Pension La Tienda

Pension La Tienda

Pension

2 reviews over Pension La Tienda in het Nederlands

2006

Ben pas geleden in dit Pension geweest

Fam. Sanders
10-6-2006

Ben pas geleden in dit Pension geweest. Erg goed verzorgd, liggend in een zeer mooie omgeving is dit familie pension de ideaale verblijfplaats zo midden op La Palma. Je krijgt via Sigi en Hayo(de eigennaars) ook korting op een huurauto bij een bedrijfje wat 2 straten verderop ligt. s'Morgen kun je goed ontbijten als je wil tegen meerprijs en er liggen ggoede restaurants in de buurt. Wij waren in de Suite Don Andres, deze ruimte is ontzettend mooi en modern maar in authenthieke stijl op gebouwd.

Gereisd Anders in juni 2006
2005

Ik vind het een erg mooi en goed verzorgd pension

Hans v.d. Berk
22-5-2005

Ik vind het een erg mooi en goed verzorgd pension. De afwerking is erg goed. Zwembad erbij een groot terras aan de achterkant met tuin enz........ Men krijgt hulp met alle dingen die te maken hebben met het eiland zelf. Het Pension lig in het midden van het eiland en de afstanden naar alles zijn dus ideaal. De omgeving is schitterend, en het eiland La Palma zelf is zeer mooi.

Gereisd Anders in mei 2005

Pension info

Nog geen informatie beschikbaar over Pension La Tienda

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension La Tienda in El Paso, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension La Tienda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.