Appartement Casas Miramar

Meer appartement info

10 reviews over Appartement Casas Miramar

• 1Marieke28-08-2014

Geld gestolen uit huisje

Volgens de website zou er een kluisje zijn in het huisje. Dit bleek niet het geval. We hadden in het huisje contant geld achtergelaten en nog wat spullen, echter toen we terugkwamen bleek het geld weg te zijn. De rest lag er nog. We hadden het huisje geheel afgesloten, dus deur en ramen op slot, en toen we terugkwamen was ook alles op slot. Er waren geen inbraaksporen te vinden. De eigenaresse had het huisje die dag schoongemaakt. Zij beweert dat ze het huisje heeft geopend, schoongemaakt, en weer heeft afgesloten. Wij voelden ons daar na de diefstal zeer onprettig en onveilig, maar kregen geen begrip van de eigenaars.

De eigenaars bleken een contract te hebben met de touroperator waarbij zij aangaven een kluis te hebben. De eigenaars hebben echter geen excuses gemaakt en geen financiële compensatie aangeboden. De eigenaar gaf aan om mogelijk nu een kluis te gaan plaatsen.

Gereisd met partner in januari 2014

• 9joke08-04-2013

prima huisje

Een prima huisje met veel privacy voor een fijne vakantie op dit eiland.

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 9aik meeuse07-01-2013

Compleet ingericht huisje met fijne terrassen

Net terug van twee weken in een van de 2 huisjes Miramar in El Paso. Het huisje -en de keuken- is heel compleet en met liefde ingericht in vgl met andere spaanse vakantiehuisjes. Bv naast filterkoffiemachine ook een expressoapparaatje. Kerststerren en kaarsen ivm kerst. Fruit en wijn bij aankomst, etc. Direct naast het huisje een heerlijk zonnig en vrij terras. Ligging is rustig en toch vlakbij het centrum van El Paso. Eigenaresse Isabel (alleen Spaanstalig) komt om de dag handdoeken verschonen. Ze is erg aardig en respecteert privacy.

Gereisd met partner in december 2012

• 8Ida06-04-2010

Prachtige plek en perfecte ligging

Wij zaten in het kleine huisje en er was niemand in het ander huisje. Alle ruimte voor onszelf dus. Veel ruimte om het huisje en veel ruimte in de grote tuin bij het zwembad. Uitzicht op zee en de omliggende bergen. El Paso is het perfecte uitgangspunt om het eiland te verkennen met een huurauto. Ook handig: supermarkt op loopafstand, zodat je 's morgens alles vers kunt halen! Een aanrader!!

Gereisd met partner in januari 2010

• 8Helma van den Berg25-03-2008

Zeer fijne service, er werd 2x schoongemaakt, en de handdoeken werden 2x vervangen in de week dat wij er zaten, bloemetjes voor de deur, verse pruimen en sinasappels uit de tuin, en een fijne tuin met zwembad, een oasetje! Er was wel wat hondengeblaf uit de buurt, maar dat is ook het enige negatieve dat ik kan verzinnen!

Gereisd met familie in maart 2008

• 8imans31418-05-2007

Vandaag teruggekomen, mooi huisje. Lekkere rustige omgeving. Wij zaten in het kleine huisje. voordeel is dat er 2 terrasjes zijn waar je kunt zitten. We gaan zeker terug!

Gereisd in mei 2007

• 8Marinus23-01-2007

Casita voor 3 a 4 personen perfect. Mooiste ligging van de 2, uitzicht tot op zee en tuin zeer mooi (met zwembad). Service (eigenaresse) perfect en zeer vriendelijk! Huurauto noodzakelijk, maar ligging El Paso perfect.

Gereisd met partner in januari 2007

• 9Ans en Karel11-03-2006

De casas zijn twee huisjes, geen appartementen. Het is er prachtig: een mooie tuin met zwembad, een aparte bbq-plek, het 2e huisje is kleiner en ligt wat meer verscholen maar zag er van buiten gezien ook leuk uit. De eigenaresse woont in een groot huis erachter maar respecteert de privacy van de huurders zeer. Wel leuke attenties, na een dagje weg: verse pruimen uit haar tuin, bloemetjes op tafel. We zijn in de zomervakantie van 2005 geweest en komen zeker terug. Wel voor mensen die van rust en natuur houden (maar dat geldt voor het hele eiland La Palma)

Gereisd in maart 2006

• 9RWLK24-12-2005

Mooi huisje! Prachtig uitzicht en vrije ligging. Tuin met kleurige bloemen en zwembad. Verzorging prima.

Gereisd in december 2005

• 8vince07-11-2005

Prima huisjes Casita's, huurauto is wel een must, goed centraal, miramar 1 is beter dan 2 qua ligging

bij regen veel rupsen binnen, wat wil je in de vrije natuur.

Info van duitse internetsites was handig, restaurants en tips, wandelschoenen meenemen..

leuke vakantie dus, zwarte stranden zijn wel apart.

Gereisd in november 2005

Appartement Casas Miramar info