Hotel La Palma Romantica

Hotel La Palma Romantica

6.9Voldoende

Spanje, La Palma, Barlovento

6.9Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor La Palma Romantica voor je op een rij gezet:

15 reviews over Hotel La Palma Romantica

• 653shuttle26-04-2012

Kok zonder uitdaging

We zijn het grondig eens met vorige beoordelingen: de kok moet uitgedaagd worden. Het eten slaat nergens op. Er is een keus uit slechts 2 menu's en die keus moet vóór 14.00 u worden gemaakt. Kom je later aan dan 14.00 u heb je dus totaal geen keus! LIjkt ons voor de kok geen fijne werkplek, zo fantasieloos.

Gereisd met partner in april 2012

• 6CM Shuttle24-04-2012

Kan veel beter!

Wij sluiten ons aan bij de vorige beoordelaar. Ook wij deden de rondreis. Er is echter in het noorden weinig keus aan hotels. Het eten in dit hotel is ver onder de maat. De keuze uit slechts 2 menu's is te gering en als je ná 14.00 uur arriveert heb je helemaal geen keus! Een normale kok zou toch zo niet willen werken. Restjes vlees lagen volgend morgen bij het ontbijt!

Gereisd met partner in april 2012

• 7Frank24-12-2011

Matig

In het kader van een rondreis afgelopen week twee nachten hier verbleven in een royale, maar koude kamer. Kamer (nr. 15) en badkamer zijn erg aan renovatie toe. Bij halfpension keuze uit twee menu's: matig! Hotel ligt bij mooi weer op een prima plek, maar op deze plek is dat niet zo vaak het geval. Wat mij betreft is dit hotel niet direct een aanrader, maar er is waarschijnlijk weinig alternatief. Het plaatsje Barlovento is evenals het hotel weinig romantisch. De omgeving van het dorp is wel prachtig!

Gereisd met partner in december 2011

• 8Frits Luitjes20-06-2008

Wij verbleven er twee nachten,en het hotel heeft in veel opzichten een positieve indruk achtergelaten. minpuntje vonden wij de nogal hoge prijzen voor de drankjes. Frits en Marianne

Gereisd in juni 2008

• 9henk en truus12-06-2008

pluspunten: karakteristiek hotel op mooie lokatie. vriendelijk personeel. ruime kamers met mooi uitzicht. zwembad en bubbelbad bijna privé heerlijk na het wandelen.badjas hangt op de kamer. ontbijt buffet goed met heerlijke kwark en huisgemaakte marmalade. minpunten: niet centraal gelegen. vaak bewolkt en fris in vergelijking met andere delen van het eiland. Avondeten minder.Een goede kok zou de kwaliteit van dit hotel een stuk omhoog halen.

Gereisd met partner in juni 2008

• 8henk en truus11-06-2008

pluspunten: Een prima gezellig hotel mooi gelegen in parkachtige omgeving.Ruime schone kamers.Een binnen zwembad met bubbelbad vaak voor je alleen. Goed ontbijtbuffet.Vriendelijk personeel. minpunten:Niet centraal gelegen vaak bewolkt en fris. 8 km lager kan het opeens aangenaam warm zijn. Het avond eten matig.Een goede kok kan van eenvoudige producten nog iets smakelijks maken. Deze niet. Een tomaten salade betekent bij hem een aan partjes gesneden tomaat op het bord met een rauwe ui ring en dat was het. Als hoofdgerecht kregen we de eerste dag twee gebakken eieren en een gebakken banaan op het bord met een bolletje witte rijst en een kwakje ketchup.Geen goede binnenkomer .Een beetje creatieve kok zou voor dit hotel wonderen doen. De prijzen voor de drankjes zijn (in verhouding tot de omgeving) aan de hoge kant. Kortom: kan het eten je niet zoveel schelen ,wil je een rustig hotel in een prachtige omgeving als uitgangspunt voor mooie tochten dan is het hier prima.

Gereisd met partner in juni 2008

• 9Piet en Nel14-04-2008

Heerlijk familie hotel,niet zo'n massaal resort.Wij waren hier slechts 2 dagen omdat we een fly-drive hadden geboekt.Grote kamer van 10-5 meter, incl. bankstel en badjassen.Prima ontbijt en diner.De eerste dag aten wij het pensionmenu,o.a:aardappelsalade, frites,entrcote en groene salade alles heerlijk vers,deze keer eens geen buffet.De tweede dag kozen we a la carte:gevulde avocado met garnalen en hoofdgerecht verschillende gegrilde vissoorten met in de schil gekookte canarische aardappelen.Uiteraard moeste we dan wel bijbetalen.Prima keuken!De noord-oostkant van het eiland is inderdaad kouder dan de westkant,maar de omgeving is er prachtig.Palma Romantica doet zijn naam eer aan.

Gereisd met partner in april 2008

• 8Cristian22-12-2006

Mooi hotel met prachtige ligging en uitzicht. Goede, ruime hotelkamer met apart zitgedeelte en smaakvolle inrichting. Er is een gezellige bar in het hotel met openhaard en comfortabele banken. Daar is het prima relaxen na een dagje wandelen. Het binnenzwembad en de sauna zijn ook prima, hoewel een beetje aan de koude kant. Wel krijg je extra handdoeken en kun je met de badjassen die op je kamer hangen lekker gaan badderen. Het ontbijtbuffet is prima (je mag je eigen ei bakken). Het avondeten is op zich ook wel goed, alleen zijn de porties niet al te royaal. Tussen de middag dus ergens anders goed gaan lunchen! Al met al een erg mooi en goed hotel. We vonden het personeel heel vriendelijk.

Gereisd in december 2006

• 9van Dieren07-05-2006

Heerlijk hotel! Prachtige, mooie en ruime kamers, goede service, lekker (a la carte) eten met de beste vegetarische curry -met een canarisch tintje- die ik ooit heb geproefd. Ontbijt ook prima. Kamers hebben schitterend uitzicht en een groot balkon en zijn mooi ingericht en schoon. Prijzen zijn bij de rest van het eiland vergeleken wat hoog, maar dat valt ook nog wel mee. Enig minpuntje was het zwembad en de jacuzzi binnen, die koud waren en wat stonken. Verder top. Het hotel ligt niet erg centraal m.b.t. uitstapjes, maar de directe omgeving is mooi.

Gereisd in mei 2006

• 8Danique21-01-2006

Wij hadden al geboekt toen wij deze reacties lazen.. met enige terughoudendheid zijn wij hier geweest. Nu moet wel gezegd worden, dat wij een casita hadden, en dus niet direct in het hotel zelf verbleven. Maar ons verblijf was echt perfect!! Prachtig en rustig gelegen, zeer ruime casita, fabuleus uitzicht, en zo volledig ingericht hebben we het nog nooit ergens meegemaakt. De eigenaar van het hotel bracht ons er persoonlijk heen, hij was zeer vriendelijk. OOk ontvangst bij aankomst door receptie verliep zeer voorkomend. Nergens een kakkerlak gezien en het was er brandschoon en er werd grondig gecleand tijdens het verblijf. Het enige is dat het weer zeer onstuimig is in de winter. Maar verder is het prachtig in het noorden en voor , relatief zware, wandelingen zeer geschikt.

Gereisd in januari 2006

Hotel La Palma Romantica info