Appartement Adjovimarstersterster

38 reviews over Appartement Adjovimar

• 2019
    9Jaap30-03-2019

Prima appartementencomplex, vlak bij Los Llanos

Mooi appartementencomplex, goed onderhouden en schoon. Om de dag werd er schoongemaakt, soms werd tussendoor nog gevraagd of we schone handdoeken nodig hadden (er waren voldoende handdoeken). Erg vriendelijk personeel. Mooie tuin met zitplekken in de zon en in de schaduw en een zwembad voor de liefhebbers. Nog geen kwartier lopen naar het centrum van Los Llanos met restaurants en winkels, ook vlak bij bussen die je over het hele eiland kunnen brengen. Dit was niet onze eerste keer, we komen er ook zeker nog terug.

Gereisd met partner in maart 2019

• Oude reviews

10Nol en Co Groenendaal29-09-2015

Prachtig en relaxed

Prima appartement, wordt elke 2 dagen schoongemaakt en van nieuwe handdoeken etc. voorzien. Alles wat je nodig hebt was aanwezig. Wij hadden een fantastisch uitzicht op de prachtige tuin met vele tropische bomen en planten. Eigenaar en personeel waren uitermate vriendelijk. De supermarkt naast de deur was ideaal. De ligging tot het centrum van Los Llianos, 10 min. lopen is perfect, fijne restaurants en leuk en gezellig winkelcentrum.

Francisco, Administradora, 25-02-2016

Nos alegra saber que han pasado una estancia agradable en nuestro establecimiento y agradecemos su comentario sobre el mismo que utilizaremos en nuestro trabajo diario para seguir mejorando nuestras instalaciones y servicios Saludos Francisco

Gereisd met partner in september 2015

• 9Jaap Droogers04-04-2015

Prima apartementen met vriendelijk personeel

Binnen 10 minuten lopen zit je in het centrum van Los Llanos. De mooie tuin wordt met liefde onderhouden en je zit er heerlijk rustig. De appartementen zijn keurig schoon en worden twee of drie keer per week schoongemaakt. Het personeel is erg vriendelijk. Het internet is niet duur en werkt uitstekend. Men werkt er met elektronische sleutels, maar dan wel een systeem dat echt werkt.

La Palma is ideaal voor een wandelvakantie, voor het hotel loopt een langeafstandswandeling. De busverbindingen zijn in het centrum, daar kan je voor weinig geld in heel La Palma komen. Wij zijn menige wandeling met een bustocht begonnen.

Volgend jaar gaan we weer naar Adjovimar

Gereisd met partner in maart 2015

• 10a_hermanussen08-12-2014

Fantastische plek

Wat een heerlijke week hebben we gehad, appartement aan tuinzijde, 's morgens namen we ons ontbijt mee naar de tuin lekker in t zonnetje genuttigd. Een knus en gezellig verblijf, personeel heel aardig en proberen je overal bij te helpen. centrum kei gezellig. We komen graag weer eens terug

Gereisd met partner in december 2014

• 9anita28-09-2014

Geweldig; voor herhaling vatbaar!

Prachtig klein appartementencomplex in Los Llanos dat 10 minuten lopen ligt van het dorpsplein. De appartementen zijn schoon en het personeel is aardig. Bij het complex hoort een prachtige tuin met klein zwembad, prachtige bomen en planten. Naast het complex is een kleine winkel waar je broodjes e.d. kunt kopen. Voor meer keuze kun je naar de supermarkten in het centrum (bij de benzinepomp richting Santa Cruz of de winkel in het centrum) op ongeveer 15 minuten lopen. Wij hebben een auto gehuurd, maar dat is beslist niet noodzakelijk want de busvoorziening is tiptop. Indien gewenst kun je goed koken in het appartement en uiteraard is er voldoende keuze in het dorp zelf. Wij hebben nu zes van de zeven Canarische eilanden bezocht en La Palma staat op nummer 1! Dit is een complex waar we absoluut weer zouden komen. Het stadje ligt in een kom aan de westkant van het eiland en dit houdt in dat je beter weer hebt dan in het Oosten.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9ykleinveld30-09-2013

Heerlijke plek!

Uitstekende ligging tov het gemoedelijke centrum Los llanos (5 minuten lopen) met voldoende terrasjes en eettentjes. Een echt gemoedelijk Spaans stadje. Geweldig als uitvalsbasis naar alle mooie plekken op eiland. Alles binnen uur bereikbaar met de auto.

