Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

16 Reviews over El Palmeral

• 8mario_221-11-2011

Heerlijke nette plek in een rustige omgeving.

Dit plekje staat op ons lijstje met favorieten. 2 weken doorgebracht hier met ons kind van 15 maanden. Alles is goed verzorgd, Chaletjes zijn knus, een beetje gehorig. Internet, TV en zwembad en tuin prima. De eigenaar is zeer vriendelijk en behulpzaam.

• 7Christel06-05-2011

Heerlijk rustige plek!

Begin mei hebben wij een weekje doorgebracht in El Palmeral. De appartementen zijn mooi gelegen boven Los Llanos. Voor je bij het appartement komt moet je allerlei kleine straatjes door en uiteindelijk vind je het dan halverwege een rommelig, doodlopend straatje. Ben je eenmaal door de poort, dan zie je een mooie tuin en een gezellig gebouw. Wij hadden het bovenappartement rechts. Een lekkere plek met 's ochtends (als hij er is) het zonnetje op je balkon, heerlijk! Omdat het vrij hoog gelegen is, was er meer bewolking dan aan de kust, in ieder geval in deze tijd van het jaar. In de week dat wij er waren waren we zo goed als de enige gasten. De eigenaren zagen we af en toe. Wat tegenviel was de verzorging. Slechts één keer schone handdoeken en lege prullenbakken. Als je je toiletpapier niet mag doorspoelen niet zo prettig! Misschien moeten ze er nog een beetje inkomen in het voorseizoen?

• 9arnold21-11-2010

paradijs

een prachtige plek waar vanuit je van alles kan ondernemen, het weer is hier ook veel beter dan aan de oost kust en het uitzicht en de omgeving zijn gewoon super, we komen snel weer , hoi, hoi

• 9carla21-11-2010

paradijsje

prachtige plek, prachtig appartement en een prachtig stel dat je appartement prachtig in orde houdt, kortom geweldig. We gaan over 4 maanden weer!!!!!!!!!!!!

• 8Peter Wekking16-10-2010

Oase van rust

El Palmeral is een kleinschalig appartementencomplex dat uiterst goed wordt onderhouden door Jose Carlos, de eigenaar. Wij zaten in één van de houten bungalows. Prima uitgerust, maar als je buren hebt, wel gehorig. Het zwembadje (5x10m.) geeft je de mogelijkheid om na het wandelen, of andere activiteiten, even lekker af te koelen. In Aridane zijn er genoeg mogelijkheden om je dagelijkse boodschappen te doen, maar uit eten kan ook prima en is zeker niet duur.Met z'n tweeën kun je voor een euro of 25 goed eten. La Palma is een prachtig eiland met een geweldige natuur en veel wandelmogelijkheden. Een auto is wel handig (beznine kost bijna niks;-))). Zwemmen kan op één van de zwarte playa's. Zelf vonden we het strand bij Puerto de Tazacorte de mooiste. Kwa temeperatuur is het eiland heerlijk subtropisch: constante temperaturen. En op la Palma schijnt altijd ergens de zon. De tunnel van het weer brengt je hoe dan ook geod weer met zon. Een aanrader.

• 9Helma Duijf03-08-2010

goede gastvrije lokatie

Juli 2010. Wij houden van minder toeristisch en zijn ondernemend in het verkennen van ditmaal La Palma. Vriendelijke beheerder en warm ontvangst en goede uitleg half spaans/engels Handdoeken wissel 2 x per wk, bed 1 x per wk. Mooi onderhouden appartementencomplex (6) met daarbij 4 bungalows, met zorg en aandacht voor alles, zo ook de tuin. Inrichting zeer compleet doch verwacht geen luxe...... Bedden wat aan de zachte kant doch heerlijk geslapen, slaapkamer ligt aan schaduwzijde. Goede lokatie om van daaruit eiland rond te reizen. 1ste wk meerdere gasten, normale geluiden doch niet storend.....gasten zijn vaak op verkenning op het eiland dus je bent zelden met zijn allen bij het zwembad. Zwembad groot/diep genoeg om heerlijk te zwemmen. Wij hebben genoten van een prachtig eiland en tussentijds heerlijk relaxen en vertoeven in het appartement. Groetjes H&H

• 8Gert Steentjes30-07-2010

Prima thuisbasis voor het eiland

We zaten hier 3 weken in Juli 2010 in het grote boven-appartement dat we al snel ons penthouse gingen noemen. Goede douche, sanitair, keuken en draadloos internet. Op de balkons voortdurend een prachtig uitzicht op het Aridanedal, de vulkanen en de oceaan; aan de achterkant kijk je de caldera in. De vriendelijke beheerder lost elk mogelijk probleempje meteen op en onderhoudt dagelijks met grote discipline het terrein, de mooie tuin en een prima klein zwembad. (Heerlijk na een wandeltocht). Een Auto is noodzakelijk. Los Llanos (5 minuten rijden door de omringende bananenplantages) biedt alle voorzieningen. We kwamen hier echt tot rust; heerlijke tijd gehad. Henriette en Gert Steentjes

• 9Gert Steentjes30-07-2010

Heerlijke thuisbasis voor wandel- en autotochten

• 8Dolly26-04-2010

prima plek

Wij waren er in februari 2010. We vonden het een prima plek. De ontvangst was uiterst hartelijk. De inrichting van het appartement was goed, alles wat nodig was aanwezig. Het zwembad net groot genoeg. Goede afgesloten parkeerplaats.

• 8bernard03-01-2010

VOOR DE RUST

Wij waren hier tussen kerst en nieuwjaar 2009, en hebben vooral genoten van de rust. Omdat ons vliegtuig niet kon landen op La Palma vanwege het weer, en we uiteindelijk met de boot laat op het eiland arriveerde en dus ook 's nachts pas bij het appartement aankwamen, waren we aangenaam verrast dat de beheerder om 02.00h ons toch nog op stond te wachten om ons welkom te heten en naar ons appartementje te brengen. Dat was bij menig medepassgier uit het vliegtuig wel anders hoorden wij achteraf. Dus de service is hier prima, en dan neem je het gebrekkige engels of duits van de beheerder die man niet kwalijk Met het huurauto-tje ben je in 4 minuten in de stad en zijn er voldoende mogelijkheden om boodschappen te doen

Appartement El Palmeral info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Camino Los Matías 20