Vakantiehuis Los Bejenados

Meer vakantiehuis info

11 reviews over Vakantiehuis Los Bejenados

• 3Willem Relou17-03-2015

Rust, verder geen pluspunten

Het uitzicht op los llanos spreekt mij niet aan. Een groot stedelijk gebied terwijl ik voor het groen en de bergen kom. De inrichting van de casita is verouderd. Het terras is mooi.

Gereisd met partner in maart 2015

• 8S. Hartog19-02-2015

Mooi gelegen casita

Goed ingerichte bungalow met prachtig uitzicht en groot terras. Bij aankomst: warm welkom met een fles rosé en een schaal fruit. Dit jaar hadden we i.t.t. vorig jaar Wifi, maar nu geen BVN; wel een overdosis Duitse zenders. De slaapkamerkacheltjes schieten te kort en daarom hadden we weer een kacheltje mee dat m.n. in de 1e week nodig was. Ook hadden we softtone verlichting mee die ook bijdroeg aan een warme sfeer. De bankkussens zijn zodanig doorgezakt dat deze aan vervanging toe zijn - jammer die pasten niet in de koffers ;-) De informatieve bladzij in het schriftje met tel.nr. van Maria was verwijderd zodat bij eventualiteiten (noodgevallen) geen contact mogelijk was. We hadden de grote bungalow met serre dus ook 's avonds prachtig uitzicht over de verlichte stad. Ondanks genoemde (verbeter)punten weer een geweldige vakantie gehad.

Gereisd met partner in februari 2015

• 9egbertH19-01-2013

prima locatie, leuk compleet huisje

Los Bejenados in Los Llanos de Aridane, is via een stijl landweggetje goed te bereiken. Het ligt op ongeveer 600 mtr, hoogte met een prachtig uitzicht over Los Llanos, de zee en de bergen. De rustig gelegen bungalow is compleet , eenvoudig maar voldoende comfortabel ingericht en heel schoon. In Januari zon op de terrassen vanaf 8.30 uur - 18.30 uur. 's Avonds kan het ook in de bungalow wat koud zijn, koop voor minder dan 20 Euro een klein ventilatorkacheltje en je hebt het alle avonden heerlijk warm. Er is wel verwarming in de slaapkamer. Met de huurauto ben je in 4 minuten beneden in Llos Lanos. Ga je beneden linksaf dan ben je daarna makkelijk en snel in El Paso. In beide plaatsjes leuke eettentjes.
    Van alle vakantiehuisjes die ik en m'n partner 's winters op La Palma hebben gehad, is dit de aanrader.

Gereisd met partner in januari 2013

• 9Peter en Lily Driesen30-03-2012

Geweldige lokatie

Een mooie casita op een prachtige plek. Fantastisch uitzicht en heerlijk rustig. Hoog boven Los Llanos met winkels, terrasjes en supermarkten, en centraal op het eiland. Een auto heb je wel nodig. De weg naar het huis is inderdaad steil, maar als je alle hobbels en kuilen kent, wel te doen. Het huis wordt goed schoongehouden. Het personeel is zeer klantvriendelijk. Bij aankomst stond er vers fruit. Er zijn voldoende handdoeken en dekens ( het was 's-nachts behoorlijk koud). De badkamer in ons huis(huisje A) was wel erg krap. De keuken mag wel meer keukengerei hebben. Zo waren er maar twee messen, geen kurkentrekker, één longdrinkglas, twee bekers, geen kopjes en een waterkoker zou ook prettig zijn. We moesten nu water koken in een pan. En dit terwijl het een huisje is voor vier personen. Wat wij prettig vonden was de overkapping, zodat je overdag niet in de volle zon hoefde te zitten. Voor ons tweeen een perfect huis en reden om nog eens terug te keren.

