Appartement Villa Azano

Tonen op kaart

53 reviews over Appartement Villa Azano

• 9Henk Lodewijk23-11-2008

Mooi appartement

Wij hebben er een prima week gehad. Mooi appartement. Je moet er wel een auto hebben. Centrum Los Llanos is maar 2 kilometer weg, maar de weg er naar toe klimt behoorlijk. Niet aantrekkelijk om dat te voet te doen. Het uitzicht is er fantastisch, zelden zo mooi gezeten. De inrichting is prettig, voor 2 personen is de ruimte meer dan voldoende. De keuken is berekend op het bereiden van eenvoudige maaltijden. Het is ons heel goed bevallen en zullen zeker nog eens terugkomen!

Gereisd met partner in november 2008

• 9Anke22-10-2008

Voor herhaling vatbaar!

Een perfecte plek voor een heerlijke vakantie! Een mooi ruim appartement met een groot terras (wij hadden een beneden appartement, het balkon bij de boven appartementen is veel kleiner). Prima uitvalsbasis voor wandelingen (het ligt aan de ingang van de Caldera de Taburiente) en tripjes over het eiland. Enige nadeel was de afstand naar de stad, vooral terug naar boven is 2 km net te ver.

Gereisd met partner in oktober 2008

• 8R. Bos03-09-2008

Villa Azano is top!

Ik ben met twee familieleden in de zomer van 2007 naar Villa Azano geweest. De villa is ons zeer goed bevallen!We kregen een electronische sleutel voor de poort van de villa waar wij onze auto veilig konden parkeren.De villa heeft een ruim terras met heerlijke ligstoelen. Het uitzicht over de vallei en zee vonden wij fenomenaal!De schoonmaak gebeurde grondig en ons appartement zag er prima uit. Wij hadden wel genoeg warm water. Vlakbij Villa Azano ligt een prachtig uitkijkpunt.Dit is ongeveer 10 min lopen.Als je rond 17:30-18:00 gaat kijken komen de geitjes terug van hun tocht door de bergen.Wij adviseren echt een auto te huren! De wegen zijn vaak erg stijl. Als u jonge kinderen heeft zou ik voor een andere locatie kiezen omdat de omgeving door de hoogteverschillen erg gevaarlijk kan zijn.

Gereisd met partner in september 2008

• 9hintendealer21-07-2008

Terecht voor herhaling vatbaar

Dit jaar net als vorig jaar Villa Azano geboekt, onder vermelding van onze nadrukkelijke voorkeur voor een benedenappartement. De twee benedenappartmenten beschikken namelijk over een enorm terras. Dit in tegenstelling tot beide bovenappartementen die een - veel kleiner - balkon hebben. Eigenlijk begrijpen we niet dat dit kleine complexje niet veel drukker bezocht wordt. Tijdens ons verblijf van 3 weken waren wij de enigste gasten. Wel heerlijk rustig! :-) In combinatie met een huurauto is Villa Azano ons inziens ideaal voor wandelaars die afwisselend dagwandelingen willen maken en dagjes luieren. Het terras biedt namelijk vrijwel de gehele dag mogelijkheden tot zonnen of in de schaduw zitten. En het uitzicht blijft geweldig. Het enige minpuntje dat we kunnen bedenken is dat het 's-morgensvroeg of na zonsondergang soms wat fris kan zijn op het terras, ook doordat er af en toe een windje opsteekt. Voor verdere voorzieningen zie andere beoordelingen. Voor ons waren die voldoende.

Gereisd met partner in juni 2008

• 8AdR14-04-2008

Ruim appartement en door zijn centrale ligging een goede uitvalbasis om het eiland te verkennen. Schitterend uitzicht op de stad en de zee. Vriendelijke eigenaren. Kregen bij aankomst een flesje wijn en later die week een tros bananen. Minpuntjes: Douchen moet heel snel. Geen warm water voor twee personen. Handoekenwissel 1x per week is krap. Bedden zijn niet echt goed net zoals de bank en stoelen in zit gedeelte. En in tegensteling tot een andere reactie: lopen naar de bar is wel degelijk 4 km met een behoorlijk hoogte verschil. Echt veel goede restaurants zijn er niet. Restaurant Calle Real wordt hier en daar goed aangeschreven, wij hebben daar echter het slechtst gegeten. Ook vlak bij het appartement zit Restaurant Balcon Taburiente, hier is het redelijk tot goed eten. Al met al toch een goede plek om vakantie te vieren.

Gereisd met partner in april 2008

• 8JoKi18-03-2008

Dit zeer mooi gelegen appartement is een prima uitvalsbasis geweest voor een mooie week in La Palma! Kleine beleefde minpuntjes van ons benedenappartement(een dag niet geklaagd...): de matrassen liggen niet lekker, de bank zit slecht (oplossing: rijdt de stretchers naar binnen), 2 minuten warm douchen p.p. is net wat weinig (waarom geen zonneboiler op het dak?) en de barkruk van cafe Edèn in Los Llanos is net wat ver lopen (maar zeker geen 4 km) Let op: dit was ons eerste La Palma bezoek en is het natuurlijk mogelijk dat dit appartement relatief briljant is. Maar het uitzicht is ongeevenaard!!

