Hotel Los Pajeros Villas *****

Hotel Los Pajeros Villas *****

Hotel Los Pajeros Villas
Hotel Los Pajeros Villas

We hebben een aantal aanbieders voor Los Pajeros Villas voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Los Pajeros Villas in het Nederlands

Rob, 7-1-2018

4 prachtige villa's , ruim en schoon met een prachtig uitzicht en zwembad .

Zeer uitgebreide inrichting en vriendelijke eigenaren.

La Palma is een prachtig eiland met wonderschone natuur ,je hebt wel een auto nodig om het eiland te kunnen bezichtigen .

Super!

Patricia, 12-4-2014

Wij zijn net terug en zowel de locatie als het eiland La Palma hebben ons heel goed gedaan. De villa's zijn schoon, zeer ruim (3 slaapkamers en 2 badkamers) en van alle gemakken voorzien (vaatwasser, div overige keukenapparatuur, open haard, eigen parkeerplek etc.). Wij waren met een kindje van anderhalf en die kon niet alleen buiten spelen maar dat mocht de pret niet drukken: de tuin is prachtig met sinaasappelbomen en avocadobomen. En het eiland is zeker de moeite waard om een keer te bezoeken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Los Pajeros Villas in Breña Baja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Los Pajeros Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Los Pajeros Villas scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.