Vakantiepark La Villa

Meer vakantiepark info

41 reviews over Vakantiepark La Villa

• 10Geert van der Heide14-07-2020

Perfect park

Schitterend en rustig park! La Villa ligt wat hoger in de heuvels waardoor je een prachtig uitzicht hebt op de zee, de bergen en Los Llanos. Het is er heel rustig, dus geen last van een weg ofzo. Het park is zeer goed onderhouden, schoon en heeft prachtige planten. Het zwembad is heerlijk en voorzien van voldoende ligbedden. Ons huisje (nr 11) was perfect. Heel compleet, met voldoende pannen en servies. De badkamer is ruim en schoon. Wij waren daar met 2 volwassenen en 3 kinderen. Paste prima. Het eiland is fantastisch, twee weken is eigenlijk te kort.

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 2019
    9Hugo Duran19-03-2019

Mooi en rustig bungalowpark

Het bungalowpark, op ca. 380 mtr. boven de zeespiegel, omvat aantal units gebouwd rond de receptie op terrassen. De oppervlakte van onze bungalow is ca. 50 m2 met woon-, slaap- en badkamer, keuken en halletje. De woonkamer met bank, fauteuil, 2 tafeltjes, salon tafel, opbergkastje en een flatscreen KTV met BVN en de slaapkamer 2 bedden, nachtkastjes, stoel en inbouwkast. De badkamer compleet en is ruim met een wastafelmeubel. De keuken is voorzien van een eettafel, 2 stoelen en keukenblok en voldoende ingericht met alles wat men nodig heeft. De bungalow heeft een eigen modem, airco en een algemene parkeerplaats. De receptie is elke dag open behalve de siësta en zaterdagmiddag en de hele zondag. Een nadeel is dat de slaapkamers nogal gehorig zijn t.o.v. de buren. Om hier te verblijven is een huurauto nodig neem op de LP-2 afslag Celta. We vinden dit een mooie en rustige locatie.

• 6Activiteiten
    • 10Onderkomen

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    9Padmos06-08-2018

Hoop nog vele keren.

Wij gaan hier voor de 5e keer heen fantastisch uitvalsbasis voor het eiland. Afgelopen waren er geen katten, deze kregen sowieso altijd eten. Heerlijke restaurantjesin de buurt. Wij wandelen heel veel maar een auto is wel noodzakelijk deze zit dan ook vaak inbegrepen bij de reis. Llos Lanos op 3 km heel leuk stadje. Wij zijn echt verslaafd geworden op la palma. 😉

• 8Onderkomen

Gereisd met partner in februari 2018

• Oude reviews

7Claudia Lutt20-09-2017

Nooit meer

Wij zijn net terug van La palma en voor de 2x hebben wij bij La Villa gelogeerd. Het park is prachtig en de ligging ook. De huisjes ruim en compleet. Nu komt echter waarom ik nooit meer terug kom daar. De katten, en niet voor de beestjes zelf maar omdat de parkeigenaren de arme dieren totaal niet verzorgen :( Het is een schande dat er zo met dieren wordt omgegaan. Bovendien staat er in het boekje dat je de beesten niet mag voeren. Nou La Villa ik heb nieuws voor julllie, ik heb het toch gedaan! Er lag een pasgeboren nestje in onze tuin nota bene. De arme moeder was uitgehongerd. Als jullie katten inzetten voor ongedierte, geef ze dan eten en laat ze helpen! Als ze gesteriliseerd zijn komen er ook niet teveel. Elke dierenarts werkt aan dat soort projecten mee. Dat werkt beter en laten ze de gasten met rust. Dus voor mij was hartverscheurend en was daarom niet op mijn gemak. En dus daardoor mijn verblijf waar je van moet genieten voor een groot deel verpest.

Gereisd met partner in september 2017

• 8Marjan09-08-2017

Mooie plek!

Wij hebben 2 weken doorgebracht in een zeer ruim 3-kamer appartement. Het complex is mooi, goed verzorgde tuin en zwembad, appartement werd vaak schoongemaakt en om de paar dagen kregen we schone handdoeken. Het appartement was wel iets gedateerd, sommige dingen zijn aan vervanging toe, maar alles functioneert wel. Goede bedden. Er is een electrische kookplaat met 4 pitten, maar pannenset is gebrekkig. Ligging prima aan de westkust, auto is wel noodzakelijk.

