Aparthotel Tres Palmeras

Meer aparthotel info

16 reviews over Aparthotel Tres Palmeras

• 2018
    9Yvette Roosendaal30-10-2018

Goed appartement een gezellige omgeving bij strand

Net appartement. Niet heel.modern maar heel erg netjes. Prima zwembad met lekkere ligbedden. Vlakbij strand en boulevard. Vanuit ons appartement geen zeezicht. Er zijn wel appartementen met zeezicht. Veel leuke en lekkere restaurantjes vlakbij het appartement

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• Oude reviews

7M.T. Kopmels23-04-2008

t was een oud spulletje maar wel functioneel, we hadden oude doorgezakte matrassen en na hierover geklaagd te hebben werden er splinternieuwe matrassen bezorgd! Aardige mensen aan de receptie, wij spreken spaans dus goed contact. De schoonmakers maakten erg veel herrie, uitslapen is er niet bij. Achteraan het complex erge rioolering stank. En er stond precies voor ons terras een grote palm waardoor het uitzicht beperkt was. Plus weinig privacie, alle terassen kijken op elkaar uit.

Gereisd met partner in april 2007

• 8Patrick & Leoniek24-02-2008

Prima accomodatie. Wij zaten in appartement 210 en hadden prachtig uitzicht over het zwembad en de zee. Volgens ons een van de beste appartementen. De bedden zijn prima en de mensen aan de receptie heel behulpzaam. Verder werd er prima schoongemaakt en kregen we regelmatig nieuwe handdoeken. We komen graag nog een keer terug. Het zwembad is trouwens niet verwarmd, maar best te doen (zout water).

Gereisd met partner in februari 2008

• 7P.F.M. Durville17-02-2008

Fijne vakantie gehad. Accommodatie is mooi gelegen, maar is op sommige onderdelen wel aan renovatie toe. Goede sfeer, lekker zwembad winkeltjes dichtbij.

Gereisd met partner in februari 2008

• 7H. Rozenboom15-10-2007

Prima complex. Jammer alleen dat de stoelen bij het zwembad voor het overgrote deel stuk waren. Dit geldt ook voor de parasols. Enig onderhoud van de badkamer zou niet misstaan b.v. doorlopen toilet en slecht onderhouden kitrand rond het bad. Het bad is zo wie zo niet te gebruiken omdat er boilers zijn met onvoldoende capaciteit. Enige nadeel als de wind verkeerd stond hing er een soort van rioollucht. Verder hebben wij het prima naar ons zin gehad. Zeer mooie omgeving.

Gereisd met partner in oktober 2007

• 7Miriam18-09-2007

Mooi complex maar zeker de binnenkant van de apprtementen mogen weleens opnieuw geverfd worden. De slaapkamer deur ging bijna niet meer open als deze dicht was. Vervelend waren ook al die hele kleine beestjes welke in de kasten en over de vloer kropen waardoor je echt niets in de keuken of los in de kast kon laten staan. De schoonmaak kwam iedere dag vroeg maar als je aangaf dat je nog niet klaar was kwamen ze ook niet meer terug die dag. Linnengoed werd op maandag verwisseld wat vreemd is als je op vrijdag aankomt. Wat raar is, is dat je als je extra handdoeken wil hiervoor moest betalen. Handdoeken werden 2x pw gewisseld wat niet echt veel is. Voordeel is dat het complex heel centraal ligt maar wel heel rustig. Tip!!! vraag bij boeking om app.nr: 226. Prachtig uitzicht vanaf het balkon op zee en veel privacy.

Gereisd met partner in september 2007

• 7Brenda Smit10-06-2007

Ruim appartement, uitstekende schoonmaak (niet te vroeg) en mooi onderhouden tuin. Met storm klapperen de schuifdeuren en waait er zand onderdoor, maar dit is een uitzondering.

Gereisd in juni 2007

• 7m.coenen14-03-2007

Een aardig verblijf met een zeer centrale ligging. Supermarkt, terras, strand, restaurants allemaal op loopafstand van het gezellige en rustige La Playa. Nadeel is dat de balkons (zeer) weinig privacy hebben en dat de appartementen aan renovatie toe zijn (o.a.verouderde badkamer). De inrichting is sober en het linnengoed is matig. De bedden waren goed. Probeer een appartement op de 1e verdieping te krijgen en zo dicht mogelijk bij zee.

Gereisd in maart 2007

• 8Ellen en Arend.04-02-2007

Rond okt-nov 2006 zijn we hier 14 dagen geweest; ons eerste bezoek aan La Gomera. Tres Palmeras is niet nieuw, maar wel goed onderhouden. Ziet er verzorgd uit. Perfecte bedden. Personeel zeer behulpzaam; niets is te veel. Complex ernaast was nog steeds niet af, maar de bouw leverde geen overlast. Winkels in directe nabijheid.

Gereisd in februari 2007

• 7M.Kuppers15-11-2006

Wij hadden ook geen klachten. Een goed appartement, groot terras en uitzicht op zee, al was dat dat in de verte.Het complex wordt netjes onderhouden. Schoonmaak is een keer vrij vroeg geweest, maar daarna niet meer. Prima zwembad en goede service. Alle receptionistes spreken meerdere talen en zijn zeer vriendelijk.

Gereisd in november 2006

• ZwembadBuitenzwembad, Peuterbad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis