Géén boekingskosten

SpanjeLa PalmaBreña Baja

8FantastischScore uit 7 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

7 Reviews over Parador de la Palma

• 3Bulté Gilbert30-06-2016

Nooit meer, wilde zelfde dag al vertrekken!

ontbijt was in orde avondmaal 2 dagen zelfde menu onthaal onvriendelijk mag niet roken op het balkon kamer vuil en versleten balkon schimmel op de vloer en afgeschilferde verf aan de deuren van het balkon bijna geen verf aan de deuren viel er af als we op het balkon gingen stoelen konden we niet gebruiken op het terras vernis ging af op onze kleding heb klacht neergelegd en kregen een fles wijn aangeboden van het hotel ter waarde van 20 euro dat ik geweigerd ben niet te koop wil eerlijkheid wat touroperator betreft geven ze valse informatie in hun folder we zouden voor 3 nachten nog naar een ander hotel mogen gaan hebben als we 600 euro oplegden naar een hotel dat nog goedkoper was dan waar wij verbleven het zou beter zijn dat ze ons 600 euro schadevergoeding zouden geven hebben niets aan onze vakantie gehad juist in een gevangenis waar we bleven we hebben dagen uren en minuten afgeteld zo dat we naar huis konden gaan groeten Bulté Gilbert

• 8mevrouw Holtkamp12-11-2012

heerlijk hotel

prachtig hotel met een centrale ligging op het eiland om tochten en wandelingen te starten.

• 9y.wit511-01-2011

Schitterende plek, prachtig uitzicht

De parador is met name geschikt voor stellen of alleenstaanden, voor kinderen is er alleen een zwembad en verder is het hotel niet kindvriendelijk ingericht. Behalve het restaurant is er op de locatie niets te doen daarvoor heb je altijd een auto nodig. Deze is voor weinig te huur en het eiland nodigt uit om van alle kanten te bekijken.

• 9Lea en Pierre23-02-2010

Rust en stijl

Dit is het type hotal dat je opzoekr als je rust en kwaliteit zoekt, weg van het massatoerisme en de verblijfsfabrieken die heel wat hotels aan de costa's kenmerken.

Het personeel gedraagt zich stijlvol, vriendelijk, zonder opdringerig te zijn of familiair te worden. Altijd bereid op je te woord te staan, maar zelden op eigen initiatief, tenzij het om een of andere reden nodig zou zijn. Zoals we konden ondervinden, zeer behulpzaam bij het oplossen van problemen.

De kamers zijn mooi ingericht en ruim; maar hier en daar zou enige renovatie op zijn plaats zijn. Het raamwerk is aan vernieuwing toe.

Het eten is er smakelijk en bijzonder verzorgd. Zoals het in de paradores de regel is, is het aangeboden menu gebaseerd op de plaatselijke keuken met vermoedelijk welwat concessies aan de buitenlandse gasten. De gasten met half-pension mogen op de menukaart twee schotels en een dessert kiezen, zonder zich om de prijs te moeten bekommeren. Na een week wordt de keuze wel wat eentonig.

• 8Barreto14-02-2010

difficile a trouver

Bel hôtel et bonnes prestations.. Dommage que l'hôtel ne nourrisse pas les deux chats affamés ,squelettiques et malades qui vivent dans le parc...c'est un gros contraste... Il y a peu de panneaux de signalisation pour trouver l'hôtel,ils sont parfois cachés par la végétation...et si on a le malheur de s"égarer,il n'y a plus aucun panneau et la population locale semble ne pas connaitre le parador.

• 10Jakob24-12-2008

angenehmes Hotel

Lage ist sehr schön, etwas außerhalb,schöner Blick auf Santa Cruz. Mietwagen sinnvoll, Frühstücksbüfett sehr gut. Die Menüauswahl abends wurde nur alle 2-3 Tage geändert. Die Qualität sehr schwankend, ein und dasselbe Gericht wurde am nächsten Tag anders serviert. Die Vorspeise reichte manchmal als Hauptgericht. Eine Bedienung sprach sehr gut deutsch.

• 9Verplancke Roza17-09-2007

Zeer mooi hotel, met prachtige tuin en zicht op zee. Is maar 5 km. van luchthaven gelegen maar geeft zeker geen hinder. Huurauto is wel gemakkelijk om de omgeving grondig te verkennen. De kamers zijn ruim en zeer netjes. Ontbijtbuffet is super, het avondeten is minder, weinig variatie. Personeel is oké, maar het zou handig zijn moesten ze buiten Spaans, toch nog iets van een andere taal kennen. Voor het overige is La Palma een eiland met mooie plekjes en aangename stadjes en o zo rustig in vergelijking met de hectische toestanden in onze steden. Wij hebben op La Palma een prachtige week beleefd.

• 9Inge Snoep11-10-2004

Heerlijk hotel. Mooie ligging. Heel rustig. Prachtig uitzicht over omgeving, de zee en Santa Cruz in de verte. Lekker eten en heel vriendelijk personeel. Een echte aanrader!

• 9Annelies20-06-2004

Mooi hotel met prachtig uitzicht over de kust. Prima ligging om naar de verschillende kanten van het eiland te reizen. Sfeervol en netjes ingerichte kamer die erg schoon was. Heerlijk avond eten in het restaurant, met half-pension konden we kiezen uit een 3 gangen menu (circa 5 keuzes per gang) of a-la-carte eten met bijbetaling van een klein bedrag. Het ontbijtbuffet was ook erg goed en uitgebreid, veel vers fruit en lekkere kazen. Personeel was erg vriendelijk en attent. Echt een aanrader dit hotel.

Hotel Parador de la Palma info

• WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

• LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Hygiëne