Appartement Breñas Garden

4 reviews over Appartement Breñas Garden in het Nederlands

Voor kindervakantie niet geschikt

Juut83
9-1-2013

Dit appartementencomplex ligt hoger in de bergen, dus het is er sowieso kouder dan aan het strand. Zwembad erg klein en geen lift beschikbaar; daardoor veel gesjouw met alle spullen. Geen magnetron of bad aanwezig (stond bij ons op de website, wordt aangepast) en met kids/baby is dat toch wel een pré. Bedden erg hard (boxspring), ik heb uiteindelijk het matras van de bank gebruikt als matras. Huisvoorraad summier: pannetje en enkele borden en dan heb je het wel gehad.

geweldige vakantie in brenas garden

e.teekens
26-8-2012

Het appartement zag er netjes en verzorgd uit .wij hebben gebruik gemaakt van het eten in het hotel. Het eten was elke dag weer heerlijk en elke dag was er wel wat anders.

Het uitzicht was geweldig. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

Wel is het raadzaam een auto bij de reis in te nemen.

Zeer aangenaam aparthotel!

Stien
5-9-2011

Leuke apparthotel. Zeer vriendelijke eigenaar of uitbater. Wij hadden enkel logies en dus geen ontbijt maar liepen 's morgens wel langs het ontbijtbuffet en dat zag er toch wel uitgebreidt en lekker uit! 's Morgens ontbeten wij op ons terras in het zonnetje en zoals eerder beschreven was de kans op wolken in de loop van de dag wel groot.

Het appartement was zeer ruim, living met open haard, keuken, badkamer en slaapkamer. Overal plaats genoeg. Alles netjes en verwarming voorzien voor de winterperioden. Dagelijks schoonmaak behalve zondag en handdoeken werden vervangen wanneer je het nodig vond.

La Palma is geen toeristisch eiland, hier vind je vooral rust en gezelligheid. Een auto heb je zeker wel nodig. Wij hebben alleszins super genoten van ons weekje La Palma!

2007

Goede accomodatie aan de oostzijde van het eiland. Zodat je `s morgens in de zon kunt ontbijten. In de middag heb je meer last van wolken dan aan de westkant maar met de auto hoef je hier geen last van te hebben. De acc. ligt buiten de hotelzone zodat je voor vertier en boodschappen altijd bent aangewezen op vervoer. Maar Santa Cruz ligt dichtbij en is `s avonds heel gezellig.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Breñas Garden in Breña Baja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Breñas Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.