Appartement Casa Los Pedregalessterster

8.2Fantastisch

Spanje, La Palma, Los Llanos de Aridane

8.2Fantastisch

• 7.3Inrichting

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Los Pedregales voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

15 reviews over Appartement Casa Los Pedregales

• 8bob.driessen20-11-2011

Prachtige plek met mooi uitzicht

Deze Casa ligt heerlijk op de helling boven Llanos, midden tussen de fruitbomen (die je mag plukken). Met een zwembad en een heerlijk uitzicht over het Aridane dal. Huisje is van alle gemakken voorzien en netjes , aardige behulpzame mensen die het beheren (engelstalig), net iets te ver van het stadje om te lopen een auto is dus nodig. Leuk zwembadje en wasmachine en mogelijkheid tot BBQ.

Gereisd met partner in november 2011

• 9els en leen18-04-2010

prima plek

we zijn daar in maart geweest , wat een fantastische plek met een prachig uitzicht en rustig gelegen tegen de berghelling. vriendelijke en behulpzame eigenares die voor ons belde naar de garage bij pech en naar de vliegmaatschappij om onze terugreis te bevestigen. wijntje en fruit stonden klaar bij aankomst. het appartement was schoon. je moet een huurauto hebben bij dit appartement. het was een waar feest voor ons om daar te vertoeven. wij zaten in appartement nr. 7 .in de tuin groeien advocado's , sinasappels en nog een lokale vrucht...je kunt eten zoveel je wilt.

Gereisd met partner in maart 2010

• 8Gerard21-02-2009

Wij komen hier bijna jaarlijks terug

Een heerlijk rustig gelegen appartementencomplex met een leuk zwembad aan de zonnige westkant van La Palma. Een schitterend uitzicht over de omgeving is gegarandeerd door de ligging op 500 meter hoogte boven Los Llanos de Aridane. Alles is in prima staat van onderhoud, volledig ingericht met o.a. magnetron, diepvries, satelliet TV met BVN en met gebruik van wasmachines . Het beheerdersechtpaar woont tegenwoordig zelf op het complex en is altijd beschikbaar voor vragen of bij problemen. De meeste appartementen hebben de hele dag zon. Dit is een prima uitvalsbasis voor de verkenning van La Palma. Een huurauto is absoluut noodzakelijk.

Gereisd met partner in februari 2009

• 7Anne 12-03-2008

Hier in jan 07 geweest. Prachtig uitzicht en de stad is op loopafstand (en wij hebben het 's avonds regelmatig gelopen). Wel vrij ver weg van de kust, maar La Palma is ook meer een wandeleiland dan geschikt voor een strandvakantie.

Gereisd met partner in maart 2008

• 9J. Schinkel26-08-2007

Het uitzicht is erg mooi, achter de casa is een klein stukje begroeing dat naar boven door loopt tot een begroeide bergwand die gedeeltelijk om de casa ligt.Voor de casa is het aflopend en heeft een riant uitzicht op een gedeelte van El Paso, Los Llanos en natuurlijk de oceaan, rechts van de casa kun je het uitzichtpunt El Time zien liggen. De tuin is zeer groot en voorzien van een flink aantal vruchtenbomen waar je van mag eten. De eigenaren zijn gastvrij en erg vriendelijk. Het enige wat tegenviel was het bed, ook jammer is dat de casa geen wasmachine en tv/radio tot de beschikking heeft (persoonlijke ervaring) De weg er naar toe valt reuze mee, er zit een stukje van en 200 meter in dat onverhard is, maar na de bocht wordt het tot aan het huisje asfalt. Voor de rust en zonder lawaai is dit een perfect huisje, ik heb er genoten en is zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met familie in augustus 2007

• 7Michel en Loes01-07-2007

het appartement dat we kregen aangeboden lag naast de afzuiginstallatie van het zwembad. Je kon dus niet fatsoenlijk buiten zitten. Toen we dit aangaven bij de eigenaar kregen we gelijk een ander appartement aangeboden. Die beviel prima. ontbijten in de zon met mooi uitzicht was elke dag mogelijk. De bank zat niet goed en ook was er weinig water om te douchen, een kleine straal niet te warm water. Van ons had er ook meer schoongemaakt mogen worden tussen door. Wel waren er genoeg handdoeken en lag het bed goed. Met de auto ben je snel in het stadje. Ik had niet graag lopend naar het appartement willen gaan 's avonds want de weg was erg steil en erg donker en verlaten. Verder zit je overal wel dichtbij zo ook bij het strand van tazacorte wat wij erg leuk en niet te druk vonden.

Gereisd in juli 2007

• 7Dick en Heleen03-04-2007

De ligging en uitzicht is inderdaad prachtig. Mooi zwembad, helaas niet verwarmd, waardoor het bijv. in maart veel te koud was om te gebruiken.

Wij zouden niet meer kiezen voor deze casita als we een volgende keer naar La Palma komen. Enerzijds door de locatie (aan de kust is het zonniger, dit was wat meer boven Los Llanos) maar ook door de prijs/kwaliteit verhouding. Er was geen zitcomfort (alleen een oude, versleten bank) en er was nauwelijks mogelijkheid een normale douche te nemen, er was bijna geen warm water.

La Palma en de westkust is een aanrader, daar komen we vast nog wel een keer terug.

Gereisd in april 2007

• 9R. Bos22-10-2006

Een schitterend kleinschalig complex op een prachtige plek. Inrichting is spaans, maar erg netjes. Keurig zwembadje met ligbedden. Ligt iets te ver buiten de stad om te lopen, maar heerlijk rustig (auto zat in het arrangement). Echt een aanrader voor degenen die rust zoeken. We hebben er echt een week genoten! De eigenaar doet zichtbaar zijn best om het complex netjes te houden en is erg vriendelijk.

Gereisd met partner in oktober 2006

• 9info27-05-2006

Dit is echt een locatie als je van rust houdt. Het complex ligt net buiten de stad op de berg met een schitterend uitzicht over Los Llanos en de zee. Een auto zit bij de reis en is bij dit appartement ook echt nodig. Het appartement is niet luxe maar netjes en goed verzorgt. De eigenaar is heel erg vriendelijk. Bij aankomst staat er fruit en een flesje wijn. Toen het gas op was stond hij binnen 30 minuten met een nieuwe fles klaar. Bij het vertrek kregen we schitterende bloemen mee.

Gereisd in mei 2006

• 9Barbara12-04-2006

Prachtige ligging. Heerlijk rustig. 's Ochtends de landelijke charme van kwakende kikkers en natuurlijk bijna altijd ontbijt in de zon (met verse sinaasappels uit de tuin naast het zwembad!), want aan de zonnige kant van de Taburiente! Fraai uitzicht op de vallei met in de verte de zee. Een aanrader voor rustzoekers, voor degenen die aan de zonnige kant van het eiland willen zitten en voor degenen die dicht bij de uitvalsbases van de mooiste wandelingen van het eiland (de ruta de los volcanes en de wandeling in de caldera van de Taburiente) willen zitten. Wij hebben hier een fantastiche week gehad en komen zeker nog eens terug! Enige minpuntje: er wordt niet tussendoor schoongemaakt.

Groet, David en Barbara

Gereisd in april 2006

1 tip over Appartement Casa Los Pedregales

• bob.driessen, 20-11-2011

Eem in El Remo (5 km voorbij Puerto Naos) aan het strand, heerlijke verse vis, voor weinig!

0 vragen over Appartement Casa Los Pedregales

Appartement info