8 tips over Appartement Villa Azano

• J. van den Broek, 09-11-2012

Er is geen zwembad, hoefden wij ook niet omdat we heel veel op pad waren. Niet echt geschikt voor gezinnen met kinderen omdat er voor hen eigenlijk niets te doen is. Het app. ligt 2,5 km van de stad en is niet te belopen. Eigen vervoer is dus een voorwaarde (auto huren).

• E W Wolters Brandt, 02-04-2013

Voor de rustzoeker, de natuurliefhebber , de zelfstandig zoekende vakantievierders een ideale plek.

• AMM, 13-09-2014

Huur een auto met een redelijke motorinhoud. Er waren in 'onze' periode ook mensen met de kleinste huurautocategorie en die hadden echt moeite om de bergen over te komen. Wij hadden één categorie opgewaardeerd en gingen soepel de bergen over. Echt de moeite waard dus.

• Frans, 07-11-2014

Draadloos internet kost € 10 per week, maar bij ons was hij zeer traag. Wil je toch surfen of webmailen, lees een boek er naast en neem er je tijd voor. Wil je zwemmen dan moet je naar Tazacorte. Er is geen zwembad bij dit appartement. In onze vakantie was het rustig in deze badplaats. Voor de rest is veel te wandelen in de natuur op La Palma en kan je naar de vulkanen.

• Arends, 02-01-2015

De Wi-Fi code is: 123456789A. De eigenaar vraagt aan iedereen 10 euro per week x 4 appartementen. Lekker duur dus.

• Nel, 21-02-2014

wandelen in de Caldera de Tabureinte en naar de Mirador de Cancelita wandelen om Los Llanos, Calle Cancelita uit, rechts en dan links buitenom, door Los Llanos tot. Retamar, bij kruispunt oversteken en betonpad opgaan tussen bananenplantages - helemaal uitlopen tot buiten cafetaria naar mooi park met mozaïek buiten Los Llanos ri. La Laguna

• AMM, 13-09-2014

Als je de schuifpoort uitloopt en naar links gaat kom je op een mirador uit. Mirador Cancelita, erg mooi plekje.

• Nel, 20-02-2015

wandelen naar de Mirador de Cancelita , naar de Caldera de Tabureinte, van Todoque naar Plaza Glorietta in La Mancha. Aan het eind van het blauwe fietspad in Los Llanos begint een prachtige wandeling door de Baranca de Angustias naar het strand van Tazacorte Bij Herz autoverhuur niets extra betalen, ze proberen je van alle kanten te pakken en de hostess mag niet meer in de buurt van het kantoor komen omdat ze de huurders daarvoor wil waarschuwen.