Gereisd met partner in maart 2012

• 8Nico04-02-2012

Los Bejenados

De bungalow ligt geweldig mooi qua uitzicht over Los Llanos en El Paso. Op 650 meter boven de zeespiegel. Fantastische zonsondergangen elke avond op nieuw!! Alleen in de winter maanden ( Wij waren er eind Januari 2012) is het er te koud. Er is nagenoeg geen verwarming alleen een elec. plaatje van 50 x 50 cm in de slaapkamer, die kan het appartement absoluut niet warm krijgen! 's morgens en 's avonds loopt de buiten temperatuur heel snel terug naar ca. 13 graden of kouder! binnen is het dan ca. 17 graden. Dan zit je niet prettig meer. Alleen 's avonds maar warm water, dus even een douche pakken als je uit bed komt is er niet bij. De weg er naartoe is erbarmelijk, erg steil en kapot gereden. Kom je in het donker terug lijkt het wel of je op de maan rijdt. Voor mensen die graag aan het einde van de dag nog even op een terrasje willen zitten is het geen fijne plek, te ver van de bewoonde wereld, lopend eigenlijk niet te doen.

Gereisd met partner in januari 2012

• 10Jurgen24-07-2011

Fantastische plek!

Zeer mooie huisjes op een fantastische plek!! Het huisje is ruim, schoon en alles is aanwezig. Ook buiten, lekker ruim, spektaculair uitzicht en hier ook alles aanwezig (tuinmeubulair, ligbedden etc.) Vlakbij Los Llanos (wel auto nodig) op een van de mooiste plekjes op het eiland.

Gereisd met partner in juli 2011

• 9Raymond17-11-2010

Letterlijk een toppertje!

Prima casita op schitterende plek. Van s'ochtends vroeg tot zonsondergang volop zon op het grote terras, compleet met zitje en ligbedden. De 3 kamer bungalow (B) heeft 2 slaapkamers, 1 met een prima (beetje krakend) 2 persoonsbed en 1 slaapkamer met 2 prima eenpersoonsbedden. Prima badkamer met fijne douche in wat klein bad. Onder de wastafel zit ook de kluis ingebouwd. In de woonkamer staat een goed bankstel en een kleine eethoek. De keuken is goed uitgerust, helaas zonder magnetron en afwasmachine. Ook is er nog een grote openhaard en verwarming. Tijdens ons verblijf ging de tv defect, na een belletje werd er meteen een nieuwe geplaatst. Via de sat-tv zijn helaas alleen maar duitse-zenders te ontvangen en via de digi-tv ruim 20 spaans-talige zenders, handig voor het lokale weer. Er is ook nog een soort van serre met een heerlijke bank. Bij ons liep er ook wel eens een zwart rupsje over de muur, totaal onschuldige beestjes. Je cassita staat nu eenmaal midden in de natuur.

Gereisd met partner in november 2010

• 8L.G.M. Roozendaal04-11-2010

Mooie plek en heerlijk rustig

Twee goede en twee heel slechte bedden. De banken zitten slecht. In de periode dat wij er waren was er veel overlast van zwarte rupsen in de woning. Iedere morgen eerst even bij elkaar vegen en daarna overdag geen overlast.

Het is een plek waar vanaf 9.30 uur de zon al aanwezig is. De gehele dag is er zon rond de woning. Doordat je vrij hoog zit is er een schitterend uitzicht.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2010

• 10Robert Kappen18-07-2009

geweldige casita!!! mooie ligging en lekker rustig

Geweldig uitzicht, uitmuntende service, gelijk als een hotel. Vriendelijke mensen en de rust is overweldigend.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 8B. ten Hoopen24-08-2008

Rustige plek met mooi uitzicht

Rustige plek, mede door het kleine smalle paadje dat je met de auto omhoog moet in de eerste versnelling. Is met een normale auto goed te doen. Mooi groot terras met een klein overdekt deel dat via een schuifpui deels te openen is. Leuke aankleding van de bungalow zelf (we zaten in de 'grote' bungalow, de kleinere leek identiek). Met huurauto een goede uitvalbasis voor diverse wandelingen.

Gereisd met partner in augustus 2008

Vakantiehuis Los Bejenados info