Appartement Villa Azano

Tonen op kaart

53 reviews over Appartement Villa Azano

• 2018
    9Wolters15-05-2018

super uitzicht,zeer schoon, goed onderhouden.

Zijn hier voor de 4e keer en blijven hier komen. Ruime 3kamer appartement is degelijk ingericht: tv met BVN, wifi, en kraakhelder. De terrassen en tuin staan vol met planten bloemen, een paradijsje. Ruim terras op de 1e etage met meer privacy. Beneden een groot terras, maar minder privacy, toch onze voorkeur. Maar dan het super uitzicht: links de bergrug, rechtvoor de kustvlakte met plm. 150 m. lager Los Llanos en rechts de oceaan (op plm. 6 km. afstand). De ligging is niet beschut dus altijd wat wind; heerlijk in de warmere periodes, minder fijn op koele dagen. En verder rust stilte.

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

8Anna08-07-2017

Prachtig uitzicht en heel schoon

Mooie appartementen met prachtig uitzicht over Los Llanos. Altijd goed schoon gemaakt! Een auto is handig vanwege de afstanden. 's Morgens lopend broodjes halen is anders heel tijdrovend.

Vlakbij prachtig uitzichtpunt gelegen. Hier kijk je zo in de Caldeira de Taburiente

Gereisd met partner in december 2015

• 9Maria26-05-2017

Geweldig !

3 Keren op dit eiland geweest, alle keren goed.

Onze laatste vakantie hier waren wij 4 weken in Villa Azano deels met eigen autohuur. Wij gebruiken niet alle dagen de auto, omdat wij veel wandelen. Wie niet graag / niet kan wandelen, moet rekening houden dat dit app. op een berghelling ligt en zonder auto moet je dus een behoorlijke afstand lopen naar de bus beneden in het centrum. En terug naar het app. geldt dan dat je bep. stukken behoorlijk stijgend moet lopen. En het kan heel erg heet zijn daar! Neem dit dus mee bij je voorbereidingen en je keuze van boeking. Wanneer je geen auto huurt, kun je uiteraard een taxi nemen zodat je niet hoeft te lopen/klimmen.

Bij Hotel App Sol moet je in augustus rekening houden met een top-drukte in het restaurant ! De Spanjaarden kwamen massaal (met bussen tegelijk) binnen en het was gedaan met de rust. Wanneer je je hierop voorbereid ook bij de buffetten!!!, is Sol verder ook een geweldige 'place to be'. En zeker met heerlijk eten; zowel ontbijten als de warme maaltijden !!!!

Verder beviel alles ons zeer goed op dit eiland. Helaas konden wij de laatste jaren niet meer gaan, maar wij willen graag terug naar dit Eiland (en bewoners) La Palma; eiland naar ons hart.

Gereisd met partner in juli 2015

• 9Sienke en Joop01-02-2017

Heerlijke villa

Een heerlijke villa, met een fantastisch uitzicht over Los Llanos, tot aan de oceaan. Er zijn 4 appartementen in het huis, 2 boven met flink balcon, 2 beneden met een groot terras. Wij zaten benenden en hadden een heerlijke plek om 's morgens buiten te ontbijten. Goede keukenuitrusting, prima bedden. Alles schoon en heel goed onderhouden. Aardige eigenaresse, die enkel spaans spreekt. We hebben op La Palma nog niet eerder zo'n mooi huis gehad!

Gereisd met partner in januari 2017

• 8Maria05-11-2016

Fijne accomodatie !

Zeer schoon en gezellig appartement, helaas wat weinig privacy. Door de hogere ligging is er in de winter meer kans op bewolking en een lage temperatuur, een verblijf in de zomermaanden daarentegen is hier ideaal en vooral geschikt voor wandelaars.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 9svg66svg25-08-2016

Derde keer is scheepsrecht

We waren hier dit jaar voor de derde keer en ditmaal drie weken. Wederom is het verblijf ons goed bevallen. We kwamen op een maandag aan, tot die vrijdag hadden we buren en daarna hadden we het rijk voor ons alleen. Optimale privacy, waar we zo van houden. Tot er brand uitbrak op het eiland... daarna hebben we nog enkele dagen evacués in het complex gehad. Net als in 2014 en 2015 hebben we weer genoten van de gastvrijheid van Pedro en Antonia, de gratis Wi-Fi, het uitzicht, het grote terras, de verse bananen en het zelfgebakken brood dat we cadeau kregen, en gelachen om de taalbarrière. Het was voor Canarische begrippen een warme zomer, zodat we niet eenmaal een lange broek hebben hoeven dragen. Normaliter had je die nodig in de avond op het terras, maar nu niet. Hoogstens om de muggen geen kans te geven... We hebben na twee weken op het eiland twee ventilatoren gekocht om ons 's nachts koel te houden. We hebben ze daar achtergelaten, dus als je het warm hebt, vraag Pedro er dan om.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9Erwin19-06-2016

Fijn appartement met geweldig uitzicht!

