Appartement Casita Nazcodiaz

• Sauna
Meer appartementinfo

12 reviews over Appartement Casita Nazcodiaz

• 7K. Wiebenga09-05-2008

Inrichting: Ik vond de bedden van deze locatie ronduit slecht. Keiharde matras waarvan de lattenboddems op diverse plekken stuks bleken te zijn. Deze waren volgens mij door de beheerder improvisorisch geplakt met plakband. Verder zakte de bankstel ook door !

Ik ben eigenlijk van mening dat de mate waarin je een vakantie ervaart afhangt van de kwaliteit van nachtrust en daar is een goed bed en matras van essentieel belang bij. Eigenlijk dienen alle reisorganisatie hier expleciet op te letten en na te vragen naar wat voor matras je voorkeur naar uit gaat. Dit wordt in elk geval mijn volgende zoekcriteria in het vervolg anders boek ik niet !

• 9D. Eshuis25-03-2008

Prachtig gelegen.Eenvoudige inrichting.Balkon pas 's avonds in de zon ( 's morgens - half maart - tamelijk koud ).Schoon.Vriendelijk.Te midden van bananen en prachtige natuur.We hebben genoten.

• 8M. de Leede09-03-2008

De accomodatie is prima, maar heeft één groot nadeel: de boiler is veel te klein. Er zit zo weinig heet water in dat het bijna niet mogelijk is voor 2 personen om na elkaar onder de douche te gaan.

Met vrienden

• 8Pijlmans08-02-2008

Prachtig gelegen appartementen complexje. Wij hadden een appartement voor twee personen. Dat was erg klein, met nauwelijks kast ruimte of plaats om de koffers neer te zetten. Zeer schoon bij aankomst, maar tussendoor werd er niet schoongemaakt. Wel werden lakens etc vervangen na een week. Je moet de kleine boiler maar zien als een positieve bijdrage aan het falend waterbeleid van La Palma. Zwembad is meer een voetenbadje! Ligt erg centraal op La Palma als je met de auto op verkenning wilt. Een absolute aanrader voor een rustige wandelvakantie!

• 7M. Vrasdonk28-12-2007

Prachtig gelegen appartementencomplex. Vooral van het uitzicht kun je geen genoeg krijgen. Kleinschalig en rustig. Los Llanos is ongeveer 15 minuten lopen, maar vanwege de steile hellingen heb je eigenlijk je auto nodig. Wij zaten met 2 personen in een 6-persoons appartement, wat beter geschikt zou zijn als 4-persoons appartement. De eigenaar is erg vriendelijk en behulpzaam, maar spreekt alleen spaans en gebarentaal. Hij woont op de lokatie. De douche is ongeveer 5 a 10 minuten warm, maar als je dan een uurtje wacht gaat het wel weer. Goede bedden. Prima keuken. Geen ongedierte. Wij zouden dit appartement zeker aan anderen aanbevelen!

• 7A de Graaf22-10-2007

een aardig appartement,maar de voorzieningen in de keuken zijn aan de magere kant,vooral wat het koken betreft:grote pannen,1 deksel,1 bakpannetje.De ligging is goed,mooi uitzicht.

• 7De Haantjes26-06-2007

Helaas moeilijk te vinden. Dit aangegeven bij de hostess die jammer genoeg zeer chagrijnig was. Leuk appartement met inderdaad een mooi uitzicht op de kloof der angsten (Caldera). Leuke ontvangst met een fles wijn van la Palma. 's Avonds een concert van kikkers en helaas soms ook het gejank van een hond. De eigenaar staat voor je klaar als je hem iets vraagt, ook erg behulpzaam bij het uitleggen van uitstapjes, mits je Spaans spreekt. Jammer genoeg moesten we via de hostess vragen dat ons appartement werd schoongemaakt na acht dagen. Royaal appartement en prachtig van binnen. Onderhoud van het huisje was helaas slecht: defecte lamp, lekkende afvoer en dergelijke. We hebben dit echter niet aangegeven, wellicht was het dan wel gerepareerd. Goede uitvalsbasis voor wandelingen.

• 8Jolanda17-08-2006

Zoals ik al op deze site gelezen had, is Nazcodiaz lastig te vinden. Maar als je het gevonden hebt, wordt je uitbundig verwelkomd en staat er een schattig appartementje tot je beschikking. Vanaf het balkon heb je prachtig uitzicht over de Caldera en het strand in de verte. Appartementje zelf is redelijk compleet (met vliegtuigbestek?) en in het dorp Los Llanos kun je echt wel alles kopen. Wij hebben het echt enorm naar onze zin gehad. Perfect als je van een rustige privé vakantie houdt!

• 8Anne Helms19-07-2006

Prima verzorgd appartement, aardige beheerders, mooi uitzicht. Beetje winderig balkon, maar met vest toch steeds buiten gezeten. Uitstekend geschikt als uitvalsbasis voor wandelingen, over het hele eiland. Zonnigste kant. Los Llanos is het leukste stadje van het eiland. Boiler staat er heet en inderdaad even opletten dat je beiden kunt douchen, maar 3 weken een heerlijk verblijf gehad daar.

• 9Jeroen04-06-2006

Dit appartement ligt op een geweldige locatie! Je hebt uitzicht over een grote kloof, van de Caldera tot aan Puerto Tazacorte. Het was even zoeken in het donker, maar goed bereikbaar. Appartementen zijn heel netjes en schoon, zonneterras is top.

0 tips over Appartement Casita Nazcodiaz

0 vragen over Appartement Casita Nazcodiaz