Gereisd met partner in maart 2008

• 9Peter en Gerry van Boxtel31-10-2007

Wij waren nu voor de tweede keer in Villa Azano. Uitstekend appartement, goed verzorgd en met een fantastisch uitzicht. Vanwege de centrale ligging erg geschikt voor het maken van wandelingen en excursies op dit schitterende eiland.

Gereisd met partner in oktober 2007

• 9G. Folkertsma24-08-2007

We voelden ons zeer thuis in deze mooi gelegen Villa Azano met een aardige eigenaar. Mede omdat ons app. aan de begane grond lag, beschikten we over een zeer mooi en ruim terras wat ons uitnodigde om ook daar veel te ontspannen en van het geweldige uitzicht over bv L.LLanos en El Paso te genieten. Met auto is dit een goede uitvalsbasis voor wandelingen. Zonder auto zijn startpunten van routes te bereiken vanaf het busstation/taxi uit L.Llanos. Check vooraf wel goed hoe je op tijd terugkomt in L.Llanos.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 9annelies van zwienen04-07-2007

vriendelijke eigenaar, spreekt inderdaad alleen spaans. Prachtig uitzicht en fantastisch appartement.

Gereisd in juli 2007

• 712-11-2006

Eind oktober/begin november 2006 een weekje in Villa Azano geweest. Wij hadden een appartement met terras wat inderdaad een aanzienlijk voordeel oplevert t.o.v. de appartementen met balkon. Wij vonden de bedden echter niet goed, ze zijn nl. te hard (wij houden van harde bedden, maar dit ging te ver!) Het uitzicht is prachtig, je kunt heel ver kijken bij mooi weer. Appartement zelf is aardig maar kan wat comfortabeler, zolang je buiten kunt zitten is er niets aan de hand. Je moet zelf toiletpapier, vuilniszakken, afwasborstel en afwasmiddel e.d. kopen, er is geen enkele basisvooziening op dat gebied, wat wel jammer is. Los Llanos is geweldig, echt authentiek spaans met een heerlijke sfeer. Je moet echter wel met de auto de berg af, dit is niet te lopen en zeker terug niet! Het eiland is verder prachtig, je kunt leuke tochten maken en het strand in Tazacorte is vlakbij en erg leuk. Je kunt hier ook heel lekker eten in een van de vele restaurantjes.

Gereisd met partner in november 2006

8 tips over Appartement Villa Azano

• J. van den Broek, 09-11-2012

Er is geen zwembad, hoefden wij ook niet omdat we heel veel op pad waren. Niet echt geschikt voor gezinnen met kinderen omdat er voor hen eigenlijk niets te doen is. Het app. ligt 2,5 km van de stad en is niet te belopen. Eigen vervoer is dus een voorwaarde (auto huren).

• E W Wolters Brandt, 02-04-2013

Voor de rustzoeker, de natuurliefhebber , de zelfstandig zoekende vakantievierders een ideale plek.

• AMM, 13-09-2014

Huur een auto met een redelijke motorinhoud. Er waren in 'onze' periode ook mensen met de kleinste huurautocategorie en die hadden echt moeite om de bergen over te komen. Wij hadden één categorie opgewaardeerd en gingen soepel de bergen over. Echt de moeite waard dus.

2 vragen over Appartement Villa Azano

• gm, 09-11-2014

opening zijkant

Is de zijkant van de tuin die uitkomt op het pad richting mirador inmiddels dichtgemaakt?

Petham, 04-03-2015

Ja die is dichtgemaakt met een muur met een hek erop.

• Frans, 06-10-2014

Adres Finca Villa Azano in Los Llano de Ariadne

We gaan er binnenkort heen. Vooraf alvast gekeken op Google Maps voor wat herkenningspunten. Maar het adres dat zowel door de reismaatschappij als door Zoover wordt gegeven kan ik niet vinden. Gelukkig geeft Zoover wel een plattegrond. Als ik daar op afga lijkt de straatnaam Calle Cancelita te zijn en niet Calle Canela. Bij inzoomen op Google Maps zie ik dan ook de villa liggen. Iemand die me dit kan bevestigen want ik moet er waarschijnlijk wel in het donker naar toe en dan gebruik ik liever een navigatiesysteem.

Frans, 07-11-2014

We hebben de heerlijke vakantie inmiddels achter de rug en hebben fysiek aan het straatplaatje kunnen zien dat het inderdaad Calle Cancelita is, dat leidt naar de Mirador Cancelita.

AMM, 07-11-2014

Je hebt gelijk, het adres is Calle Cancelita 23a.

Appartement Villa Azano info

• Aantal personen2 tot 4