Appartement Las Mozas

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag21°15°
Appartement Las Mozas

7 reviews over Appartement Las Mozas in het Nederlands

Prima appartement en lekker ruim

Fam.Onck
6-1-2010

Het appartement is heel ruim en ook slaapkamers zijn lekker groot.

Er is gratis WIFI internet in de Hotel lobby en personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.Zwembad op het dak van het appartementencomplex is klein maar voldoende om af te koelen!Je loopt in 3 minuten naar het strandje waar alle restaurantjes en barretjes zijn,het beste restaurant ligt recht tegenoven het appartementen complex.

Gereisd met oudere kinderen in december 2009

Zeer minimaal ingericht appartement

Nel en Tom Berwers
2-1-2010

Er zijn maar een paar appartementen met zeezicht. De overige appartementen kijken tegen een blinde muur van het nieuw gebouwde hotel. Het appartement is zeer karig ingericht en op de rand van schoon.

Geen koffiezetapparaat (ook geen koffiepot) geen waterkoker (ook geen theepot) een tweepits (een grote en een kleine) elektrische kookplaat die moeilijk warm te krijgen zijn. Een magnetron of oven was dus ook zeer welkom geweest omdat koken erg lastig is. Zeer minimaal uitgerust met servies en bestek. Van alles 3 stuks. Het appartement wordt in de woonkamer alleen verlicht door 2 zeer felle plafond lampen, die niet apart te schakelen zijn. Er zijn geen wand of schemerlampjes. Verder hadden we een klein oud TV-tje zonder afstandsbediening en zeer slecht afgesteld. We konden 1 zender (TV Gran-Canaria) redelijk bekijken. Uit navraag bij de overige nederlandse vakantiegangers, bleek dat het in de andere appartementen ook zo was. Jammer!!!!!

Gereisd met partner in december 2009

aanrader

Majel
11-4-2009

Mooi appartementen-complex, niet te groot, niet te klein. Appartementen zijn goed ingericht, geen luxe. Door het hotel dat vlakbij aan de west/zeekant is gebouwd, is het uitzicht helaas aan die kant minder. De zon kwam er toen wij er waren wel tot het eind van de middag bovenuit.

Op het dakterras met zwembad en mooi uitzicht is het heerlijk bijkomen.

Je mag gebruik maken van de faciliteiten van het hotel, zoals ook de parkeergarage.

Ligging is ideaal, vlakbij zee, strand, winkeltjes en restaurants en op loopafstand van een haventje.

Een aantal mooie wandelingen start vlakbij.

Wij hebben er heerlijk vertoefd.

Gereisd met vrienden in april 2009

2008

Jammer,dat er een hotel is gebouwd aan de zeezijde van Las Mozas.Alleen de appartementen aan de oostkant van het complex hebben nog zon.Het zeezicht is door de nieuwbouw van het hotel voor een groot deel verdwenen.Voordelen Las Mozas:ligging ong. 200 meter van het knusse boulevaardje met strand en ong.8oo meter van een mooi naturistenstrand.

Gereisd met partner in januari 2008
2007

Het enige nadeel zou kunnen zijn het in aanbouw zijnde hotel precies aan de zeezijde van het complex. Wij komen al sinds 1996 en zijn zeer tevreden in alle opzichten. Prima uitvalsbasis voor excursies.

Gereisd anders in april 2007
2005

Het appartement was zeer prettig om in te verblijven, het

Frank en Ellen Zijlmans
12-11-2005

Het appartement was zeer prettig om in te verblijven, het was alleen wat lastig om het te vinden (geen uitleg hoe te rijden!). Het ligt in de directe nabijheid van de verschillende restaurants, de zee en winkels waar de verschillende produkten (brood, beleg, drank, zoetigheden, etc.) gekocht konden worden. Omdat het geen hoogseizoen was (begin november) was er alleen 's morgens iemand van het complex aanwezig maar hebben dit niet als vervelend ervaren. De mensen zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd anders in november 2005

Erg mooi appartementen complex met veel groen. Mooi zwembad op het dak. Klinkt gek maar erg mooi. Voor het strand moet je sowieso niet naar dit eiland gaan, de natuur daarentegen is erg mooi. Geweldige service, vriendelijke receptie. Leuke restaurantjes in de buurt. Niet touristisch, en van drukte is absoluut geen sprake.

Absolute aanrader!

Gereisd anders in mei 2005

Iliosreizen.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Las Mozas in Valle Gran Rey, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Las Mozas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.