Appartement La Granja

Meer appartement info

22 reviews over Appartement La Granja

• 2018
    5I26-05-2018

Teveel bezuinig op kwaliteit van app

app Ligt vlakbij de plaats maar is gedateerd. Koffieapp snoer met pleister gefixt rond uit gevaarlijk, waterkoker die niet functioneerde waar deksel van los ligt 2 kookplaten maar de lampjes dat plaat aan staat en nog heet is werkt niet. Gevaarlijk situatie Als met meer op aanrecht werkt. Koelkast is erg maar net als met alles zeer matige kwaliteit tot slechte kwaliteit pas op met flessen in de deur die vallen er uit. Voldoende servies aanwezig 1 steelpannetje, grote pan en koekenpan daar moet mee doen WiFi is er maar is zo traag 180 keer langzamer dan in Nederland je kan mail binnen halen maar beslist niets meer. Tv aanwezig maar functioneerde niet zoals het hoort. Woonkamer staat slaapbank maar voor kleine mensen of met rugklachten valt er niet te zitten. En hele gezin moet op de bank Gewone zitstoelen niet aanwezig. Keurige nette Spaanse eettafel met Spaanse stoelen aanwezig maar hard en rechte rugleuning App is schoon.

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Ursela van Stenis18-03-2018

Fantastische vakantie

Geweldig, schoon, appartement. Wij kregen 3 x schone handdoeken in 12 dagen. Onder aan (steile!) weg, is de Lidl. Handig voor hebbe dingetjes. Let heel goed op bij het autoverhuurbedrijf! Men wil je een extra verzekering aansmeren, terwijl je door de reisorganisatie al all-risk bent verzekerd. Als je hier iets van zegt, worden ze boos. Heel jammer, want finca La Granja zelf is een perfecte plek. Direct naast de Lidl is een busstation, waar vandaan je overal heen kunt rijden. Aanrader is een busrit via het noorden naar Santa Cruz de la Palma. Je ziet voor €2,10 een heel mooi stuk eiland. Je kunt onderweg even uitstappen en met volgende bus weer verder. Natuurlijk zijn de wandelroutes het belangrijkste, maar dit is een aanrader. Jammer van het autoverhuurbedrijf, de rest was perfect. Internet doet het soms niet, wel op dakterras!

Gereisd met vrienden in maart 2018

• Oude reviews

9Trudy23-10-2017

Een prachtige locatie tussen de heuvels.

Een perfecte locatie als uitvalsbasis om naar Loa Llianos de Aridane wandelen of naar de barranco. Heerlijk rustig en perfect gelegen. Schoon zwembad en mooie tuin en prachtig uitzicht. Wij zaten in appartement 4 met een diep balkon. Zelf een parasol erbij gepakt waardoor er altijd een schaduwplekje was om te eten op het balkon. Binnen was het erg warm en geen mogelijkheid om te koelen. Zowel een ventilator als airco ontbraken, maar door een muskietengaas voor het raam te plaatsen kwam heerlijke koelte naar binnen. Dit kan alleen op de eerste verdieping, waar niemand naar binnen kan komen via het balkon. Alles hebben we zelf opgelost, zodat we heerlijk hebben genoten. Ook de beheerdster moet je onderscheppen om schone handdoeken te krijgen. Elke morgen was het feest als de plaatselijke bakker met verse broodjes kwam. Conclusie: super genoten!

Gereisd met partner in september 2017

• 10Juul Naus07-09-2017

Heerlijk voor avonturiers

Voor de 2e keer in dit appartement voor 2 weken. Heerlijk thuis komen! "Mama" herkende ons en ondanks de taal barrière echt een warm welkom. Als echte natuur liefhebbers heb je hier alles wat je nodig hebt. Een goed bed en klein keukentje met veel gemakken. Een goede uitvalbasis naar de stad en naar de rest van La Palma voor mooie wandelingen door de natuur, met en zonder gidsen. In november gaan we gezellig weer naar "La Mama". Voor wie van luxe houdt moet in een resort gaan zitten. Dit appartement midden tussen de bananenplantages is geschikt voor mensen die de natuur ingaan en niet vreemd opkijken van Gekko's in de het appartement. Wij houden hiervan!!

Gereisd met partner in mei 2017

• 3Mirjam22-08-2016

Nooit meer

We werden vanuit appartement Las Pereras overgeplaatst naar dit appartementen complex omdat Las Pereras een klein oud en vervallen complex is en jeuk kregen van de bedden. In Casa La Granja zaten we in appartement 2, geen ramen ih woonkamer gedeelte, geen airco, 2 pits, WIFI heeft het misschien 5 minuten gedaan over de gehele week, kakkerlakken, vreselijke bedden en heel benauwd. Hier moet je tegen kunnen om je vakantie er niet door te laten verpesten.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 7Menno Dijkstra15-02-2016

Prima appartement als je geen luxe wilt

Zonder kinderen is dit een prima uitvalsbasis voor La Palma. Dorp/stad op loopafstand. Ga alleen Niet in de carnavalsweek, tot 4 of 5 uur soms een dreunende herrie..En dat duurt de hele week! Overigens is het carnaval zelf wel erg leuk. Bedden Ok. Parkeren vereist een zekere behendigheid.

