Vakantiehuis Casa Augustin

12 reviews over Vakantiehuis Casa Augustin in het Nederlands

geweldig gelegen huisje

conny
25-10-2018

Casita Agustin ligt hoog boven Los Llanos de Aridane en vanaf het terras voor de woonkamer heb je een mooi uitzicht over de stad en de zee in de verte. De Casita heeft een ruime woonkamer/keuken, 2 slaapkamers en goed voorziene badkamer. Aan de zijkant van het huis is een groot terras met zwembad, ligstoelen, parasol en tafel. Het is er heerlijk rustig, je hoort er alleen vogels, kippen, hagedissen en af en toe wat blaffende honden in de verte. In 20 minuten loop je naar het centrum van de stad, wel langs een steile weg wat op de loop terug naar boven voor mensen die slecht ter been zijn of een slechte conditie hebben misschien minder fijn is. Maar ja door die ligging is het zo lekker rustig! Laat trouwens je leesboeken maar thuis, er is een goed gevulde boekenkast met nederlandse boeken, spelletjes en puzzelboekjes.

Gereisd Met partner in september 2018

Prachtige bungalow

riedo
27-8-2011

Casa Augustin is gelegen net buiten Llanos op een berg. Hierdoor heb je een prachtig uitzicht of Llanos met in de verte de zee. Het is een schitterende uitvalbasis voor dagtochten. Op het eiland La Palma kun je prachtige wandelingen maken en de natuur over het gehele eiland lijkt net gezien de flora en fauna of dat je in meerdere werelddelen bent geweest. Ondanks dat het eiland maar klein is kun je heel veel zien. Gelukkig is het nog niet erg toeristisch wat de rust ten goede komt. Zeker een eiland om meerdere keren te bezoeken, zo ook de bungalow.

Gereisd Met partner in juni 2011

Volgend jaar weer

Renske
13-7-2011

Wij hebben hier een heerlijke week gehad. Leuke Casita met prachtig uitzicht. Ruim en compleet, mooie tuin en leuk zwembad. Dichtbij Los Llanos waar je heerlijk kunt eten. Perfecte uitvalbasis om het eiland te ontdekken en mooie wandelingen te maken. Auto wel noodzakelijk. We hebben al weer geboekt voor volgend jaar!

Gereisd Met partner in maart 2011

D-reizen

heerlijke casita met uitzicht op los llanos en zee

Marloes van Zwicht
26-2-2011

Bijzonder fraaie casita, geweldig welkom, met fruit, bloemen en wijn. Super schoon. Sateliet TV. Een ruime casita, twee terrassen eigen zwembad. Warm water via geiser de bedden slapen fantastisch. Het zwembad is wat fris ondanks de 24 graden eind februari. Een prima uitvals punt voor auto tochtjes, wandelingen. Je kan goed zelf koken, maar uit eten gaan in Los llanos is niet duur en ook gezellig. Diverse supermarkten in de buurt, het centrum is op 10 minuten loop afstand. Wij gaan er zeker weer terug

Gereisd Met partner in februari 2011
2008

Hele ruime slaapkamers, woonkamer en badkamer

Esther
2-4-2008

Hele ruime slaapkamers, woonkamer en badkamer. De douche zit nu met een geiser aangesloten, heel heet water en je kan onbeperkt eronder staan, heerlijk! Het zwembad is ook lekker, niet verwarmd, maar met mooi weer niet erg. De ligging is mooi centraal, met de auto ben je overal zo. Een aanrader deze bungalow!!

Gereisd Met partner in maart 2008

Prima casa, wel iets uit het centrum maar moeilijk te de e

R. Wijker
19-3-2008

Prima casa, wel iets uit het centrum maar moeilijk te lopen vanwege de zeer steile weg. Auto vonden we een must. Inrichting is ietwat oubollig maar we vonden dat geen probleem. Heerlijk rustig! Prachtig terras. Voor een broodje moet je wel de auto pakken en naar de stad rijden. Er zijn verder geen winkels in e directe omgeving.

Gereisd Met partner in Sat Mar 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Net terug (02

Hiemstra
6-2-2008

Net terug (02.2008). Heerlijke plek om te zijn. Het beste weer op het eiland en van hieruit kun je het eiland overal goed bereisen, bewandelen. Een echte aanrader!!!!

Gereisd Familie in februari 2008
2007

Prima casa

Joost en Marga
10-10-2007

Prima casa. Fijn zwembad, ook voor de kinderen. De plek is prachtig, aan de voet van de Caldera.

Gereisd Familie in augustus 2007

Prima casa, ligging boven Los Llanos, dus mooi uitzicht

Leo & Leny
9-6-2007

Prima casa, ligging boven Los Llanos, dus mooi uitzicht. Interieur en exterieur zeer goed verzorgd. Tijdens ons verblijf werd er aan de toegangsweg gewerkt maar eigenaresse haalde / bracht ons en bagage keurig naar de casa (vandaar 'slechts" 7 voor bereikbaarheid) 's morgens gewekt door vogelzang met zonnetje over de heuvels. Auto is noodzakelijk vanwege steile wegen rond het dorp Los Llanos en op het eiland.

Gereisd Anders in juni 2007
2006

Een prachtige casita

Anna
20-2-2006

Een prachtige casita. Ligbedden met kussens op het terras, grote parasol aanwezig. Ruime woonkamer, twee grote slaapkamers (dekbedden) met veel kastruimte. Kleine oliekachel aanwezig (onontbeerlijk bij 14 dagen slecht weer). Minpunten vonden wij het ontbreken van de (volgens de verhuurder wel aanwezige) satelliet televisie en de slechte warmwatervoorziening (te kleine geiser, die slechts handwarm water geeft).

Gereisd Anders in Mon Feb 20 2006 15:00:27 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• AdresCamino Las Pereras E-38760(toon op kaart)
  • E-mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Augustin in Los Llanos de Aridane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Augustin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.