Vakantiepark La Villa

• Activiteiten6
  • Onderkomen10
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

Het bungalowpark, op ca. 380 mtr. boven de zeespiegel, omvat aantal units gebouwd rond de receptie op terrassen. De oppervlakte van onze bungalow is ca. 50 m2 met woon-, slaap- en badkamer, keuken en halletje. De woonkamer met bank, fauteuil, 2 tafeltjes, salon tafel, opbergkastje en een flatscreen KTV met BVN en de slaapkamer 2 bedden, nachtkastjes, stoel en inbouwkast. De badkamer compleet en is ruim met een wastafelmeubel. De keuken is voorzien van een eettafel, 2 stoelen en keukenblok en voldoende ingericht met alles wat men nodig heeft. De bungalow heeft een eigen modem, airco en een algemene parkeerplaats. De receptie is elke dag open behalve de siësta en zaterdagmiddag en de hele zondag. Een nadeel is dat de slaapkamers nogal gehorig zijn t.o.v. de buren. Om hier te verblijven is een huurauto nodig neem op de LP-2 afslag Celta. We vinden dit een mooie en rustige locatie.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hoop nog vele keren.

Padmos
6-8-2018
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8

Wij gaan hier voor de 5e keer heen fantastisch uitvalsbasis voor het eiland. Afgelopen waren er geen katten, deze kregen sowieso altijd eten. Heerlijke restaurantjesin de buurt. Wij wandelen heel veel maar een auto is wel noodzakelijk deze zit dan ook vaak inbegrepen bij de reis. Llos Lanos op 3 km heel leuk stadje. Wij zijn echt verslaafd geworden op la palma. 😉

Gereisd Met partner in februari 2018

Nooit meer

Claudia Lutt
20-9-2017

Wij zijn net terug van La palma en voor de 2x hebben wij bij La Villa gelogeerd. Het park is prachtig en de ligging ook. De huisjes ruim en compleet. Nu komt echter waarom ik nooit meer terug kom daar. De katten, en niet voor de beestjes zelf maar omdat de parkeigenaren de arme dieren totaal niet verzorgen :( Het is een schande dat er zo met dieren wordt omgegaan. Bovendien staat er in het boekje dat je de beesten niet mag voeren. Nou La Villa ik heb nieuws voor julllie, ik heb het toch gedaan! Er lag een pasgeboren nestje in onze tuin nota bene. De arme moeder was uitgehongerd. Als jullie katten inzetten voor ongedierte, geef ze dan eten en laat ze helpen! Als ze gesteriliseerd zijn komen er ook niet teveel. Elke dierenarts werkt aan dat soort projecten mee. Dat werkt beter en laten ze de gasten met rust. Dus voor mij was hartverscheurend en was daarom niet op mijn gemak. En dus daardoor mijn verblijf waar je van moet genieten voor een groot deel verpest.

Mooie plek!

Marjan
9-8-2017

Wij hebben 2 weken doorgebracht in een zeer ruim 3-kamer appartement. Het complex is mooi, goed verzorgde tuin en zwembad, appartement werd vaak schoongemaakt en om de paar dagen kregen we schone handdoeken. Het appartement was wel iets gedateerd, sommige dingen zijn aan vervanging toe, maar alles functioneert wel. Goede bedden. Er is een electrische kookplaat met 4 pitten, maar pannenset is gebrekkig. Ligging prima aan de westkust, auto is wel noodzakelijk.

Inderdaad lopen er katten rond, men verzoekt je deze niet te voeren. Dat is erg lastig als je van katten houdt en ziet dat ze broodmager en dus hongerig zijn.

Prachtige ligging en zeer ruime appartementen

Fam. Delahaye
5-8-2017

De appartementen lagen in een goed onderhouden tuin. Ze waren zeer ruim en alles was voorhanden. Zo'n complete inrichting hebben we nog niet meegemaakt. Het zwembad was ideaal om baantjes in te trekken. De privacy was optimaal en als je de receptie nodig had, dan werd je snel en zeer correct geholpen. Er was maar één minpuntje. Zoals in veel zuidelijke landen werden katten ingezet om ongedierte te bestrijden. Die arme dieren werden volstrekt niet verzorgd.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Het is hier altijd een vorm van thuiskomen.....

