Appartement Villa Azano

Tonen op kaart

53 reviews over Appartement Villa Azano

• 10Gerline20-01-2013

Aan te bevelen !

Fijne accomodatie, het geheel is schoon en goed verzorgd met een persoonlijke inbreng. Alle appartementen hebben een riant uitzicht. De eigenaar is niets teveel om het de gasten naar de zin te maken. Een plek om terug te komen!

Gereisd met partner in december 2012

• 9J. van den Broek09-11-2012

Uitstekend, ruim appartemenmt

We hebben veel app. bezocht, maar deze springt er op alle gebieden bovenuit: goede bedden, ruim terras met 2 ligstoelen en parasol en grote ronde tafel en stoelen. Binnen: gratis wifi (de sleutel krijg je van de eigenaar), koffiezetapp., broodrooster, magnetron, strijkijzer in de kleerkast, koelkast met vriesvak, keramasche kookplaat en voldoende pannen enz. Gratis t.v. met duitse zenders en nederlandse BVN-zender Minpunt: er was slechts 1 toiletrol, en we kregen met veel moeite 1 rol extr (we hebben dus zelf maar rollen bijgekocht) Er is ook de hele week niet schoongemaakt, wel 1 keer wisseling van handdoeken maar bedlinnen niet verschoond. Het app. zelf was schoon en prima onderhouden.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 10Fam van Gils02-10-2012

Prachtige appartementen

Villa Azano, waarin zich 4 appartementen bevinden heeft een prachtige ligging met een geweldig uitzicht over de stad, richting zee en bergen. Het geheel is uitstekend verzorgd. Inmiddels is er een magnetron aanwezig. Het appartement is ook uitgerust met WIFI. Met de auto ben je binnen enkele minuten in het stadje waar meer dan genoeg voorzieningen zijn. Mede door het goede appartement en de goede zorgen van de eigenaar kijken wij terug op een zeer geslaagde vakantie op La Palma.

Gereisd met partner in september 2012

• 9Marijke Veldman31-12-2011

Ontspannende rustige plek met prachtig uitzicht!

Villa Azano is een aanrader. Rustig gelegen met een prachtig uitzicht over de stad Los Llanos en de zee. Bij aankomst een vriendelijk ontvangst door eigenaar Pedro met bananen en wijn. In 5 min rijd je met de auto de weg naar beneden, de stad in. Ga rechtsaf bij de "Papeleria winkel" waar je na ongeveer 20 meter aan je rechterhand een grote parkeergarage vind. Ideaal, want in de stad is het vaak moeilijk om een plekje te vinden. Je loopt dan vanaf de parkeergarage zo het centrum in. Voor goed eten in een mooie locatie is restaurante Plaza Chica in Los Llanos een goede tip! Ook ben je met 10 min. in Puerto Tazacorte waar een heerlijk strand is met als aanbeveling Taberna del Puerto (geel geverfd restaurantje) Lekker eten aan zee voor een prima prijs.

Gereisd met partner in december 2011

• 9Klaas30-09-2011

Aanrader

De appartementen geven door het uitzicht, de ruimte binnen en buiten een riant gevoel. De service van Pedro Rodriguez is indrukwekkend. het onderhoud van de appartement en tuin ondersteunen het aangenaam verblijf. inmiddels is de keuken met een eenvoudige magneten uitgerust. volgens Pedro worden de appartementen in december 2011 met Wi Fi uitgerust.

Gereisd met partner in september 2011

• 8Frans16-02-2011

Prima uitvalsbasis

Routebeschrijving was summier, lijkt me lastig om bij donker te vinden. (weinig verlichting). Villa was mooi en goed onderhouden. Tijdens ons verblijf waren alle 4 de appartementen verhuurd, maar daar merk je weinig van. Alleen wanneer iedereen op z'n terras zit, is de privacy wat minder. De tussenschermen hebben een open structuur, dus zie /hoor je veel meer. De buitentafel is door z'n gewicht niet echt te verplaatsen. Er zijn daardoor minder mogelijkheden volledig gebruik te maken van het terras. Wij waren iedere dag 'smorgens vroeg al op pad, maar in de middag wilden we weer terug zijn om om een paar uur van de zon te genieten en die was er dan ook voldoende. Pedro de eigenaar/beheerder was vaak in z'n tuin bezig en voorzag ons af en toe van wat bananen. Ook hij heeft een eigen idee van privacy, daar moesten we even aan wennen. Appartement werd halverwege de week weer helemaal schoongemaakt, of je nu aanwezig was of niet. Het kacheltje was zeer welkom. wens: kleine magnetron

Gereisd met partner in februari 2011

• 8fam. Verhoeff29-10-2009

zonnig en schoon appartement

wij gaan binnenkort voor de 3e keer naar Villa Azano. Het is zeer schoon, centraal gelegen en ook op de bovenste appartementen heb je voldoende ruimte om te zitten. Wij zijn al in heel veel appartementen geweest, maar dit springt er uit voor wat betreft de prijs/kwaliteit verhouding. De stoelen in de woonkamer zijn niet zo comfortabel, maar als je wat van La Palma wilt zien dan ben je toch bijna altijd op stap. Je bent binnen 10 minuten in de Barranco de las Angustias waar je prachtig kunt wandelen of met de jeeptaxi naar boven en naar beneden wandelen in 6 uur; een prachtige tocht! In Tazacorte kun je lekker eten met uitzicht op zee, kwartiertje rijden.

