Vakantiehuis Puro Atlantico

Meer vakantiehuis info

7 reviews over Vakantiehuis Puro Atlantico

• 2018
    9M Kok30-06-2018

Prachtige plek met schitterend uitzicht en rust

Fantastische plek waarbij ik geen nadeel kan bedenken

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

9Naomi24-07-2017

Heerlijk rustig plekje

Wij zijn een weekje op Puro Atlantico verbleven met ons zoontje van 1. Eenmaal aangekomen op de locatie waren we al helemaal verliefd. Prachtig plekje met een mooi uitzicht. Geniet elke avond van de zonsondergang. Neem een duik in het zwembad. Het appartementje heeft alles wat je nodig hebt om zelf lekker te koken of verse koffie te zetten. Zelfs een wasmachine die je gratis mag gebruiken!! Onze matrassen sliepen heerlijk. Genoeg schone handdoeken en het bedje voor de kleine was ook perfect. De beheerders waren elke dag aanwezig en stonden klaar als wij wat nodig hadden. Heel aardig. Ze zijn druk bezig de boel op te knappen dus het wordt alleen maar mooier. Ook de dame die huisjes schoonmaakt is heel lief en helpt je graag. Wij hebben echt genoten van dit plekje en komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• 8Ellis15-03-2017

Een heerlijk verblijf

Review huize Yael, Puro Atlantico, La Palma

Een Heerlijk verblijf. Wij verbleven hier vier weken van eind januari 2017 tot einde februari. Een van de vier huizen/huisjes aan een soort hofje. Heel compleet voor twee personen, niet voor meer ook al is er een slaapbank. Veel (beetje gammele) kleerhangers, genoeg pannen, bestek, glaswerk en servies en als er iets kapot gaat wordt het meteen en gratis vervangen. In ons geval een wasrekje en een koekenpan. Bed is prima en zeker niet te hard. Tweepersoonsbed met twee eenpersoonsdekbedden opgemaakt. Genoeg handdoeken. Er wordt maar een keer per week schoon gemaakt en bed verschoond, maar je krijgt twee sets handdoeken per week. Voldoende dus. Keukenhanddoeken zijn er niet (meebrengen dus), maar wel ruim voldoende theedoeken. Horren voor de schuifpui en voor de ramen op de badkamer en in de slaapkamer. De open haard is voor de show, maar er is een klein elektrisch kacheltje voor kille winteravonden. De eigenaren zijn vaak rond de huizen en op het terrein aanwezig, zonder te storen overigens. Zij is Duitse, dus Duits spreken geen probleem em ook hij spreekt goed Duits. Ze houden het terrein en het zwembad keurig schoon en opgeruimd. Er staan een aantal Nederlandse, Duitse en Engelse boeken op een kastje en een paar spelletjes. De satelliettelevisie had (sinds kort) helaas geen Nederlandse kanalen meer erop. Prima gratis Wifi! Het fijne aan Yael, niet het grootste huis, vonden wij de privacy, het hebben van een terras met een zitje zowel aan de voorkant (ochtendzon) als aan de achterkant (middag en avondzon), het zicht op de zee niet alleen vanaf het terras achter, maar ook vanuit de woonkamer als je op de bank zit of aan de eettafel en een tuintje voor het terras. Twee ligbedden. Het grotere huis heeft wel een heel groot terras, maar minder direct zicht op zee en minder "groen" voor de deur, meer stenen. Bij aankomst stond er een mand fruit, een grote fles water en een fles wijn klaar als welkom. Wat niet vermeld stond in de info was dat we ook gratis van een wasmachine in een apart washok gebruik mochten maken, inclusief wasmiddel. Omdat we vier weken bleven voor ons erg fijn. Het weer was tamelijk fris. Eigenlijk steeds zo'n 18/19 graden. Uit de wind en in de zon soms 23 gr. Af en toe veel wind en een enkele keer regen. Het klimaat op La Palma is aan het veranderen. Frisser en natter dan - zeg - 15 jaar geleden. Zeggen ook de Palmezen zelf. Maar in vergelijking met thuis in deze periode (februari) nog altijd veel beter. We hebben elke dag wel (deels) buiten gezeten en heel vaak buiten gegeten en dat kun je toch niet in Nederland in deze tijd. Maar een paar vestjes of een sweatshirt voor 's-avonds en 's-morgens vroeg zijn geen overbodige luxe. Tip: onderaan de rotonde in Todoque zit een klein supermarktje met heerlijk (volkoren) brood. Broodjes worden zelf afgebakken in de winkel. Uit eten: Los Guirres aan het strand voorbij Bombilla; Carpe Diem in Tazacorte; Taberna aan het strand in Puerto de Tazacorte, pizzeria Evangelina in Jedey. Tip: supermarkt Spar in Puerto Naos is heel goed gesorteerd, dichtbij en dagelijks open.