Gereisd met partner in februari 2016

• 8Roy18-07-2012

Mooi uitzcht vanaf dakterras

Wij hebben in appartement 4 gelogeerd op de tweede etage met uitzicht op de toerit, het tuintje en een lege waterbak. Het uitzicht vanaf het dakterras is prachtig en het is er zonnig. Op 2 juli konden we vanaf het balkon genieten van het vuurwerk boven Los Llanos.'s Avonds was het balkonnetje soms een beetje koud door een frisse wind. Het voordeel hiervan is dat je met open ramen goed kunt slapen. Je mist dan geen airco. De parkeerplaats is lastig te bereiken en biedt net voldoende plaats. De vriendelijke beheerder (oudere dame) was vaak op het terrein aanwezig. Er is een gratis kluisje aanwezig. Bij de TV staat een sattelietontvanger met o.a. CNN en Oostenrijkse zenders. Daarnaast zijn er gewoon lokale TV zenders te zien. Ik kon de TV ook gebruiken als beeldscherm voor de videocamera.

Gereisd met partner in juli 2012

• 8P. en C.22-01-2012

Prachtig gelegen

Normaal zijn wij meer van de hotels met name ivm ontbijt en schoonmaak. Gezien de prijs deze keer gekozen voor een appartement. Dit is een prachtig app. Het is eigenlijk een soort herenhuis verdeeld in 6 appartementen. Schoon en mooi gelegen tussen de bananenplantages en met een mooi uitzicht op het stadje Los Llanos. De spriralen in het matras hebben hun beste tijd wel gehad. Een voordeel is dat je redelijk op tijd wakker bent want rond 8 uur komt het bakkertje (toeterend) met heerlijke verse broodjes voor 40 cent. Een auto is wel nodig vooral als je niet zo'n fanatieke wandelaar bent. Het stukje van de stad naar het appartement is vrij stijl. Een auto huren op het vliegveld (of deze vooraf boeken bij verhuurbedrijf ) goed eenvoudig. Geen gedoe met creditcards of borgsommen. Ik heb de halve tank benzine vooruit betaald en dit bedrag na afloop weer teruggekregen. Aanrader!!

Gereisd met partner in januari 2012

• 7D. van den Heuvel11-12-2011

Mooie ligging aan goede kant van het eiland

Heerlijke vakantie gehad met mooi weer (aan deze kant van het eiland). Aan deze kant konden we lekker naar het strand, de rest van het eiland was bewolkter en regenachtiger. Het appartement was netjes en schoon. Alleen de badkamer en vooral de douche was niet heel lekker. Wij waren er met een kindje van 1 jaar, dit was niet ideaal. Ze kon door de spijlen van het balkon en er waren geen appartementen op de begane grond. Het babybedje stond wel netjes klaar, alleen hadden ze geen kinderstoel. Voor wandelaars een heerlijke rustige plek, maar niet geschikt voor kleine kinderen. Toch een heerlijke tijd gehad, vooral met de huurauto erbij. Deze heb je hier wel nodig. Het plaatsje is op loopafstand (wel behoorlijk klimmen/afdalen) en de bakker komt om 8.00 uur elke ochtend langs. Heel makkelijk!

Gereisd met jonge kinderen in november 2011

• 7Maria & Joseph08-12-2011

Rustig en eenvoudig

We hadden een 3-kamer app.: 2 slaapk. van ca. 2,5x2,5m en een woonkeuken van ca. 2,5x3m met 2 p.-slaapbank, tafeltje en 4 stoelen. In theorie ruimte voor 6 p., maar dan wordt het wel héél erg krap. Zelfs voor 4 woonkeuken aan krappe kant. Er is één koekenpan van 20cm en 2 grotere kookpannen. Verder alles ruim aanwezig. Bedden wat hard/bobbelig (eenvoudige binnenvering): kwestie van smaak. Zwembad voor de deur dat (gelukkig) niet gebruikt werd. Vriendelijke eigenaresse die alleen Spaans spreekt en die we alleen eventjes gezien hebben bij aankomst. Met z'n tweeen heerlijk appartement in een keinschalig complex in een banananplantage tegen de helling van de Caldera. Rustig gelegen (muv. 's ochtends vroeg blaffende honden en kraaiende hanen), zonder verdere voorzieningen en luxe. Op loopafstand vh centrum (1km). Elke ochtend bakker aan de deur met verse broodjes! Prima uitvalsbasis voor de vele wandelingen op het eiland. Alleen naar het noorden is een beetje ver (2-3h rijden).

Gereisd met partner in november 2011

Appartement La Granja info