Appartement Villas La Era

Appartement Info

Meer appartementinfo

2 reviews over Appartement Villas La Era

• 9Patricia07-12-2008

Een resort om zeker terug te komen- aanrader !!

Een prachtige villa (nr 1A), zeer ruim, met grote eetkeuken, 2 badkamers , 2 grote slaapkamers en 2 badkamers. Het uitzicht was mooi vanaf het terras. De schoonmaak en schone handdoeken was 3x per week (in de gids stond 2x. Prima dus!) Zeer rustige omgeving, er staan maar 3 villa's op een rij. Lekkere verse broodjes aan de deur a 40ct. Beneden aan de doorgaande weg een uitstekend restaurant Aanrader!!!!

meld misbruik

• 9Ben & Patricia & Andries16-04-2008

Een prachtige villa (nr 2A), zeer luxe ingericht, met grote eetkeuken, 2 badkamers en grote slaapkamers. Het uitzicht was erg mooi vanaf het terras. De schoonmaak en schone handdoeken was 3x per week ipv de 2x die in de gids stond. Prima dus! Zeer rustige omgeving, er staan maar 3 villa's op een rij. Lekkere verse broodjes aan de deur. Aanrader!!!!

Met vrienden

0 tips over Appartement Villas La Era