Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Mil Estrellas in het Nederlands

Fenomenaal, prachtig gelegen, absolute rust.

Ben de Graaff
8-2-2018

Wij hebben ontzettend genoten in het vakantie huisje Mil Estrellas. De ligging is perfekt. Vol op natuur, totale privacy maar toch in de buurt van het dorp Las Tricias en Puntagorda. En natuurlijk niet te vergeten het beroemde restaurant Azul om de hoek. Wel van te voren reserveren! Exact wat we zochten. De eigenaren zijn ook erg vriendelijk en behulpzaam. Wij komen vast en zeker terug. Een huurauto is wel wenselijk.

Gereisd Met partner in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Mil Estrellas in Las Tricias, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Mil Estrellas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.