en dit is wel een aanrader. Aan het eind van het pad langs de kippen, met avocado bomen, mango bomen, bananen bomen en een papaja boom. Zeer klantvriendelijke (Duitse) beheerster. We konden op de dag van vertrek de gehele dag kosteloos gebruik maken van de bungalow (we vlogen pas om 19.00). Prima restaurant op 10 minuten loopafstand. Auto is wel een must. Los Llanos ligt op bijna 2 kilometer afstand. Het is hier vandaan ook flink klimmen naar het villa park. Enig klein minpuntje is de badkamer, douche is wat krap, met ouderwets gordijntje, maar valt prima mee te leven. Bedden slapen goed. Keuken: 4 pits gasstel, waterkoker, koffiezet apparaat, div pannen/serviesgoed. Echt een top locatie.

• 9Linda20-12-2015

Heerlijke plek

Rustig, netjes, schoon, veel privacy. Erg vriendelijke gastvrouw. Lekker taart eten bij Frieda in Los Llanos! Ook de hartige variant is geweldig. Schitterend eiland!

• 9Marieke20-12-2015

Geweldige locatie, heerlijk rustig!

Kleinschalig park met zowel geschakelde als vrijstaande huisjes. Allemaal met veel privacy. Wij hadden een vrijstaand huisje met een tuin en een balkon. Prachtig uitzicht. Iedere dag verse eieren en bananen. Avocado's aan de boom. Bijzonder vriendelijke en gastvrije gastvrouw! Huurauto is wel nodig. Vergeet vooral niet om ook even een kijkje te nemen in het dal in 'de achtertuin'. Adembenemend mooi eiland met veel wandelmogelijkheden. Leuke terrasjes en eetgelegenheden in Los Llanos. Ga daar vooral bij Frieda ijs en taart eten!!!!!

Vakantiepark Villa & Casitas Caldera info

• CafeNiet beschikbaar