Appartement Casas La Camuesa

Appartement info

Meer appartement info

14 reviews over Appartement Casas La Camuesa

• 9Annette12-08-2020

Schitterende finca op een geweldige locatie

Mooie finca met 5 huisjes rondom een zwembad. Erg rustig gelegen. Wij hadden een superieur huisje met grote woonkeuken met een wasmachine, grote koelkast met vriezer en magnetron. Een grote woonkamer en slaapkamer met heerlijk bed en grote kledingkast. Vanaf het overdekte terras een mooi uitzicht over Los Llanos. Het is 1,5 km lopen naar de stad. De schitterende tuin rondom de huisjes is ommuurd en afgesloten en wordt erg goed bijgehouden. De beheerders zijn erg aardig en hebben handschoenen aan en een mondkapje op, als ze het terrein opkomen. Wij hebben 2 weken lang de mooiste wandelingen gemaakt en de finca ligt op 10 minuten rijden van het strand van Tazacorte. Kortom een super vakantie gehad!

Gereisd met partner in juli 2020

• 2018
    8Ed Willms08-03-2018

Geweldige plek.

Een heerlijke rustige plek. Met een fantastisch uitzicht op Los Llanos en de omringende vallei met zijn plantages. Het complex met vijf vakantiewoningen is goed onderhouden en ziet er gezellig uit met zijn tuin en zwembad. Ons huisje had van alles net genoeg en is voor z'n tweeën groot genoeg. De verrassende stad Los Llanos de Adriane is na een korte wandeling, naar beneden, binnen tien minuten te bereiken. Het eiland La Palma heeft voor de wandelaar veel te bieden.

Gereisd met partner in maart 2018

• Oude reviews

9Corrie05-08-2017

Fantastisch goed voor je rust

Goed onderhouden appartement alles erop en eraan zwembad prachtig uitzicht. En als je voor je rust komt dat heb je daar zeker. Wat je wel moet hebben is een auto.

Gereisd met partner in mei 2017

• 7Bootje7112-08-2016

Ruim appartement ietwat gedateerd

Wij hadden het grote huisje met het grote raam aan de voorkant. Zeer ruim maar niet zo heel praktisch ingericht. We waren met zijn 3-en, derde bed stond in de woonkamer. Prima slaapplek maar er waren daar bijvoorbeeld geen gordijnen (heel groot raam en glazen deur) en helemaal geen kastruimte. Voor de badkamer moest je door de slaapkamer heen. Keuken helemaal achterin dus niet zo praktisch als je buiten zit. Badkamer en keuken zijn redelijk ruim en compleet maar wel wat gedateerd. Wij hadden aldoor voldoende warm water met zijn drieën. Ligging is rustig maar je bent toch zo in de stad (weggetje erheen best spannend als je een tegenligger tegenkomt en je niet goed achteruit kunt rijden) wel prettig om een huurauto erbij te hebben. Zwembad is niet zo groot maar voldoende voor een verfrissende duik. Helaas was het tijdens ons verblijf niet echt schoon... Er dreven allemaal witte vlokken in (zonnebrand van de vorige mensen volgens de eigenaar) en er is geen douche om na te spoelen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 10miek4623-09-2013

Verliefd!

Heerlijke tijd gehad in het "grote huisje" van Casas La Camuesa. Alles wordt netjes bijgehouden door Alberto en zijn vrouw, zelfs voor informatie over het eiland kun je bij hun terecht. Het huisje prima ingericht, wel wat gedateerd maar ach...ruimte genoeg. Het is genieten op het terras met fantastisch uitzicht op Los Llianos, ook op het heerlijke zwembad en tuin! En wat een vrijheid met je eigen huurauto...Spar supermarkt in de buurt en vlakbij de geweldige Caldera de Taburiente en natuurlijk nog veel meer....

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 9hfencra02-06-2013

super relaxt tussen de bananenplantages

Ruim appartement met super veel privacy. Heerlijke tuin met zwembad met genoeg ligbedjes. Leuk terrasje bij je casita. Het spaanse bed is smal maar daar komt misschien het spreekwoord "liefde maakt een smal bed breed"vandaan. Na 1 nachtje ben je er alweer aan gewend. Matrassen en kussens zijn prima. KeukeiInrichting is prima maar er zijn zoveel leuke restaurantjes in Los Llanos dat je iedere avond ergens anders naar toe kan gaan. Huisjes zijn op loopafstand maar de auto kan je ook aan de rand van het dorp kwijt. Lekker dorpsplein om te chillen - ontbijtje, koffietje, lunchen alles is relaxt.

Gereisd met partner in mei 2013

• 9Stefan13-08-2012

eindelijk tot rust

Dit is wat men noemt een plek om tot rust te komen. geen druk verkeer ( is een steile doodlopende weg) goed bereikbaar en dicht bij winkels ed. Wij hadden een van de 2 luxe huisjes,inderdaad wat een luxe.

Gereisd met partner in november 2011

• 0Stefan08-01-2012

rust

wij zijn er 2 jaar achter elkaar geweest. Heerlijke rustige plek. Ideale plek voor beginnende of ervaren wandelaars. Zwembad bij de bungalow is zeer zeker van meerwaarde.

Gereisd met partner in november 2009

• 8Jeannette13-03-2011

Prachtig gelegen. Fantastisch terras

Eenvoudig maar prima appartement. De douche levert geen enkel probleem. Er zijn Zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in februari 2011

• 8Nancy09-06-2008

Casas La Camuesa is een prima verblijf op La Palma. Het ligt 1,5 km van Los Llanos in de bergen. Bereikbaar via een sterk hellende weg die op zich goed te bereiden is. Het huisje is keurig netjes. Het enige nadeel was dat de douche maar 2 minuten warm water gaf. Dat is erg kort als je met 2 personen moet douchen. Overigens hebben niet alle huisjes zo'n kleine boiler.

Als je geen zin meer hebt om 's avonds de steile weg terug te lopen kun je een taxi nemen. Deze staan altijd klaar en het kost 4 euro.

Een echte aanrader!!

Gereisd met partner in juni 2008