Appartement Villa Azano

Tonen op kaart

53 reviews over Appartement Villa Azano

• 9Petham04-03-2015

Ideaal verblijf op La Palma

De plaats waar het appartement staat biedt een prachtig uitzicht over de hele vlakte en over zee. De voorkant van het appartement ligt op het zuiden, zodat je de hele dag zon op het terras hebt. Tijdens de week was het weer sterk afhankelijk van de plaats. Terwijl het op sommige plaatste stormachtig waaide (windwaarschuwing!) en regende, was het rond Villa Anzano heel rustig weer en scheen de zon, waarbij amper een boomblad bewoog. Dus een ideale plek op La Palma voor de zonnekloppers. Nadeel van de ligging is dat het appartement ver uit het stadscentrum ligt, waarbij de weg niet mooi en lastig te lopen is. Maar met de auto ben je binnen 10 minuten in het centrum. Net als vorig jaar was het appartement kraakschoon toen we toekwamen. Het geheel ziet er uit als nieuw. Voorzieningen zijn goed, WiFi-toegang tot internet. De huisbaas Pedro is een vriendelijke man. Bij problemen, is hij direct ter plaatse om het op te lossen. Kortom, een heel aantrekkelijke plek voor een fijne vakantie.

Gereisd met partner in februari 2015

• 9Nel20-02-2015

Heerlijk

We zijn voor de 2e. keer naar Villa Azano geweest en net als vorig jaar zijn we dik tevreden. We zaten nu in een boven-appartement, maar ook daar hadden we genoeg ruimte buiten. Pedro had naast het appartement in het gras nog 2 ligbedden gezet. Het uitzicht is grandioos ! Het appartement was super schoon, bij wisseling wordt grote schoonmaak gehouden, heb ik gezien, het servies en pannen worden afgewassen , kastjes schoon gemaakt en zelfs de koelkast van de kant gehaald. De wekelijkse schoonmaak is ook heel grondig en er staat een bezem om het zelf wat bij te houden. 2x per week schone handdoeken - met bananen Antonia en Pedro zijn heel vriendelijk en helpen graag, als ze iets niet begrijpen, ze spreken alleen Spaans, wordt hun zoon gebeld ,die Engels spreekt. Om het hele terrein zijn nu hekken geplaatst. We liepen iedere dag naar Los Llanos over diverse weggetjes en paadjes (de richel) tussen bananenplantages, goed voor de conditie !

Gereisd met partner in januari 2015

• 7Arends02-01-2015

Bijzonder afgelegen plek

Door een vertraagde vlucht kwamen we te laat aan bij villa Azano waardoor we geen boodschappen meer konden doen. Niets te eten dus. Enkel een fles wijn en een tros bananen lagen in de keuken. De boiler was uit, dus ook geen warm water. Niet echt een leuke binnenkomst. De eigenaar spreekt geen woord Engels of anderszins. Bij het afhalen van de huurauto moesten we eerst 400 euro betalen, daarna 15 euro en vervolgens 100 euro voorschot voor de benzine. Na veel gesputter van ons bleef 115 euro over die we moesten betalen.. Je word iedere morgen gewekt door veel hondengeblaf. Er heerst geen sfeer in het complex. Je krijgt 1 keer per week schone handdoeken. Er wordt totaal Niet schoongemaakt in een week. En ook moet je de vuilnis zelf in eigen zakken verzamelen en wegbrengen. De wegomschrijving van het vliegveld naar de accommodatie is in het donker erg slecht te vinden. We hadden er ook nog eens dikke mist bij, zodat het een helse rit werd.

Gereisd met partner in december 2014

• 9Frans07-11-2014

Heerlijke plek om vakantie te vieren op La Palma

Ruim appartement met een heerlijk groot terras. Netjes verzorgd met regelmatige wissel van handdoeken en één keer in de week schoon beddegoed. Pedros spreekt alleen Spaans, maar toch gedaan gekregen wat we wilde. Ik hield bijvoorbeeld ineens de hele kraan in de keuken in mijn hand. Pedro heeft hem snel weer gerepareerd. Het koffiezet apparaat deed het niet; hij werd gelijk vervangen. Het weer was overigens in oktober ook geweldig.

Gereisd met partner in oktober 2014

• 9AMM13-09-2014

Prima plek

We zijn in augustus hier twee weken geweest en hebben het heel goed gehad. Deze accommodatie is heerlijk ruim. Dat kwam ook doordat we op het onderste(is ruimste) balkon zaten. We telden de terrastegels en kwamen op ongeveer 6x6 meter uit. Daardoor heb je alle ruimte voor je ligbeddden en je zitje. Pedro heeft er zelfs een mini tuintje van gemaakt met al zijn bloembakken. Je kunt zowel in de zon als in de schaduw zitten, doordat de bovenste appartement deels de onderste overkappen.Het uitzicht is top. Links de bergen, voor je de vallei van Aridane en rechts de oceaan( hoewel het daarboven vaak mistig was) Binnen is het ook prima, schoon en meer dan compleet.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9Simone21-08-2014

Voortreffelijke accommodatie

We zijn twee weken met onze elfjarige dochter in een onderste appartement verbleven, wat ons erg goed bevallen is. Het complex wordt afgesloten door een hekwerk dat op afstand bedienbaar is en het beschikt over voldoende parkeerplaatsen. Voor 10 euro per week is er WiFi. Het terras is heerlijk ruim en beschikt over ligbedden, een tafel met stoelen en een parasol. Er is zon én schaduw. De woonkamer is klein, maar daar maak je amper gebruik. Er staat een tv met BVN. De keuken is in verhouding groot en goed uitgerust met een magnetron, broodrooster, een uitgebreide pannenset en een kookplaat met 4 pitten. De badkamer heeft een wastafel, toilet en douche met boiler. Er zijn twee slaapkamers; de ene grenst aan het terras en de ander bevindt zich aan de achterzijde. De bedden zijn breed en hebben een lengte van 2m dat bijzonder is voor dit eiland. De slaapkamers beschikken over voldoende kastruimte. We komen hier zeker terug en bedanken Pedro en Antonia voor de gastvrijheid en goede zorgen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 9G,G,E van 't Slot12-05-2014

fantastische plek.

