Sorteren

Reviews over Vallehermoso

Echt een aanrader!

Maris
    16-10-2014

Wat een heerlijk huis en wat een prachtige plek!

We hebben echt genoten van het heerlijke huis, de tuin, de zon, de prachtige omgeving en de super behulpzame eigenaren! Wij komen hier zeker terug!

positief verrast

Jozefien
    25-9-2013

We zijn inmiddels terug van onze vakantie op La Gomera. We waren positief verrast met het huis, hele mooie ligging. Helaas weinig rijp fruit in de tuin, maar heerlijk genoten van natuur, wandelingen, mooie strandjes en mountainbike tour.

Kortom een zeer geslaagde vakantie in een heel fijn huis!

Groeten,

Sarah en Reinier

Super vakantie gehad in Casa Linda!

José
    18-3-2013

Zeer aangename locatie, met mooi uitzicht. De prijs-kwaliteit verhouding klopt, wat je krijgt ligt goed in verhouding met wat je er voor betaald. Landelijke omgeving, maar wel op loopafstand van winkels. Het is een echt Spaans dorpje, zonder massa toerisme. Er hangt een hele ontspannen atmosfeer, echt een plek om helemaal tot rust te komen. Het contact met de Nederlandse eigenaar verliep soepel en we hebben veel informatie gekregen over het eiland.

Wat een uitzicht!

Xantippe
    4-2-2013

We hebben genoten van dit fantastische huis. Van alle gemakken voorzien en erg sfeervol. Heerlijke terrassen ook, waar we hebben genoten van de rust, stilte en uitzicht.

Heerlijk huis!

Ronald selter
    2-1-2013

Wat een prachtig huis op een heerlijke plek! We hebben veel gewandeld, maar ook in de zon op het terras. De kikkers in de beek zijn geweldig! En de bloemen staan nog in bloei in november! Was wel een overgang naar het Hollandse weer. Casa Linda is een aanrader.

Vallehermoso scoort een 8,4 uit 10, op basis van 7 reviews