Géén boekingskosten

Appartement info

2 Reviews over Casa Roja

• 10Anna21-12-2014

aanrader!

Fantastische plek! kamers zijn met smaak en liefde ingericht. heel hartelijke eigenaar, die vaak verse fruit bracht. elke huisje heeft 2 terrasen, echt handig, want er is altijd zon op de ene of de andere terras. genoeg privacy. handdoekken waren 2 keer per week gewisseld, bedlinnen 1 keer per week. wij hadden niet erg genoeg kastruimte, maar vonden niet erg voor een korte termijn. strand is 10 min met de auto. tip bij de auto verhuur. wij hadden een auto van Oasis La Palma gehuurd en omdat wij geen credit card hadden, hebben wij contant 300 euro borg betaald bij de aankomst. daar hadden wij niet opgerekend. maar de vervelende was dat wij geld terug kregen pas na terugkeren naar NL. het heeft 2 week geduurd en wij hadden maar €295 ontvangen. € 5 waren administratie of verzendkosten. het is niet de eerste keer dat wij borg moesten betalen, maar wij kregen geld altijd cash terug.

• 9eelyjannatuyl23-04-2012

Heerlijk centraal op het Eiland La Palma

Drie huisjes liggen naast elkaar met veel privacy en een hele mooie begroeiing. De eigenaar ontvangt je ontzettend vriendelijk en gastvrij met een heerlijk fles wijn en een grote tros biologische bananen. Ons huisje was niet erg groot maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. Je kunt heerlijk 's ochtends buiten ontbijten op de mooie stevige ligstoelen met uitzicht op de bergen. 's avonds aten we altijd buiten op het terras voor bij het huisje, met uitzicht op zee. Het eiland is ook schitterend, de wegen zijn er erg goed. Een heerlijk vakantie op een schitterend eiland waar we 14 dagen enorm hebben genoten.

Appartement Casa Roja info