Klaas en Mieke Blaauw
8-9-2016

Goede ontvangst van de mensen, indien laat dan iemand die op je wacht. Als je al eerder bent geweest, hangt er een briefje bij de receptie met de mededeling welke bungalow je hebt toegewezen gekregen en dat de sleutel in de deur zit.....Leuke broodjes service zodat 's morgen vroeg in een katoenen zak je broodjes aan de deurklink worden gehangen. Lieve mensen Ana en Victor de drijvende krachten achter dit kleine complex, samen met een redelijk vast team van medewerkers voor het onderhoud en schoonmaak. Behulpzame mensen die niets teveel is om je van dienst te zijn, indien nodig......Wij komen er dit jaar voor de 7de keer in 12 jaar en vinden het eiland helemaal het einde voor van alles en nog wat (zie de reisgidsen met hun beschrijving) mede door de service van de mensen bij La Villa. Gratis gebruik van computer, uitvoerige voorraad van boeken in alle talen door vakantiegangers achtergelaten. Behulpzaam bij eventuele problemen.... Niets is ze teveel, dus topmensen

Gereisd Met partner in september 2016

Waanzinnig!

Jesse en Stephanie
3-7-2016

Samen met ons zoontje van 16 maanden hebben wij hier onze honeymoon gevierd. Bij aankomst bananen en wijn gekregen en er is een handige broodjesservice. Het park bestaat uit een aantal (ruime!) bungalows, is super rustig, het ruikt er heerlijk naar bloemen en je hebt een prachtig uitzicht over de zee. De bungalows zijn schoon, de bedden liggen prima, alleen het wifi signaal is zwak. Op bepaalde punten in het huisje doet hij het overigens wel. De omgeving is schitterend, er is veel te doen en met een (huur) auto kan je alle mooie plekken van La Palma ontdekken. Los Llanos ligt op 5 min afstand (met oa. grote supermarkt). Voor onze jongste was een een bedje en kinderstoel geregeld en naast een volwassen zwembad is er ook een kinderbadje aanwezig. Reisleiding Sofie was top en eigenaren Ana en Victor zijn ook uiterst vriendelijk. De laatste dag konden wij ook (gratis) langer in het huisje blijven omdat we 's avonds pas vlogen. Kortom; waanzinnig! Echt een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2016

Prachtig land, fantastisch bungalow park

Jenneke
28-6-2016

Heerlijke vakantie gehad! Wij (stelletje van 35jr.) vonden de bungalow schoon en netjes. Mooi uitzicht ook. En het park wordt goed onderhouden. Veel bloemenpracht. Op het moment veel jonge katjes. Ze worden gelukkig gevoerd op het terrein. Anders zouden ze het niet overleven. Wij hebben maar wat extra brokjes voor ze gekocht. En ook achtergelaten bij de receptie. Aardige mensen overal. Reisleidster Sophie is top. Een échte aanrader is om bij haar het uitje kayaken + mountainbiken te boeken. De 2 jonge mannen van La Palma Outdoor die deze tocht organiseren zijn erg gezellig en echte toppers. Je gaat eerst een stuk fietsen op een electrisch! aangestuurde mountainbike, heel goed te doen dus. Niet zwaar fietsen de heuvel op ;-) En vervolgens op zee een stuk kayakken en grotten in met de kayak. Heel stoer en geweldig om mee te maken. De jongens van la palma outdoor geven je een dag om nooit meer te vergeten!! Wij vonden het heel jammer om weer naar huis te gaan.

Gereisd Met partner in juni 2016

leuk maar kom er niet terug

Minoes
25-6-2016

De tuin is heel mooi. de ligging is niet echt super er is veel drukte in de omgeving, Het huisje is gedateerd vooral de badkamer is er slecht aan toe aan het plafond hangen bladders en het dakraampje ziet zwart van de schimmel, ook is het vreemd dat er een ligbad in zit met een boiler van 30 liter, hem vol laten lopen zit er absoluut niet in. De eigenaars waren heel vriendelijk.

helemaal top!

Patrick
18-6-2016

Fantastische ligging, zeer vriendelijk personeel en als er iets is wordt het direct verholpen. Broodjes service 's morgens is super! Met de auto even naar Los Llanos naar de Hiper Dino naast de Shell voor de grote inkopen en je kan op het terras zalig ontbijten met vers brood. Kom je laat aan vanaf het vliegveld, restaurant Carmen zit vlakbij en is tot 23.00u open. Als je op de parking van La Villa bent moet je links naar beneden lopen, daar zit de receptie! Touroperator hostess Sophie is top, weet echt veel en geeft gerichte informatie. Zwembad zalig, water wordt op 24 graden gehouden. Ga voor eten ook een keertje naar San Petronio, richting Los Llanos, rotonde rechtdoor volgende kruising r.a., staat al bord van San Petronio, volgen. In Los Llanos is La Luna erg gezellig en zalig eten, o.a. tapas en top desserts. Don Escaldon is ook leuk met dakterras, eten prima. Boottocht gemaakt met Fancy vanaf Tazacorte, super! Wandelingen over het gehele eiland zijn bijzonder, zoveel mogelijkheden!

Gereisd Met vrienden in juni 2016

Vakantiepark info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• Op het terreinBibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenHiken
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark La Villa in Los Llanos de Aridane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark La Villa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.