Inderdaad lopen er katten rond, men verzoekt je deze niet te voeren. Dat is erg lastig als je van katten houdt en ziet dat ze broodmager en dus hongerig zijn.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8Fam. Delahaye05-08-2017

Prachtige ligging en zeer ruime appartementen

De appartementen lagen in een goed onderhouden tuin. Ze waren zeer ruim en alles was voorhanden. Zo'n complete inrichting hebben we nog niet meegemaakt. Het zwembad was ideaal om baantjes in te trekken. De privacy was optimaal en als je de receptie nodig had, dan werd je snel en zeer correct geholpen. Er was maar één minpuntje. Zoals in veel zuidelijke landen werden katten ingezet om ongedierte te bestrijden. Die arme dieren werden volstrekt niet verzorgd.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Klaas en Mieke Blaauw08-09-2016

Het is hier altijd een vorm van thuiskomen.....

Goede ontvangst van de mensen, indien laat dan iemand die op je wacht. Als je al eerder bent geweest, hangt er een briefje bij de receptie met de mededeling welke bungalow je hebt toegewezen gekregen en dat de sleutel in de deur zit.....Leuke broodjes service zodat 's morgen vroeg in een katoenen zak je broodjes aan de deurklink worden gehangen. Lieve mensen Ana en Victor de drijvende krachten achter dit kleine complex, samen met een redelijk vast team van medewerkers voor het onderhoud en schoonmaak. Behulpzame mensen die niets teveel is om je van dienst te zijn, indien nodig......Wij komen er dit jaar voor de 7de keer in 12 jaar en vinden het eiland helemaal het einde voor van alles en nog wat (zie de reisgidsen met hun beschrijving) mede door de service van de mensen bij La Villa. Gratis gebruik van computer, uitvoerige voorraad van boeken in alle talen door vakantiegangers achtergelaten. Behulpzaam bij eventuele problemen.... Niets is ze teveel, dus topmensen

Gereisd met partner in september 2016

• 9Jesse en Stephanie03-07-2016

Waanzinnig!

Samen met ons zoontje van 16 maanden hebben wij hier onze honeymoon gevierd. Bij aankomst bananen en wijn gekregen en er is een handige broodjesservice. Het park bestaat uit een aantal (ruime!) bungalows, is super rustig, het ruikt er heerlijk naar bloemen en je hebt een prachtig uitzicht over de zee. De bungalows zijn schoon, de bedden liggen prima, alleen het wifi signaal is zwak. Op bepaalde punten in het huisje doet hij het overigens wel. De omgeving is schitterend, er is veel te doen en met een (huur) auto kan je alle mooie plekken van La Palma ontdekken. Los Llanos ligt op 5 min afstand (met oa. grote supermarkt). Voor onze jongste was een een bedje en kinderstoel geregeld en naast een volwassen zwembad is er ook een kinderbadje aanwezig. Reisleiding Sofie was top en eigenaren Ana en Victor zijn ook uiterst vriendelijk. De laatste dag konden wij ook (gratis) langer in het huisje blijven omdat we 's avonds pas vlogen. Kortom; waanzinnig! Echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

• 10Jenneke28-06-2016

Prachtig land, fantastisch bungalow park

Heerlijke vakantie gehad! Wij (stelletje van 35jr.) vonden de bungalow schoon en netjes. Mooi uitzicht ook. En het park wordt goed onderhouden. Veel bloemenpracht. Op het moment veel jonge katjes. Ze worden gelukkig gevoerd op het terrein. Anders zouden ze het niet overleven. Wij hebben maar wat extra brokjes voor ze gekocht. En ook achtergelaten bij de receptie. Aardige mensen overal. Reisleidster Sophie is top. Een échte aanrader is om bij haar het uitje kayaken + mountainbiken te boeken. De 2 jonge mannen van La Palma Outdoor die deze tocht organiseren zijn erg gezellig en echte toppers. Je gaat eerst een stuk fietsen op een electrisch! aangestuurde mountainbike, heel goed te doen dus. Niet zwaar fietsen de heuvel op ;-) En vervolgens op zee een stuk kayakken en grotten in met de kayak. Heel stoer en geweldig om mee te maken. De jongens van la palma outdoor geven je een dag om nooit meer te vergeten!! Wij vonden het heel jammer om weer naar huis te gaan.

Gereisd met partner in juni 2016

• 6Minoes25-06-2016

leuk maar kom er niet terug

De tuin is heel mooi. de ligging is niet echt super er is veel drukte in de omgeving, Het huisje is gedateerd vooral de badkamer is er slecht aan toe aan het plafond hangen bladders en het dakraampje ziet zwart van de schimmel, ook is het vreemd dat er een ligbad in zit met een boiler van 30 liter, hem vol laten lopen zit er absoluut niet in. De eigenaars waren heel vriendelijk.

Gereisd met partner in mei 2016

Vakantiepark La Villa info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• Op het terreinBibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette