Vakantiehuis Casa Las Pereras

Meer vakantiehuis info

38 reviews over Vakantiehuis Casa Las Pereras

• 8Wilco01-05-2017

geweldig

Een mooie kleine woning met een klein zwembad. Daarnaast zijn er nog 2 vakantiewoningen die samen een klein zwembad hebben. Prachtig uitzicht met mooie zonopkomst en zonsondergang. Gelegen tussen de bananen plantages waar het heerlijk wandelen is.Het is ongeveer 20 minuten lopen vanaf het centrum en daarvan terug is het hier en daar flink klimmen. Heel aardige eigenaresse die alleen Spaans spreekt. Los Llanos is een mooie plaats met een levendig centrum met pleintjes en terrassen. Veel goede restaurants. Zeer de moeite waard.

Gereisd met partner in december 2016

• 9Nell04-03-2017

Heerlijk!

We zijn bijna 6 weken op dit heerlijke plekje geweest. Voor ons was het "thuis komen" in het smaakvolle huisje van Marienella, die ons heel hartelijk ontving met een fles wijn en knuffels. Alles was schoon en ruimschoots aanwezig, zowel binnen als buiten. Wat een heerlijk rustig en privé gelegen plekje met grandioos uitzicht op Los Llanos de Aridane en El Paso en het Aridane-dal , je hoort alleen de vogeltjes fluiten en de hagedisjes ritselen en als het donker is een "kikker-concert" in de verte.De laatste avond kregen we een flesje champ, een flesje likeur en heerlijke koekjes .

Gereisd met partner in januari 2017

• 2Mirjam22-08-2016

Vreselijk

We hebben ons over laten plaatsen na de eerste nacht, het is veel te klein, oud en vervallen. Er hing buiten een hele nare Xyleen lucht en we kregen jeuk van de bedden. Het was er qua warmte niet uit te houden en de ventilator maakte teveel kabaal om hem id nacht aan te houden. Het gras om het zwembad en om het hek was kunst groen en versleten, de parkeerplek zeer gevaarlijk (stijl en krap). Buiten het complex ligt er overal veel troep, dit geeft geen vakantie gevoel. De eigenaresse een lieve schat maar dit mag geen 4 sterren (meer) hebben maar in ons optiek 1*. Jammer want we hadden meer verwacht gezien de voorgaande revieuws.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Nell18-02-2016

Paradijsje

We hebben 4 weken een heerlijke vakantie gehad in huisje nr. 2. Het ligt heel rustig en privé. Het huisje is heel creatief ingericht en van alles ruim voorzien :koffiezet-app., waterkoker, broodrooster en toaster, staafmixer, strijkijzer en wasmachine. Er zijn veel Nederlandse boeken. De bedden zijn prima en je krijgt voldoende bad- hand- en keukendoeken. Er is veel kastruimte. .Marianella is heel vriendelijk en als er iets mankeert, wordt het meteen verholpen. Halverwege de vakantie werd het interieur veranderd, andere gordijnen en kussens . De tv. BVN en veel Duitse zenders en de Wifi (gratis) werken prima. Op het terras ligstoelen loungeset'en schommelbank. Er is broodjesservice aan de poort (alleen wit). Wij wandelden iedere morgen naar de bakker beneden voor o.a. heerlijke multi-granen pistoletten. We hebben enorm genoten van alle carnavals festiviteiten rondom Plaza Espana .

Kortom een aanrader voor een zorgeloze relaxte vakantie !!

Gereisd met partner in januari 2016

• 10Marielle03-08-2015

Geweldig

Na 14 jaar geleden nu weer naar Casita Las Pereras. Eigenaresse nog net zo vriendelijk als toen. Kwam meteen aan met extra spullen voor onze twee kinderen. De middelste casita (vier persoons) is een knus huisje, voorzien van alles wat je maar nodig hebt. Het zwembadje is heerlijk om na een wandeling over het prachtige eiland lekker af te koelen. Het terras is heel prive gelegen met prachtig uitzicht op de bergen en Los Llanos. Het eiland is prachtig. We komen zeker nog vaker!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 10ynke10-11-2014

Wij verbleven in juli twee weken in Las Pereras . We zaten in het kleinste huisje en hadden een prive zwembad. Het huisje deed mij denken aan een kabouterhuisje, heel knus. We hadden een heel mooi uitzicht, op zee en de bergen. La Palma is een mooi bijzonder eiland, je kunt er mooi wandelen en komt weinig toeristen tegen. Het is niet te vergelijken met Gran Canaria.

Gereisd met partner in juli 2014

• 9Martien en Joke25-09-2011

Mooie omgeving

We hebben een fantastische vakantie gehad. De ontvangst was erg vriendelijk met een flesje wijn in de kpoelkast en een volle fruitschaal, wel jammer dat de eigenaresse alleen spaans spreekt. Eigen zwembad en uitzicht op de bergen en zee. De avond voor vertrek nog een fles champage.

Een aanrader

Martien en Joke

Gereisd met partner in september 2011

• 8Lisette08-01-2011

Aanrader

Zaten in het bovenste huisje met dakterras. Vriendelijke eigenaresse. Bedden waren niet goed, in tegenstelling tot eerdere berichten hier. Dunne matrassen op een houten plank. Mooi uitzicht vanaf het dakterras over het Aridanedal en op zee. Verder van alle gemakken voorzien. Prima uitgangspunt voor het hele eiland, want je zit centraal. Deze kant van het eiland heeft het meest constante (mooie) weer. Het eiland was boven verwachting. Ruig met een prachtige natuur. Aan te raden voor wandelaars.

Gereisd met partner in november 2010

• 9Dunja06-11-2010

Tweede keer en weer super!

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Een aanrader! Prachtig uitzicht vanaf het dakterras, elke dag weer genieten. Vriendelijk ontvangst en met de bijbehorende goede zorgen. Met een huurauto kan je alle kanten op. Ons hoogtepunt dit jaar was: dolfijnen spotten met de boot Fency II.

Gereisd met partner in oktober 2010

• 9Fam. Eikens31-10-2010

Geweldig verblijf!

Afgelopen herftvakantie op La Palma geweest. Het huisje was geweldig. Mooi uitzicht over de stad, de bergen en de zee. Rustige plek.

De eigenaresse was zeer aardig. Ze spreekt geen woord Engels, maar toch geeft ze je het gevoel dat je thuis bent. Gelukkig spreekt mijn vrouw vloeiend Spaans. Bij aankomst kregen we een flesje wijn, vers fruit (uit eigen tuin) en de dag voor vertrek een flesje mousserende wijn om de laatste avond te vieren (en een potje zelfgemaakte Mojo Rojo). Onze kinderen (10 en 11) kregen zelfs een klein cadeautje.

Huisje was voor ons groot genoeg. Goede uitvalsbasis voor dagtochten en prima afstand om naar het centrum te lopen om uit te gaan eten (ong 10 minuten). Zwembad was heerlijk.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2010

Vakantiehuis Casa Las Pereras info