Prachtig uitzicht. Zeer schoon. . Door kleinschaligheid en plek heel rustig gelegen. Aardige eigenaar, vrouw en zoon. Auto is noodzakelijk.

Gereisd met partner in januari 2014

• 10Nel21-02-2014

prima appartement met schitterend uitzicht

Villa Azano is een super appartement . Het ligt heel rustig aan het doodlopende eind van de Calle Cancelita, waar het overgaat in een wandelpad naar de Mirador de Cancelita - met schitterend uitzicht op de Caldera de Tabureinte en de Baranco de Las Angustias.. De appartementen zijn ruim en heel schoon. De keuken is volledig ingericht end de badkamer met douchecabine en uitzicht op de bergen. De bedden liggen prima en er is voldoende kastruimte. Er is een flatscreen tv. met o.a. BVN en Wifi is gratis. Een groot terras met een grote tafel en stoelen en ligbedden met kussens, die we 's avonds binnen gebruikten om lekker te zitten. Schitterend uitzicht op Los Llanos en omgeving. Naar Los Llanos is ong. 30 min . naar beneden wandelen en terug is het ong. 40 min. klauteren . Goed voor de conditie ! Pedro en Antonia zijn heel vriendelijk, ze spreken alleen maar spaans, maar niets is ze teveel. We waren er 4 weken echt "thuis". In Los Llanos zijn grote supermarkten, aanrader :Hyper Dino

Gereisd met partner in januari 2014

• 10A. Lintel11-01-2014

Een paradijsje op aarde

Vila Azano is een geweldig appartement met bijzonder vriendelijk en bescheiden eigenaren. We komen er al jaren en we genieten iedere keer weer van de geweldige omgeving, de sterrenlucht, het uitzicht, de rust, de accommodatie en de gastvrijheid. Het is een ruim en bijzonder schoon accommodatie. We hopen daar nog vele jaren naar toe te kunnen gaan.

Gereisd in december 2013

• 9E W Wolters Brandt02-04-2013

Vertrouwde plek

Appartementen Villa Azano is door mij voor de vierde keer bezocht. Het onovertroffen uitzicht vanaf een heerlijk terras, prevaleert. Daarna de gerieflijke inrichting, de bedden van 2 meter, het perfecte schoon- en onderhouden door de eigenaren volgen daar direct op. Prijs kwaliteit is volledig in verhouding. De winkels/restaurants/kortom het centrum van Los Llanos liggen op één uur wandelen( door de bananenplantages!) vanaf het appartement.

Gereisd met partner in maart 2013

8 tips over Appartement Villa Azano

• J. van den Broek, 09-11-2012

Er is geen zwembad, hoefden wij ook niet omdat we heel veel op pad waren. Niet echt geschikt voor gezinnen met kinderen omdat er voor hen eigenlijk niets te doen is. Het app. ligt 2,5 km van de stad en is niet te belopen. Eigen vervoer is dus een voorwaarde (auto huren).

• E W Wolters Brandt, 02-04-2013

Voor de rustzoeker, de natuurliefhebber , de zelfstandig zoekende vakantievierders een ideale plek.

• AMM, 13-09-2014

Huur een auto met een redelijke motorinhoud. Er waren in 'onze' periode ook mensen met de kleinste huurautocategorie en die hadden echt moeite om de bergen over te komen. Wij hadden één categorie opgewaardeerd en gingen soepel de bergen over. Echt de moeite waard dus.

2 vragen over Appartement Villa Azano

• gm, 09-11-2014

opening zijkant

Is de zijkant van de tuin die uitkomt op het pad richting mirador inmiddels dichtgemaakt?

Petham, 04-03-2015

Ja die is dichtgemaakt met een muur met een hek erop.

• Frans, 06-10-2014

Adres Finca Villa Azano in Los Llano de Ariadne

We gaan er binnenkort heen. Vooraf alvast gekeken op Google Maps voor wat herkenningspunten. Maar het adres dat zowel door de reismaatschappij als door Zoover wordt gegeven kan ik niet vinden. Gelukkig geeft Zoover wel een plattegrond. Als ik daar op afga lijkt de straatnaam Calle Cancelita te zijn en niet Calle Canela. Bij inzoomen op Google Maps zie ik dan ook de villa liggen. Iemand die me dit kan bevestigen want ik moet er waarschijnlijk wel in het donker naar toe en dan gebruik ik liever een navigatiesysteem.

Frans, 07-11-2014

We hebben de heerlijke vakantie inmiddels achter de rug en hebben fysiek aan het straatplaatje kunnen zien dat het inderdaad Calle Cancelita is, dat leidt naar de Mirador Cancelita.

AMM, 07-11-2014

Je hebt gelijk, het adres is Calle Cancelita 23a.

Appartement Villa Azano info

• Aantal personen2 tot 4