Géén boekingskosten

Appartement Residencial El Conde

SpanjeLa GomeraValle Gran Rey

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Residencial El Conde voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 5 reviews

Meer appartement info

5 Reviews over Residencial El Conde

• 10Gertrud u. Rudolf Lechner26-09-2008

Tolles Preis-Leistungsverhältnis

Diese nette familiäre kleine Anlage, mit Blick auf den Baby Beach in Valle Gran Rey, entsprach voll unseren Erwartungen. Das Zimmer war sauber und geräumig, das Frühstück am Balkon haben wir immer sehr genossen und die Kochmöglichkeiten und der Dachpool waren ebenfalls ein großes Plus. Einziger Nachteil: Die Zimmer gehen entweder auf die Straße (nichts für Lärmempfindliche) oder in den Innenhof (wo man jedem Verbeigehenden durchs Fenster die Hand schütteln kann). Die nächste Bushaltestelle ist ca. 10 min entfernt, Achtung: Der Flughafenbus ist ein Kleinbus und hält nur, wenn man sich auf die Straße wirft!

• 8G.van Leijenhorst07-02-2008

appartementencomplex met mooie binnenplaats. Verzorgd en schoon. Met zeezicht.

• 8Rob koppes12-03-2007

Valle Grand Rey is een schitterende plek voor een zon-wandelvakantie. Aangename sfeer met vele leuke restaurantjes. Mooi complex met landhuisachtig patio. Centraal gelegen met regelmatige schoonmaak. Minpunt is dat een deel van de terrassen en balkons pal naast een ander complex staan, waardoor er geen uitzicht(blinde muur) en zon is. Een volgende kies ik voor een nader complex of gaan we zelf op zoek naar een appartement.

• 9thera12-12-2006

Voldeed prima aan onze wensen, geen vertier, geen vermaak, rustig, direct aan zee, restaurantjes allemaal op loopafstand, gem. 10-30 min. met auto/taxi naar startpunten wandelroutes.

• 9Bianca17-12-2003

Ontzettend schoon complex. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad is gelegen op het dak. Wij zijn hier al twee keer eerder geweest en gaan er volgend jaar weer heen. Complex is centraal gelegen aan de boulevard. Ideaal appartement qua rust en gezelligheid.

Appartement Residencial El Conde info

Het complex

• Adults onlytrue

• CafeBeschikbaar (1)
  • Wlan internetBeschikbaar

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)