Vakantiehuis Casita Berigoyo

Meer vakantiehuis info

20 reviews over Vakantiehuis Casita Berigoyo

• 7dereusa329-04-2015

casa Berigoyo

Serviesgoed absoluut minimaal, geen comfortabele zitjes binnen, 2 rotan stoeltjes. Terras is erg mooi evenals het uitzicht. Nauwelijks contact met eigenaar. 1 dag geen bereik gehad met mobiele telefoon, dat is op zo'n afgelegen plek best wel eng.

Gereisd met partner in april 2015

• 7sdr8530-04-2013

rustig gelegen aan de rand van een centrale stad

Het appartement bevindt zich aan de rand van de stad Los LLanos. Dit is een mooie stad en heeft een centrale ligging. Het nadeel van dit appartement is de weg ernaartoe. Een erg smalle weg van ongeveer 1 km leidt naar het appartement toe. Lopen op deze weg leek mij te gevaarlijk. Er zijn twee opritten naar het complex toe. Een daarvan is erg steil en heb ik dan ook niet geprobeerd. De ander is een stuk minder steil en is zelfs goed te doen. Er is geen receptie en het is vanwege de taalbarriere lastig om te communiceren met de eigenaren. Service is dan ook minimaal. Rond kwart voor 8 komt er bijna idere dag een auto met brood langs. Het appartement was erg modern, schoon, goed onderhouden en met een mooi uitzicht vanaf de heuvel op de stad.

Gereisd met partner in november 2012

• 5R. Vellinga26-10-2012

Dit nooit boeken

Het weggetje naar het appartement is smal en als je iemand moet passeren is dat eng, vooral in het donker. Het ligt dus afgelegen en dat is mooi als je van rust houdt, maar als je 's avonds nog uit eten wilt is dat niet fijn. De oprit was enorm steil dat wij om zijn gereden, maar dat mochten wij van de eigenaar niet een 2e keer doen. We zijn gelijk een ander appartement gaan zoeken wat gelukkig lukte. Via touroperator geboekt die niets herkende in onze klacht. Dus nooit een 2e boeking bij deze touroperator!

Gereisd met partner in september 2012

• 8Ria 13-01-2012

Mooi gelegen voor stoere chauffeurs

Berigoyo is een ruim appartement, in goede staat, functioneel ingericht. De zithoek is niet om in te hangen of liggen. Er is een eettafel met 3 (of 4) stoelen. Een 57 cm flatscreen TV met satellietontvanger: veel Spaanse en Duitse zenders, geen BVN. De keuken is goed uitgerust: 4 pitten, een oven, 2-delige koel/vriescombinatie, een koffie¬zet¬ap¬pa¬raat en een broodrooster. Badkamer met een kastje, wasmachine en fijne douche. 30 liter boiler voor 2 x kort douchen. Een ruim terras met weids uitzicht op het westen, mooi meubilair, in december zon van 12 uur (3x) of 10 uur (1x) tot 18 uur. Fijn zwembad met ligbedden. Smalle toegangsweg, lastig passeren over 900 meter. Steile oprit!, evt. parkeren langs de weg boven het complex. Veel privacy, bescheiden beheerster, spreekt alleen Spaans. Geen winkels in de buurt.

Gereisd met partner in december 2011

• 10Tom03-01-2012

Heerlijk wat een rust en wat een uitzicht!!!!

We hebben het echt súper naar ons zin gehad in de casita. Heel schoon, ruim, veel kastruimte, grote slaapkamer's, ruime woonkamer met o.a. een oven, ruime koelkast met appart vriesvak. Ruime douche / toillet, met wasmachine. (Niet achter elkaar aan douchen, even wachten tot de boiler weer op temperatuur is). Ruim balkon met een mooi uitzicht over Los Llanos en de bananenplantages. We hebben het er heel erg naar ons zin gehad. Ook de steile oprit, was de eerste keer even wennen, maar daarna zelfs leuk! We hadden casita 1 (geel). Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met oudere kinderen in december 2011

• 6Jolanda08-03-2011

Rustig en Spartaans!

Deze casita is erg mooi gelegen midden op een bananenplantage. Wij stellen ons dit voor als de ideale plek voor de stoere wandelaar. De hele dag afzien in de stijle bergen, 's avonds koud afdouchen (er is zeer beperkt warm water) en dan vroeg naar het "stoere" (lees "keiharde") bed. Even gezellig zitten is er niet bij, want je kunt nergens zitten behalve op de houten keukenstoelen. Wij troffen het niet met het weer en er is geen verwarming in het huisje (in andere huisjes ook niet en in de plaatselijke restaurants zit men gewoon met de jas aan en sjaal om te eten) dus de beste plek is dan lekker onder de wollen dekens in bed. Verder is het een rustige en schone plek en aardige eigenaren die ernaast wonen. Met de opritten hadden wij geen enkel probleem en wij vonden het ook prima te vinden met de geleverde routebeschrijving van TO. De appartementen boven zijn de beste plekken i.v.m. de gehorigheid (bedankt voor de tip aan eerdere reizigers).

