Vakantiehuis Casitas La Caldereta

Vakantiehuis Info

Meer vakantiehuisinfo

18 reviews over Vakantiehuis Casitas La Caldereta

• 5Nicolette05-03-2016

Mooi eiland, matige bungalow

Door de beheerder vanaf een supermarkt afgehaald. Hij liep snel met ons het huisje door en weg was hij. Nooit meer gezien! Op het terras was 1 stoel echt heel krakkemikkig. Het bedbankje was kapot. Weinig pannen en bestek. Uitzicht, als je op het terras stond, geweldig. Lekker rustig gelegen.

• 4romanievdvlist04-01-2016

Zeer eenvoudige accommodatie

Parkje met 5 accommodaties en een klein (koud) zwembad. Prima gelegen met mooi uitzicht over Los Llanos en zee. Wifi is uitstekend. Voldoende winkels restaurants in de buurt. Zwembad en tuinen zien er keurig uit. De huisjes, meubels en bedden(goed) zijn echter gammel en zeer stoffig. Piepkleine badkamer. De inrichting is zeer matig. Bovendien veel te klein voor 4 personen! Na veel aandringen werd de douche gerepareerd. Bedden matig en wiebelig. Eigenaar liet ons meer dan een uur wachten voor de incheck en was in het contact uiterst onplezierig. Ondanks protest werden we in een huisje gestopt dat volstrekt ongeschikt voor jonge kinderen (diepe afgrond/muur zonder behoorlijke afscherming).

Met jonge kinderen

• 7Martin03-01-2016

Prachtig uitzicht, matig huisje

Geweldig uitzicht, maar het huisje was wat verwaarloosd. Niet echt heel slecht, maar een lamp die het niet doet, een te kleine boiler, een slecht fornuis, krakende bedden. We waren via touroperator, waarvoor, los van het wat tegenvallende huisje, alle lof.

• 7Maartje11-11-2007

In huisje nummer 4 verbleven gedurende 1 week in november 2007. Het huisje is niet luxe, echter wel gezellig en schoon. Kleine boiler inderdaad, snelle douche dus. De geitenstal vonden we wel gezellig op de achtergrond, echter wel veel last van vliegen waardoor we niet bij het huisje buiten konden zitten! Dat vonden we een groot nadeel. Verder wel een leuke aanrader, mits je de vliegenoverlast voor lief neemt.

• 8Frank en Jose06-10-2007

Een fantastische casita op een heerlijke rustige plek. Op ca. 5 minuutjes rijden van Los Llanos de Aridane. Voor ons was er niets heerlijkers dan 's ochtends rustig op het terras genieten van een lekker ontbijtje om daarna mooie autoritjes te maken over heel het eiland. Ons enige minpunt zijn de bedden, die liggen absoluut niet lekker. Hopelijk zal de eigenaar deze snel vervangen.

• 7willemien schrijnemaker31-08-2007

De casita was helemaal in orde en de ligging is voor nederlandse normen even wennen met dat smalle weggetje er naartoe. De reisorganisatie moet de eigenaar er alleen nog iets beter ervan overtuigd worden dat handdoeken correct aanwezig moeten zijn. We hebben super genoten van la Palma in het algemeen en ook van onze casita, immers doordat de bezetting van de casita's laag was, hebben we van onze drie weken het gehele zwembad meer dan de helft van de periode als privé-zwembad gehad.

• 8Marcel06-06-2007

Hellemaal gezellig! Aardige beheerder. We vonden de matrassen niet oke, en toen kregen we meteen andere. Makkelijk te vinden. Douche goed. Prachtige natuur. Het hele eiland was verder ook mooi. lekker gegeten en gedronken. Super aardige en gastvrije trotse bewoners op het eiland! We zullen het niet snel vergeten.

• 5Karin14-01-2007

We waren er kerst 2006, de service was goed, we werden vriendelijk ontvangen met uitleg over het huisje. De weg er naar toe is duidelijk aangegeven. We vonden het meteen. De rust is geweldig. Na elkaar douchen is inderdaad moeilijk wegens een te kleine boiler. Van de geitenstal weinig last gehad. Wel veel vliegen en spinnen.Supermarkten, restaurants en winkels zijn allemaal in de directe omgeving. Er kan wel wat verbeterd worden, maar voor mensen die geen probleem hebben met eenvoud is het een goed verblijf.

• 8anomien16-09-2006

Las Calderetas is een leuk complex met een 4tal appartementjes. Nummers 1&2 kijken inderdaad uit op het zwembad en zee, 3&4 op het Aridanedal en zee. De huisjes hebben er ook wat minder uitgezien vroeger maar de eigenaar heeft er de laatste maanden hard aan gewerkt om vooral 1&2 terug goed in orde te krijgen, 3&4 zijn de nieuwere appartementjes. Leuk zwembad ook met 8tal ligstoelen (2 per app). Je kijkt inderdaad uit op een geitenstal maar veel last heb je daar niet van, veel hagedissen en salamanders en een spectaculaire weg nr boven, wel goed aangeduid. Je zit nou eenmaal in de natuur en ik denk dat wanneer u een casita op la palma huurt, u dus echt komt om midden in de natuur te zitten...dit is een hele leuke casita om lekker tot rust te komen maar ook centraal gelegen om het eiland met auto (inclusief) te bezoeken. Dichtsbijzijnde supermarkt op 5 min rijden...

• 9Astrid Wenders07-09-2006

Ideaal huisje voor natuurliefhebbers en rustzoekers. Las Calderetas bestaat uit 2 bungalows met 4 onderkomens. Nummers 1 en 2 kijken uit op de tegenover-liggende heuvel en het zwembad; nummers 3 en 4 kijken uit op het dal met Los Llanos en in de verte de zee. Wij hadden tijdens ons verblijf in nummer 3 geen buren dus veel privacy en rust. Het huisje: Gezellige inrichting. Woonkamer met prima keuken; koffiezetapparaat, ruime koelkast en 4-pits gasstel, meer heb je niet nodig. Schone en nette douche waar twee mensen achter elkaar kunnen douchen. Je moet dan niet een half uur onder de douche gaan staan. Het linnengoed wordt 1x per week bij aankomst verwisseld dus daar kun je rekening mee houden. Je krijgt een grote badhanddoek en een kleinere en twee theedoeken. De bedden waren goed. Het huisje is een prima uitvalsbasis voor de krater, voor Los Llanos, Tazacorte, Puntagorda en Fuencaliente.

0 tips over Vakantiehuis Casitas La Caldereta

0 vragen over Vakantiehuis Casitas La Caldereta