Gereisd met partner in januari 2017

• 10N.Barendswaard16-01-2015

Wat een geweldige plek!

Een klein, goed onderhouden, complex.Wij verbleven hier 2,5 week in bungalow zamar. Ten eerste: wat een geweldige plek! Het huisje is niet erg groot, maar bij dit huisje is een geweldige buitenruimte: een groot benedenterras, een dakterras (voor ontbijt in de zon) en een uitzicht tot aan de zee. Bovendien is het huisje voorzien van alles wat je nodig zou kunnen hebben, tot zelfs een blender aan toe. De beheerders deden alles om het ons naar de zin te maken. Wekelijkse schoonmaak. We hebben gelijk gereserveerd voor volgend jaar, weer in hetzelfde huisje.

Gereisd met partner in december 2014

• 8Albèr10-10-2014

Espléndido

Na 11 dagen Puro Atlantico en La Palma rest slechts één conclusie: Geweldig! Ons appartement Yael was niet groot maar prima uitgerust en op ons terras hebben we van de mooiste zonsondergangen en sterrenhemels genoten. La Palma is inderdaad niet te vergelijken met de andere Canarische eilanden en na bijna elke haarspeldbocht wacht je weer een nieuw vergezicht. Het eiland heeft een heel gevarieerd landschap en voor elk wat wils op het gebied van recreatie. In de buurt zijn voldoende restaurants op “loopafstand” alhoewel dat , gezien de hoogteverschillen, na een lekker diner niet aan te raden is…… ’s morgens verse broodjes halen in Todoque en voor de grote boodschappen naar de Spar in Puerto Naos of de supermercado in El Paso.

Een aanrader is om dolfijnen te gaan spotten vanuit Tazacorte. We zijn met een Zodiac voorzien van 2 x 250 pk de oceaan opgegaan en hebben inderdaad tussen de dolfijnen gevaren. Indrukwekkend!

Gereisd met oudere kinderen in september 2014

• 8berthuizing25-03-2014

Prachtige ligging!

Een kleinschalig en goed onderhouden complex met vier eenheden. Wij hadden de bungalow 'Lavan' met 3 kamers, zeer comfortabel voor twee personen. Woonkamer/keuken is goed uitgerust met satelliet-tv en dvd speler, waterkoker en koffiezetter. Koken gaat prima op gas. Slaapkamer is ruim en heeft een goed tweepersoonsbed. Badkamer is prettig met 2 wastafels, voldoende handdoeken. Buiten een mooi terras met goede parasol en vlakbij het (niet eens erg koude, want enigzins verwarmd) zwembad. De bungalows liggen afgelegen in Las Norias (Abajo) tussen Todoque en Puerto Naos. Huurauto noodzakelijk.

Gereisd met partner in maart 2014

• 8rodeparaplu17-05-2013

Lekker afgelegen

Op dit kleine eiland kun je het best rondrijden met een huurauto. Je komt dan overal. Puro Atlantico ligt afgelegen, maar daardoor heel rustig. Je hoort eens ergens een haan of een hond, verder niets. Een lieflijk hofje met daaraan 4 huisjes, twee grotere en twee kleinere, allen met eigen terras. Gezamenlijk zwembad en gezamenlijk terras. Gelegen tussen Todoque en Las Manchas. In een week praktisch het hele eiland gezien.

Gereisd met partner in mei 2013

Vakantiehuis Puro Atlantico info