Appartement Residencial El Conde

Appartement
Hotel aan zee, Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag26°20°
Appartement Residencial El Conde
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Residencial El Conde voor je op een rij gezet:

4 reviews over Appartement Residencial El Conde in het Nederlands

2008

appartementencomplex met mooie binnenplaats

G.van Leijenhorst
7-2-2008

appartementencomplex met mooie binnenplaats. Verzorgd en schoon. Met zeezicht.

2007

Valle Grand Rey is een schitterende plek voor een zon-wandelvakantie. Aangename sfeer met vele leuke restaurantjes.

Mooi complex met landhuisachtig patio. Centraal gelegen met regelmatige schoonmaak.

Minpunt is dat een deel van de terrassen en balkons pal naast een ander complex staan, waardoor er geen uitzicht(blinde muur) en zon is.

Een volgende kies ik voor een nader complex of gaan we zelf op zoek naar een appartement.

2006

Voldeed prima aan onze wensen, geen vertier, geen vermaak, rustig, direct aan zee, restaurantjes allemaal op loopafstand, gem. 10-30 min. met auto/taxi naar startpunten wandelroutes.

2003

Ontzettend schoon complex

Bianca
17-12-2003

Ontzettend schoon complex. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Het zwembad is gelegen op het dak.

Wij zijn hier al twee keer eerder geweest en gaan er volgend jaar weer heen. Complex is centraal gelegen aan de boulevard. Ideaal appartement qua rust en gezelligheid.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residencial El Conde in Valle Gran Rey, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residencial El Conde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.