Géén boekingskosten

Appartement Los Molinos

SpanjeLa PalmaBreña Baja

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Los Molinos voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 5 reviews

Meer appartement info

6 Reviews over Los Molinos

• 6André Wamelink21-03-2018

Saai verblijf

La Palma is een prachtig eiland waar heel veel te zien is. Ideaal voor wandelaars die houden van dalen en klimmen. Prachtige natuur , weinig dieren gezien. Het is moeilijk aan te geven wat de mooiste locatie is om te verblijven. Als ik weer zou gaan zou ik , denk ik, voor een hotel of appartement in Puerto Naos kiezen. Op Los Molinos , de plek waar wij verbleven, viel nogal wat op aan te merken. Ontbijt was goed , diner zeer matig. Saai verblijf ,zonder bar of ander gezellig verblijf. Het leek wel of dit verblijf al 10 jaar niet was onderhouden. De midgetgolfbaan zag er niet uit. Onderhoud winterslaap gehad? Als ik hier eigenaar van was zou ik me schamen. Kamers werden wel goed schoon gehouden en we kregen regelmatig schone handdoeken. Appartement was wel ruim. Service was goed , we kwamen vroeg aan en mochten meteen naar onze kamer. De kamer is nauwelijks geschikt om zelf te koken. Uit eten kun je op 15 tot 20 minuten loopafstand.

• 9ECB25-06-2016

Fantastisch gastvrije accommodatie

We zaten in het appartementen complex van los molinos Dat ligt er tegenover. Typisch spaans. Supersschoon. Heel veel ruimte. Goede bedden. Iedere dag wordt er schoongemaakt en schone handdoeken. Hotel is luxe en bijzonder gastvrij. Zwembad gewoon heerlijk.Ontbijt zeer uitgebreid. Fijne tijd gehad!

• 9Willem26-11-2009

Prachtig uitzicht!

Wij hebben voor dit appartement gekozen op basis van de eerdere beoordelingen, en werden niet teleurgesteld. Het appartement is heerlijk rustig gelegen, ziet er zowel buiten als binnen aantrekkelijk uit, en het uitzicht is inderdaad prachtig. Door de ligging in de heuvels is het wel noodzakelijk om een auto ter beschikking te hebben. Het enige punt(je) van kritiek was de magere keukenuitrusting, geen broodrooster of waterkoker, wel een koffiezetapparaat en een fornuis met oven... Daarentegen was de kwaliteit van de bedden weer beduidend beter dan we hadden verwacht, dus heerlijk geslapen en mede daardoor een heerlijke vakantie gehad op een prachtig groen eiland zonder massatoerisme.

• 8familie met 1 kind van 9 jaar03-09-2008

Aanrader!

Prima appartementen met mooi uitzicht op zee, bergen en Santa Cruz. Het zicht op de luchthaven is niet hinderlijk. De locatie is wel afgelegen maar met de auto ben je zo binnen 10 minuten in het drukkere Los Concajes of Santa Cruz. Door de 2 kamerappartementen zijn er niet veel kinderen, maar het zwembad maakt veel goed. Ook fijn dat je gebruik kan maken van de faciliteiten van de naast gelegen accommodatie. Kortom een aanrader!

• 8C. Ronteltap28-04-2008

Appartement op ca 360meter hoogte met vrij uitzicht op zee. Vliegveld op ca 1 km afstand, slechts enkele vliegtuigen per uur, geen geluidshinder Westkant van eiland, waar appartement is, ligt wel vaak in bewolking door hoge berg in buurt Daardoor na 13:00 meestal geen directe zon

• 8Melissa16-04-2006

Mooie nieuwe appartementen. Mooi gelegen in de heuvels. Alle appartementen hebben uitzicht op zee, er is een zwembad en een mooie tuin. De appartementen worden 5x per week schoongemaakt. Handdoeken en beddengoed wordt 3x per week verwisseld. Zonder huurauto zijn de appartementen moeilijk bereikbaar.

Appartement Los Molinos info

• CafeBeschikbaar (1)

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)