Gereisd met partner in februari 2011

• 9Fam. Tromp, Oosterbeek08-09-2009

Fantastische plek, maar niet rolstoelvriendelijk.

Casita Berigoyo in Los LLanos de Aridane ligt op 600 meter boven de stad. De weg naar de casita is nauw en loopt tussen de bananenplantages door. Passeren van tegenliggers is een kwestie van hoffelijkheid. Wie het makkelijkst kan uitwijken, rijdt een stukje achteruit. De oprit naar de casita is zodanig steil, ik denk wel 20%, dat wij er met onze huurauto absoluut niet tegen op konden rijden. Via een omweg kwamen we aan de achterkant van het appartementencomplex, waar we een parkeerplaats vonden. We moesten echter wel twee steile afritten te voet afleggen. In het 4-appartementencomplex verbleven we in casita 3, naar onze mening de mooist gelegen casita. In elk geval hebben we genoten van de ruimte, het uitzicht, de zonsondergangen en de rust. Verder heeft La Palma heel veel te bieden, waarbij voor ons het Parque Nacional Caldera de Taburiente en de Barranco de Angustias eruit sprongen. Wel moet men er opletten, dat de casita's niet te bereiken zijn voor mensen met een rolstoel.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 7Ellen en Arend.28-07-2009

Zeker voor herhaling vatbaar.

Eerste bezoek aan La Palma. Eind maart 2009 zijn we hier 14 dagen geweest. Co-ordinaten: 28°40'17.60"N en 17°54'40.66"W. Appartement 1; dat is beneden, aan zwembadzijde. Ondanks het late uur werden we zeer vriendelijk door een wat verlegen dame ontvangen. Over service kunnen we weinig zeggen; niet nodig gehad. Het bijna prive zwembad was echt schoon en goed verzorgd. Kamers: we hebben een lekkere luie bank in de kamer gemist. Balkon: 4 stoelen+tafel. Deels overdekt, zelfs met regen toch droog zitten; perfect. Kinderen hebben hier weinig; alleen zwemmen? Huisje + auto; een goede (bijna)noodzakelijke combinatie. Goed uitgangspunt; gemakken van grote plaats dichtbij (supermarkt+slagerij) en toch de rust van achteraf.

Gereisd met partner in juli 2009

• 8Steven13-10-2008

Heerlijk huisje, prachtig eiland!

In de eerste week van oktober een week in deze casita verbleven, vlak buiten Los Llanos (4-5 min rijden). Wat direct opvalt is dat deze casita (eigenlijk appartement. 4 casita's geschakeld) erg ruim is! 2 grote slaapkamers met redelijk comfortabele bedden. Wel wat aan de korte kant als je >1.90m bent. Complete uitrusting in de keuken (oven, keramische 4 pits. Geen magnetron of vaatwasser), wasmachine in de badkamer en ruim voldoende handdoeken. Het uitzicht over Los Llanos en de oceaan is geweldig! Wij zaten in nr. 3, wat volgens mij wel het beste panorama biedt (en opkomende zon 's ochtends). De oprit is inderdaad steil, maar dit is echt geen probleem en zelfs wel leuk. Ook zijn de huisjes wat gehorig, maar daar hebben wij geen last van gehad. Concluderend: mooi, schoon en ruim huisje, aan de zonzijde van het eiland, heerlijk zwembad (wij hadden het zo'n beetje voor onszelf), prachtig stadje op 5 min en de caldera om de hoek. Echt een aanrader!!

Gereisd met partner in oktober 2008

• 8niet belangrijk08-10-2008

genoten!

wij hadden app 1 (er zijn er totaal 4). lekker ruim. in principe alles aanwezig, zelfs wasmachine. geen vaatwasser. erg mooi gelegen tussen de bananenplantages, uitzicht op Los Llanos, aan de rand van de Caldera. inderdaad steile weg naar de casita, even wennen, maar daarna weet je niet beter en is het zelfs leuk! enige minpuntje: de casita is gehorig (maar ook daar wen je aan). wat betreft de omgeving: la Palma is een prachtig eiland!

Gereisd met familie in september 2008

Vakantiehuis Casita Berigoyo info