Appartement Residencial El Llano

8.3Fantastisch

Spanje, La Gomera, Valle Gran Rey

8.3Fantastisch

• 8.2Inrichting

We hebben een aantal aanbieders voor Residencial El Llano voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Sauna
Meer appartement info

31 reviews over Appartement Residencial El Llano

• 8M10-05-2017

Fantastisch prachtige locatie

Rustig, schoon, vriendelijk personeel, mooi aangelegd, centraal. Bedden zijn beetje hard.

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 8Jos12-02-2017

Fijn appartement

Wij hadden voor de eerste keer bij touroperator geboekt maar dat nooit meer! De service van deze organisatie is ver onder de maat. Ze hebben ook geen hostess op het eiland. Verder hebben wij een prachtig verblijf gehad, ook El Llano was prima. Het zag er allemaal keurig uit. Een schitterend eiland waar je wel een auto nodig hebt om op de mooiste plekjes te komen. Het is volgens ons het mooiste Canarisch eiland en je moet van wandelen houden. Wij spraken daar een Duitser die er al 8 jaren woonde en die vertelde La Gomera is het eiland met de eeuwige lente. Het komt er bijna nooit onder de 20gr. en zelden boven de 30gr. En dat vonden wij ook. Wij hadden een gemiddelde temperatuur van 24gr. en dat in januari. Jammer dat touroperator een erg slechte service verleende. Het is te veel om op te noemen in deze review, maar slecht was het.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

• 8Joke03-11-2016

Aanrader! Ligging rustig en in trendy wijk

La gomera daagt uit tot avontuur. Wandelen in oerbossen zijn bereikbaar mer auto maar ook iov app complex is t goed vertoeven bij haventje met goede gezellige restaurants. Ook met oceano mee op dolphin and whalwatching die oog heeft voor habitat is erg inspirerend en beloftevol om deze mama's te ontmoeten. In de buurt zijn winkels om te shoppen. Ook in november kom je bruingetint terug. 't is er schoon en stil in avond. Zwembad is cool letterlijk.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 9Annette22-07-2015

Zeer fijn verblijf in ell lano

We zijn twee weken op de Canarische eilanden geweest waarvan een week op La Gomera en we verbleven in El llano. Een heerlijk rustig eiland en een fijne accommodatie. Mooi zwembad in een oase van groen. Grote, nieuwe en schone kamers ( helaas geen airco maar ja). Goeie stevige bedden. Keuken goed voorzien. Bijna elke dag schoonmaak en schone handdoeken.pittoreske dorpje en strandjes op loopafstand. Bakkers, supermarkt etc om de hoek. Minputen ( if any); Kinderen mogen niet erg druk spelen in zwembad Tip voor Valle gran rey, elke ochtend komen er wilde mantaroggen naar de haven op het afval van de vissersboten af, worden nu gevoerd, erg leuk. Verder vriendelijke mensen, wel handig als je beetje spaans spreekt. veel Duitsers en in elk restaurant een menu in Duits en engels. Niet toeristisch dus verwacht geen glijbanen en waterscooters want dan wordt je teleurgesteld. Wij vonden dit heerlijk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 7Lia van Lent01-02-2014

Er zijn betere plekken

Net terug van een vakantie van El Llano en ik moet zeggen ,het appartement was goed maar wat ons opviel was de desinteresse van het personeel.Ontzettend druk met spelletjes op de computer maar voor de gasten weinig interesse.Het water van het zwembad was niet verwarmd,dus weinig of geen mensen in het zwembad.Wij gaan altijd in Januari op vakantie naar de Canarische eilanden maar gaan hier niet naar terug.

Gereisd met partner in januari 2014

• 8Peter18-12-2013

Prima appartementen in rustige omgeving.

Mooi appartementen complex, goed verzorgd. Om de dag schone handdoeken, één keer per week schoon linnengoed. Bedden werden niet iedere dag opgemaakt. Appartementen liggen in een vrij rustige omgeving vlakbij de haven. Vriendelijke en behulpzame receptie. Leuke restaurantjes op minimale loopafstand.

Gereisd met vrienden in november 2013

• 8karlienGr22-05-2013

Fijne plek!

We zijn in mei een week in El Llano geweest en dit is ons prima bevallen. Het appartement schoon en ruim, en vlakbij zee, haventje Vueltas en restaurants! We hebben ons er prima vermaakt. We hebben niet zoveel gewandeld, hoewel dit hier goed mogelijk is en ook in mei is het nog een prima temperatuur daarvoor. Houd er bij wandelen in het noorden wel rekening mee om je warm(er) te kleden, de temperatuurverschillen tussen Zuid-west en Noorden waren vrij groot.

Gereisd met partner in mei 2013

• 10Lippens25-03-2013

Alles Piccobello

Alles netjes, mooi,prachtige tuin met groot zwembad! Ideaal gelegen,rustige buurt, vriendelijk personeel.Ideale prijs/kwaliteitsverhouding

Gereisd met partner in maart 2013

• 8Jan Buitelaar15-03-2013

Prima appartement!

Prima appartementencomplex zo'n 500 meter van het strand. Vriendelijke beheerder. Mooi zwembad. De keuken is compleet ingericht en de appartementen worden keurig een aantal malen per week schoongemaakt.

Gereisd met partner in maart 2013

• 9j. de vries10-03-2013

Fijn appartement

Mooie, ruime inrichting. Vriendelijk personeel. Rustig en toch dicht bij restaurantjes en zee.

Gereisd met vrienden in maart 2013

Appartement Residencial El Llano info