Vakantiehuis Casa Santos

VakantiehuisWeer vandaag25°17°
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Santos voor je op een rij gezet:

2 reviews over Vakantiehuis Casa Santos in het Nederlands

geweldig

menno
27-1-2017

wat een mooi huisje op een mooie plek

Geweldig

eva
31-7-2012

Het is ons erg goed bevallen in deze casita. Je hebt een erg mooi uitzicht over de zee en de bergen en de casita is verzorgd en ruim ingericht.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Santos in Jedey, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Santos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.