Vakantiehuis Casa Dichosa

Vakantiehuis
Vakantiehuis Casa Dichosa

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Dichosa voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiehuis Casa Dichosa in het Nederlands

Casa La Dichosa in Todoque

Marian
26-1-2012

Het is een ruime accomodatie. De ligging is geweldig, uitzicht op zee en dus 's-avonds vanaf je terras genieten van de zonsondergang. De casa ligt op een rustige plaats middenin een veld. 's-Morgens vroeg geluid van een haan en wat honden. De prijs/kwaliteitsverhouding is in balans. Het meubilair is aan vervanging toe. Vertoont hier en daar nogal wat gebreken. In de week dat wij er waren is er eenmalig iemand langs geweest met schone handdoeken. Er is niet schoongemaakt, en er was helaas ook bv geen bezem te vinden. Persoonlijk vind ik het niet kindvriendelijk. Er is wel een zwembad bij maar geen apart kinderbad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Dichosa in Los Llanos de Aridane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Dichosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casa Dichosa scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.