Géén boekingskosten

Appartement Breñas Garden

SpanjeLa PalmaBreña Baja

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Breñas Garden voor je op een rij gezet:

6.7VoldoendeScore uit 6 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

6 Reviews over Breñas Garden

• 6Linda29-12-2018

Saai, gehorige appartementen, rustige ligging,

Rustige ligging qua omgeving en daar koos ik ook bewust voor. Maar je verwacht dan toch geen gehorige appartementen? Het geschuif met stoelen en tafels door zowel gasten als wrs het personeel: kan echt niet.

• 6Juut8309-01-2013

Voor kindervakantie niet geschikt

Dit appartementencomplex ligt hoger in de bergen, dus het is er sowieso kouder dan aan het strand. Zwembad erg klein en geen lift beschikbaar; daardoor veel gesjouw met alle spullen. Geen magnetron of bad aanwezig (stond bij ons op de website, wordt aangepast) en met kids/baby is dat toch wel een pré. Bedden erg hard (boxspring), ik heb uiteindelijk het matras van de bank gebruikt als matras. Huisvoorraad summier: pannetje en enkele borden en dan heb je het wel gehad.

• 8e.teekens26-08-2012

geweldige vakantie in brenas garden

Het appartement zag er netjes en verzorgd uit .wij hebben gebruik gemaakt van het eten in het hotel. Het eten was elke dag weer heerlijk en elke dag was er wel wat anders. Het uitzicht was geweldig. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Wel is het raadzaam een auto bij de reis in te nemen.

• 9Stien05-09-2011

Zeer aangenaam aparthotel!

Leuke apparthotel. Zeer vriendelijke eigenaar of uitbater. Wij hadden enkel logies en dus geen ontbijt maar liepen 's morgens wel langs het ontbijtbuffet en dat zag er toch wel uitgebreidt en lekker uit! 's Morgens ontbeten wij op ons terras in het zonnetje en zoals eerder beschreven was de kans op wolken in de loop van de dag wel groot. Het appartement was zeer ruim, living met open haard, keuken, badkamer en slaapkamer. Overal plaats genoeg. Alles netjes en verwarming voorzien voor de winterperioden. Dagelijks schoonmaak behalve zondag en handdoeken werden vervangen wanneer je het nodig vond. La Palma is geen toeristisch eiland, hier vind je vooral rust en gezelligheid. Een auto heb je zeker wel nodig. Wij hebben alleszins super genoten van ons weekje La Palma!

• 3Riemer13-03-2011

Nur für Anspruchslose die bisher gezeltet haben...

Für Familien eher ungeeignet. Zimmerausstattung sehr spatanisch, z.B. kein Schrank im Schlafzimmer. Keinerlei Heizung vorhanden, das wurde im März bei Nachttemperaturen um 10 Grad sehr kalt, da auch nur einfache Decken vorhanden waren. Reinigung und Handtuchwechsel erfolgte nur 1 x in der Woche. Frühstück ist sehr dürftig, wenn alle dann alle und dass auch für den Rest der Woche (kein Honig, nur 2 Sorten Marmelade, 2 Sorten Wurst und 1 Sorte Käse, Butter auf Zuteilung)

• 8wandelaar12-12-2007

Goede accomodatie aan de oostzijde van het eiland. Zodat je s morgens in de zon kunt ontbijten. In de middag heb je meer last van wolken dan aan de westkant maar met de auto hoef je hier geen last van te hebben. De acc. ligt buiten de hotelzone zodat je voor vertier en boodschappen altijd bent aangewezen op vervoer. Maar Santa Cruz ligt dichtbij en iss avonds heel gezellig.

Appartement Breñas Garden info

Het complex

• Adults onlytrue

• CafeBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)