Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

39 Reviews over Adjovimar

• 9Jaap19-03-2020

Prettig verblijf in goed onderhouden appartement

Plezierig twee weken op de bovenste verdieping vakantie gevierd. Een groot dakterras voor ons. Aan de ene kant uitzicht op de bergen, aan de andere kant zeezicht (5km verder). Er is een goed onderhouden tuin waar je rustig kan zitten. Personeel is vriendelijk, er is ontbijt te krijgen dat ook prima is. Op loopafstand zijn voldoende restaurants te vinden.

We komen hier dus zeker nog een keer terug.

• 9Jaap30-03-2019

Prima appartementencomplex, vlak bij Los Llanos

Mooi appartementencomplex, goed onderhouden en schoon. Om de dag werd er schoongemaakt, soms werd tussendoor nog gevraagd of we schone handdoeken nodig hadden (er waren voldoende handdoeken). Erg vriendelijk personeel. Mooie tuin met zitplekken in de zon en in de schaduw en een zwembad voor de liefhebbers. Nog geen kwartier lopen naar het centrum van Los Llanos met restaurants en winkels, ook vlak bij bussen die je over het hele eiland kunnen brengen. Dit was niet onze eerste keer, we komen er ook zeker nog terug.

• 2Wendy28-02-2018

We had a bad experience at Adjovimar.

Some rooms have no cooking facilities, no natural light (the only window opens onto a corridor from the bedroom) and our toilet didn't flush properly. It was dark and stuffy. The owner claimed he hadn't received payment and demanded credit card payment and threatened to call the police if we left without paying. After our travel agent intervened he admitted he made a mistake but gave no apology. If you book here be sure to view your room before you sign the agreement on arrival.

• 10Nol en Co Groenendaal29-09-2015

Prachtig en relaxed

Prima appartement, wordt elke 2 dagen schoongemaakt en van nieuwe handdoeken etc. voorzien. Alles wat je nodig hebt was aanwezig. Wij hadden een fantastisch uitzicht op de prachtige tuin met vele tropische bomen en planten. Eigenaar en personeel waren uitermate vriendelijk. De supermarkt naast de deur was ideaal. De ligging tot het centrum van Los Llianos, 10 min. lopen is perfect, fijne restaurants en leuk en gezellig winkelcentrum.

Francisco, Administradora, 25-02-2016

Nos alegra saber que han pasado una estancia agradable en nuestro establecimiento y agradecemos su comentario sobre el mismo que utilizaremos en nuestro trabajo diario para seguir mejorando nuestras instalaciones y servicios Saludos Francisco

• 9Jaap Droogers04-04-2015

Prima apartementen met vriendelijk personeel

Binnen 10 minuten lopen zit je in het centrum van Los Llanos. De mooie tuin wordt met liefde onderhouden en je zit er heerlijk rustig. De appartementen zijn keurig schoon en worden twee of drie keer per week schoongemaakt. Het personeel is erg vriendelijk. Het internet is niet duur en werkt uitstekend. Men werkt er met elektronische sleutels, maar dan wel een systeem dat echt werkt.

La Palma is ideaal voor een wandelvakantie, voor het hotel loopt een langeafstandswandeling. De busverbindingen zijn in het centrum, daar kan je voor weinig geld in heel La Palma komen. Wij zijn menige wandeling met een bustocht begonnen.

Volgend jaar gaan we weer naar Adjovimar

• 10a_hermanussen08-12-2014

Fantastische plek

Wat een heerlijke week hebben we gehad, appartement aan tuinzijde, 's morgens namen we ons ontbijt mee naar de tuin lekker in t zonnetje genuttigd. Een knus en gezellig verblijf, personeel heel aardig en proberen je overal bij te helpen. centrum kei gezellig. We komen graag weer eens terug

• 9anita28-09-2014

Geweldig; voor herhaling vatbaar!

Prachtig klein appartementencomplex in Los Llanos dat 10 minuten lopen ligt van het dorpsplein. De appartementen zijn schoon en het personeel is aardig. Bij het complex hoort een prachtige tuin met klein zwembad, prachtige bomen en planten. Naast het complex is een kleine winkel waar je broodjes e.d. kunt kopen. Voor meer keuze kun je naar de supermarkten in het centrum (bij de benzinepomp richting Santa Cruz of de winkel in het centrum) op ongeveer 15 minuten lopen. Wij hebben een auto gehuurd, maar dat is beslist niet noodzakelijk want de busvoorziening is tiptop. Indien gewenst kun je goed koken in het appartement en uiteraard is er voldoende keuze in het dorp zelf. Wij hebben nu zes van de zeven Canarische eilanden bezocht en La Palma staat op nummer 1! Dit is een complex waar we absoluut weer zouden komen. Het stadje ligt in een kom aan de westkant van het eiland en dit houdt in dat je beter weer hebt dan in het Oosten.

• 9ykleinveld30-09-2013

Heerlijke plek!

Uitstekende ligging tov het gemoedelijke centrum Los llanos (5 minuten lopen) met voldoende terrasjes en eettentjes. Een echt gemoedelijk Spaans stadje. Geweldig als uitvalsbasis naar alle mooie plekken op eiland. Alles binnen uur bereikbaar met de auto.

Appartement compleet, knus en schoon. Wij hadden eentje aan de schitterende tuinkant. Alsof je midden in de natuur zit en zo mooi onderhouden! Dit is wel een aanrader om te vermelden bij boeking en iets meer te betalen. Als je aan de wegkant zit is toch veel minder qua geluid en uitzicht.

Personeel is vriendelijk en doet zijn best om te helpen waar nodig. Ze hebben een arsenaal aan leesboeken die je mag lenen en ook een strandhanddoeken service. WIFI voor 2 euro per dag voor de eerste week, daarna gratis. Kluisje op de kamer 1,50 per dag.

Wij hebben genoten en voelde ons heel erg thuis hier. Aangezien wij nog lang niet uitgekeken zijn op dit prachtige (wandel)eiland komen we zeker hier nog een keer logeren.

• 10Chila van den Eertwegh29-07-2013

Geweldige lokatie en voorziening!!!

Gezellig familiebedrijf, niet te groot en heerlijk rustig. Alles goed onderhouden en schoon. Vlak bij het oude centrum in een rustige straat. Alle delen van La Palma van daaruit in ongeveer een uur te bereiken. Hele goede service, schitterende tuin en lekker zwembad.

• 8Rene Selier08-12-2012

We komen graag weer terug

De accomodatie is schoon. De eigenaar is sympathiek en niet alleen omdat hij zo attent was om een fles wijn en een schaal amandelkoekjes op de verjaardag van mijn vriendin op de kamer te zetten. Adjovimar ligt vlak bij de hoofdweg die door Los Llanos loopt. Het is een goede uitvalsbasis voor elk gebied van het eiland. Het zwembad is alleen voor diehards vanwege het ijskoude water.

Appartement Adjovimar info

Het complex

• Totaal aantal kamers16

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

• LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)