Appartement Los Tarajales

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag21°15°

We hebben een aantal aanbieders voor Los Tarajales voor je op een rij gezet:

Iliosreizen.nl
Iliosreizen.nl
Tjingo
Tjingo

2 reviews over Appartement Los Tarajales in het Nederlands

2005

Wij zijn er al diverse malen geweest en willen eigenlijk niet anders. Verzorging is prima, rust ook.

Alle balkons zeezicht en zon tot zonsondergang. Geen probleem met teveel zon binnen, althans niet in het najaar als wij op Gomera zijn.

Gereisd anders in november 2005

Zat naast dit complex

Lia Grooters
14-2-2005

Zat naast dit complex. Ziet er goed uit met mooi zwembad. Alle balkons hebben zeezicht. Alleen de beneden balkons hadden daarbij wel last van de palmbomen die dit uitzicht soms belemmerden. Geen parasols of zonwering bij de balkons, dus overdag bij zonnig weer is het erg heet op de balkons.

Gereisd anders in februari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Los Tarajales in Valle Gran Rey, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Los Tarajales zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.