Gereisd met partner in oktober 2009

• 8Eva28-02-2009

Genoten van vakantie

N.a.v. goede beoordeling voor Villa Azano gekozen en bleek zeer de moeite waard te zijn. Villa ligt gunstig t.o.v. Los Llanos de Aridane en heeft een heerlijk balkon (wij zaten op het bovenste balkon wat ook zeer ruim is!). Elke ochtend konden we op het balkon ontbijten met een prachtig uitzicht op de Atlantische Oceaan voor een echt vakantiegevoel. Bedden ook voor lange mensen geschikt, nl. geen voeteneinde. Keuken met 4 inductie kookplaten. Koffiezetter, citruspers, pannen e.d. goed aanwezig. Helaas geen oven, maar dat is écht het enige minpuntje dat we hebben kunnen bedenken. Zeker gaan eten bij El Hidalgo in Los Llanos en bij Franchipani +/- 1 km buiten Los Llanos op weg naar El Paso, aan linkerkant van de weg: zeer de moeite waard!

Gereisd met partner in februari 2009

• 8CoEvers30-12-2008

Zoek de zon

Wij zijn hier de week van kerstmis 2008 geweest. Prima appartement en inderdaad een goede uitvalsbasis. Door de grote temperatuurs- en klimaatverschillen op het eiland raad ik iedereen aan om de zon te gaan zoeken. Uiteraard is een beetje minder weer niet altijd een belemmering, maar wij houden nu eenmaal van de zon, en die is altijd wel ergens te vinden op het eiland. Zonder auto kom je nergens... La Palma is een erg vriendelijk eiland, aardige mensen, prachtige natuur en stranden. Kortom; een aanrader. Villa Azano ligt perfect bij Los Llanos, goede uitvalsbasis voor de rest van het eiland. Als je 's ochtends staat te douchen, kijk je met het raampje open op de oceaan en de cactussen in de bergen. Samen met Sicilie het mooiste stukje Europa

Gereisd met partner in december 2008

• 8Giff24-12-2008

Schoon, voldoende

Buiten het centrum op de helling met schitterend uitzicht. Wordt verhuurd voor 4 personen maar dat is dan onder de maat. Er zijn 2 slpk maar geen 4 ligbedden op het balkon etc. Ga je ervan uit dat dit verhuurd wordt voor 2 pers dan is de beoordeling voldoende. Om een goede bed te maken hebben we de matrassen op elkaar gelegd en hadden hierdoor een goed “seniorenbed” Het ligt afgelegen, maar dat was vooraf bekent. Schoon en bij het welkom een flesje wijn en fruit. Zelf handdoeken mee nemen. Als huurauto een Ford Ka met airco waar we tevreden over waren.Volgens de info zou er verwarming aanwezig zijn, maar dat ontbrak. Na een koude nacht hebben we contact gehad met het reisbureau en kregen de volgende dag een elektrische kachel. Conclusie: we hebben een fijne week gehad met wat minder goed weer, als thuisbasis voldeed dit appartement. Het enige wat we miste was het “rijke gevoel van luxe”

Gereisd met partner in december 2008

8 tips over Appartement Villa Azano

• J. van den Broek, 09-11-2012

Er is geen zwembad, hoefden wij ook niet omdat we heel veel op pad waren. Niet echt geschikt voor gezinnen met kinderen omdat er voor hen eigenlijk niets te doen is. Het app. ligt 2,5 km van de stad en is niet te belopen. Eigen vervoer is dus een voorwaarde (auto huren).

• E W Wolters Brandt, 02-04-2013

Voor de rustzoeker, de natuurliefhebber , de zelfstandig zoekende vakantievierders een ideale plek.

• AMM, 13-09-2014

Huur een auto met een redelijke motorinhoud. Er waren in 'onze' periode ook mensen met de kleinste huurautocategorie en die hadden echt moeite om de bergen over te komen. Wij hadden één categorie opgewaardeerd en gingen soepel de bergen over. Echt de moeite waard dus.

2 vragen over Appartement Villa Azano

• gm, 09-11-2014

opening zijkant

Is de zijkant van de tuin die uitkomt op het pad richting mirador inmiddels dichtgemaakt?

Petham, 04-03-2015

Ja die is dichtgemaakt met een muur met een hek erop.

• Frans, 06-10-2014

Adres Finca Villa Azano in Los Llano de Ariadne

We gaan er binnenkort heen. Vooraf alvast gekeken op Google Maps voor wat herkenningspunten. Maar het adres dat zowel door de reismaatschappij als door Zoover wordt gegeven kan ik niet vinden. Gelukkig geeft Zoover wel een plattegrond. Als ik daar op afga lijkt de straatnaam Calle Cancelita te zijn en niet Calle Canela. Bij inzoomen op Google Maps zie ik dan ook de villa liggen. Iemand die me dit kan bevestigen want ik moet er waarschijnlijk wel in het donker naar toe en dan gebruik ik liever een navigatiesysteem.

Frans, 07-11-2014

We hebben de heerlijke vakantie inmiddels achter de rug en hebben fysiek aan het straatplaatje kunnen zien dat het inderdaad Calle Cancelita is, dat leidt naar de Mirador Cancelita.

AMM, 07-11-2014

Je hebt gelijk, het adres is Calle Cancelita 23a.

Appartement Villa Azano info

• Aantal personen2 tot 4