Een goed verzorgd appartement met een groot panorama terras. Pedro en Antonia zijn heel aardig en gastvrij. Echt een plek om terug te komen. Wij hadden de villa helemaal voor ons zelf waardoor de privacy maximaal was...

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

• 9Emile Klein Kranenbarg10-01-2016

Rustige ligging, fantastisch uitzicht: toplocatie

Mooi,ruim en smaakvol ingericht appartement. Rustige ligging, kleinschalig. Sinaasappels en mandarijnen uit eigen tuin. Vriendelijke eigenaar, wekelijks grondige schoonmaak. Toplocatie

Gereisd met partner in december 2015

• 9Simone17-08-2015

Het was wederom een geweldig verblijf

Net als in augustus 2014 zijn we ook dit jaar weer naar Villa Azano gegaan, echter nu voor 2,5 week (maandag 27 juli-vrijdag 14 augustus), zodat we ons verblijf rechtstreeks geboekt hebben bij Pedro en Antonia. Natuurlijk blijft de taalbarrière, maar dankzij vertaalwebsites kom je heel ver. De WiFi was dit jaar gratis en dat schijnt nu standaard te zijn. De ruime bedden lagen wederom heerlijk. We hebben dit jaar meer buiten gezeten in de avonden, want we hadden nu lange broeken bij ons, zodat we minder last hadden van de muggen en de kou, al was het warmer dan vorig jaar. De muur achter het complex is inmiddels niet meer gestut, maar helemaal hersteld, zodat er geen 'instortingsgevaar' meer dreigt. Als welkom bananen gekregen en tussendoor een heerlijke halve watermeloen uit eigen tuin. Pedro en Antonia, bedankt voor alles!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 7Thomas16-03-2015

Prima appartement

Goed en schoon appartement met een bijzonder behulpzame eigenaar, jammer dat hij alleen Spaans spreekt. Terras/balkon met een mooi uitzicht maar biedt weinig privacy. De ligging is vrij hoog (600m) waardoor er vaak sprake is van hardnekkige bewolking en je genoodzaakt bent naar de kust te gaan waar het meestal zonniger is en een graad of 5 warmer.

Gereisd met partner in februari 2015

8 tips over Appartement Villa Azano

• J. van den Broek, 09-11-2012

Er is geen zwembad, hoefden wij ook niet omdat we heel veel op pad waren. Niet echt geschikt voor gezinnen met kinderen omdat er voor hen eigenlijk niets te doen is. Het app. ligt 2,5 km van de stad en is niet te belopen. Eigen vervoer is dus een voorwaarde (auto huren).

• E W Wolters Brandt, 02-04-2013

Voor de rustzoeker, de natuurliefhebber , de zelfstandig zoekende vakantievierders een ideale plek.

• AMM, 13-09-2014

Huur een auto met een redelijke motorinhoud. Er waren in 'onze' periode ook mensen met de kleinste huurautocategorie en die hadden echt moeite om de bergen over te komen. Wij hadden één categorie opgewaardeerd en gingen soepel de bergen over. Echt de moeite waard dus.

2 vragen over Appartement Villa Azano

• gm, 09-11-2014

opening zijkant

Is de zijkant van de tuin die uitkomt op het pad richting mirador inmiddels dichtgemaakt?

Petham, 04-03-2015

Ja die is dichtgemaakt met een muur met een hek erop.

• Frans, 06-10-2014

Adres Finca Villa Azano in Los Llano de Ariadne

We gaan er binnenkort heen. Vooraf alvast gekeken op Google Maps voor wat herkenningspunten. Maar het adres dat zowel door de reismaatschappij als door Zoover wordt gegeven kan ik niet vinden. Gelukkig geeft Zoover wel een plattegrond. Als ik daar op afga lijkt de straatnaam Calle Cancelita te zijn en niet Calle Canela. Bij inzoomen op Google Maps zie ik dan ook de villa liggen. Iemand die me dit kan bevestigen want ik moet er waarschijnlijk wel in het donker naar toe en dan gebruik ik liever een navigatiesysteem.

Frans, 07-11-2014

We hebben de heerlijke vakantie inmiddels achter de rug en hebben fysiek aan het straatplaatje kunnen zien dat het inderdaad Calle Cancelita is, dat leidt naar de Mirador Cancelita.

AMM, 07-11-2014

Je hebt gelijk, het adres is Calle Cancelita 23a.

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4