Appartement
9,5

2 reviews over Appartement Casa Felipe in het Nederlands

Prima casita voor een fijne vakantie

L. Oudhuis
11-5-2009

Mooie casita met ruim terras en mooi uitzicht. Goede bedden en inrichting! Toegangsweg was nogal slecht, onverhard met kuilen. Konden goed vanaf ons terras zien of in Porto Naos de zon scheen als het bij ons bewolkt was. Prachtig eiland . Zeker een plekje om nog eens naar toe tegaan!!

Gereisd Met partner in april 2009
2008

De casita was heel ruim , mooi netjes en prachtig Een heel

Heidi Couffez
8-6-2008

De casita was heel ruim , mooi netjes en prachtig uitzicht! Een heel mooie streek.Restaurants zijn niet zo duur en lekker eten. De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam!Kortom een reis met Wauw effect om nooit meer te vergeten !Heidi en Dominiek

Gereisd Met partner in mei 2008

Appartement info

• AdresCalle Barranco De Los Hombres S/N E-38769(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Casa Felipe

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Felipe in Breña Baja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Felipe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.