Appartement compleet, knus en schoon. Wij hadden eentje aan de schitterende tuinkant. Alsof je midden in de natuur zit en zo mooi onderhouden! Dit is wel een aanrader om te vermelden bij boeking en iets meer te betalen. Als je aan de wegkant zit is toch veel minder qua geluid en uitzicht.

Personeel is vriendelijk en doet zijn best om te helpen waar nodig. Ze hebben een arsenaal aan leesboeken die je mag lenen en ook een strandhanddoeken service. WIFI voor 2 euro per dag voor de eerste week, daarna gratis. Kluisje op de kamer 1,50 per dag.

Wij hebben genoten en voelde ons heel erg thuis hier. Aangezien wij nog lang niet uitgekeken zijn op dit prachtige (wandel)eiland komen we zeker hier nog een keer logeren.

Gereisd met partner in september 2013

• 10Chila van den Eertwegh29-07-2013

Geweldige lokatie en voorziening!!!

Gezellig familiebedrijf, niet te groot en heerlijk rustig. Alles goed onderhouden en schoon. Vlak bij het oude centrum in een rustige straat. Alle delen van La Palma van daaruit in ongeveer een uur te bereiken. Hele goede service, schitterende tuin en lekker zwembad.

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 8Rene Selier08-12-2012

We komen graag weer terug

De accomodatie is schoon. De eigenaar is sympathiek en niet alleen omdat hij zo attent was om een fles wijn en een schaal amandelkoekjes op de verjaardag van mijn vriendin op de kamer te zetten. Adjovimar ligt vlak bij de hoofdweg die door Los Llanos loopt. Het is een goede uitvalsbasis voor elk gebied van het eiland. Het zwembad is alleen voor diehards vanwege het ijskoude water.

Gereisd met partner in november 2012

• 9Moniek Streng24-06-2012

Heerlijk, gewoon doen.

Adjovimar in Los Llanos op La Palma is een rustig kleinschalig app. complex met een prachtige tuin, heerlijk zwembadje (1.85 diep), schoon en rustig. Aardige behulpzame eigenaar met beneden een winkeltje (elke ochtend verse broodjes) annex ontbijtbar met prima koffie. Gehorigheid hebben wij geen last van gehad, omdat de appartementen aan beide zijden niet bezet waren. Wij hadden een tweekamerapp (een slaapkamer dus) waarvan de woonkamer heel klein was. Geen probleem als je toch voortdurend buiten bent. Op prettige loopafstand van het centrum van Los Llanos.

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 5H. Beuvens31-03-2012

De eerste en ook de laatste keer

Van half maart tot eind maart zijn mijn vrouw en ik te gast geweest bij Adjovimar. Alles wat in de folder en op de website leest zou dus garant moeten staan voor een mooie vakantie. Wat er niet bij staat is, dat als je pech hebt, je een appartement aan de straatzijde kunt krijgen. Je zit dan steeds in de uitlaatgassen en het lawaai, dus balkondeuren en ramen dicht en ook niet op het balkon gaan zitten! Hoewel wij bij de boeking in oktober vorig jaar al hadden opgegeven dat wij aan de tuinzijde wilden verblijven maar bij aankomst was dat niet mogelijk. Je zou toch zeggen: tijd genoeg om iets te plannen. Wij konden wel, twee dagen later wel naar de tuinzijde verhuizen maar dat koste ons wel € 20,- extra. Noodgedwongen hebben we dat dan maar betaald maar het werpt wel een schaduw over het verblijf aldaar. Ik denk niet dat we bij Adjovimar nog terug zullen komen. Fam. Beuvens, Weert

Gereisd met partner in maart 2012

4 tips over Appartement Adjovimar

• thijscarla, 08-12-2011

huurauto overbodig, alles te doen met bus of lopend.

• Rene Selier, 08-12-2012

Restaurant "la Palma WOK" in El Paso is een all you can wok restaurant met een ruime keuze aan vis, vlees, rijst en groente. Vriendelijk personeel. Doordeweeks is het wel erg/te rustig, de prijs is slechts 9,95 en in het weekend 11,95. Restaurant la Luna in Los Llanos had elke woensdag een heerlijk tapasbuffet voor maar 10 euro.

• Moniek Streng, 24-06-2012

Vraag om een app beneden aan de tuinkant, dan heb je ook nog eens de beschikking over een privé tuintje met terras (met ligstoelen). Aan de straatkant is het wat lawaaieriger maar dat valt o.i.erg mee.

0 vragen over Appartement Adjovimar

Appartement info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • RokenToegestaan
    • Voorzieningen voor minder validenKamer geschikt voor gasten in een rolstoel
    • Minimale leeftijd gastenVanaf 18

• Aantal cafés1

• Betaalde wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon, Terras
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht