Vakantiehuis Los Guanches

6 reviews over Vakantiehuis Los Guanches in het Nederlands

• 2017
    8Chris25-01-2017

Schitterend uitzicht

Een net huisje met voldoende ruimte. Een terras met BBQ en een geweldig uitzicht. De locatie is een paar kilometer van de kust. De temperatuur is hier 5 á 7 graden lager dan aan de kust. In de zomer ideaal, in de wintermaanden iets om rekening mee te houden. Wij waren er half januari. Bij het huisje was het 14 graden, op het strand bij Tazacorte 21. Alan is een vriendelijke behulpzame gastheer.

8Zwembad
    8Hoeveelheid ruimte
    7Ligging

• 9Matthijs19-05-2016

Perfecte plek

Het uitzicht, kleinschaligheid en persoonlijke service!

8Zwembad
    8Prijs/kwaliteit
    10Hoeveelheid ruimte

Met oudere kinderen

• 9Mark09-08-2015

Comfortabel en voordelig

Wij hebben 18 nachten bij Bungalows Los Guanches gelogeerd. Wij hebben het direct bij Alan, de eigenaar, geboekt en zo een prima prijs gekregen. Via Alan hebben we ook voordelig een auto gehuurd die bij de ferry afgeleverd werd toen wij aankwamen. Elke avond was er een spektakulaire zonsondergang te zien van af ons balkon of het heerlijke zwembad. Vragen en problemen werden snel via de telefoon met Alan opgelost. We kunnen iedereen aanraden hier te verblijven.

10Zwembad
    10Prijs/kwaliteit
    10Hoeveelheid ruimte

Met oudere kinderen

• 9john en elleke 04-02-2012

echt een aanrader,mooi gelegen,ruim ,rustig.

de bungalows hebben veel privacy,mooie ligging met een schitterend uitzicht. Heerlijk rustig,maar el paso ook op korte afstand voor boodschappen en te eten.echte toppers zijn el sombrero en cafe central. van hieruit ook makkelijk het eiland te bezichtigen kortom we komen zeker terug

9Inrichting
    10Prijs/kwaliteit

• 9J. Hoogma28-04-2011

Een echte aanrader!

Wij verbleven vorig jaar mei een week in dit bungalowpark met een zeer vriendelijke en behulpzame britse eigenaar. De locatie bij El Paso is perfect voor allerlei uitstapjes vanwege de centrale ligging, het parkje zelf is ook gunstig gelegen en lekker rustig met voldoende privacy. De bungalows waren erg schoon en naar onze begrippen zeer ruim, met grote kasten voor alle bagage. Handdoeken en afval werden prima verschoond. De inrichting van onze bungalow was eenvoudig maar functioneel/compleet en liet voldoende ruimte voor eigen spullen. De bedden/matrassen waren prima. Het uitzicht vanaf ons terras was fenomenaal. Onze kinderen (van 9 en 11) hebben enorm genoten van het met zonne-energie verwarmde zwembad dat op zonnige dagen in de avond nog heerlijk warm (soms 27 graden!) was terwijl het buiten toch wat frisjes aan het worden was. Zij konden prima uit de voeten, met genoeg ruimte om te spelen, zowel binnen als buiten.

Met jonge kinderen

• 9J.J. Fikkert18-03-2011

Goed verzorgde bungalows

Op internet vond ik via een site . klein park met 5 bungalows van de Engelse sympathieke eigenaar Alan Drake. Naar wat e-mails gestuurd te hebben voor nadere informatie besloten we een bungalow met auto te reserveren. Na bevestiging stuurde hij netjes een route beschrijving met gegevens. We stonden versteld van de klant vriendelijkheid tegen over zijn gasten van deze jonge Engelsman die 24 uur gebeld kon worden bij problemen. Alle bungalows hebben twee tweepersoons slaapkamers, badkamer, ruime netjes ingerichte woonkamer voorzien van airconditioning/verwarming (vergoeding elektra), satelliet tv, goed ingerichte keuken helaas zonder oven,magnetron. Tevens goed verzorgde tuin met verwarmd zwembad en een prachtig uitzicht vanaf terras over de Atlantische oceaan of La Caldera de Taburiente. Echt de moeite waard en voor herhaling vatbaar.

9Inrichting
    9Ligging

0 tips over Vakantiehuis Los Guanches

0 vragen over Vakantiehuis Los Guanches

Vakantiehuis info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
      • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
      • KeukenKeuken
      • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras