Appartement Jardin del Conde

Appartement info

Meer appartement info

46 reviews over Appartement Jardin del Conde

• 8Andrea en Chris28-10-2017

Centraal, groot, eenvoudig, gehorig complex.

Prachtig uitzicht , zeer centraal gelegen , matige wifi , gehorig , luidruchtige maar prima schoonmaak , mooi onderhouden binnentuin en zwembad ( onverwarmd ) . Zeer vriendelijke en behulpzame receptie . Prima bedden . Geen airco . Matige keukenuitrusting . Direct aan strand ( Baby Beach ). Voor 2 sterren een goede prijs/kwaliteit verhouding vinden wij .

Gereisd met partner in september 2017

• 9Goedbiertje28-10-2017

Prettig appartement op een schitterend wandeleilan

Het mooie appartementencomplex is gunstig gelegen in een klein plaatsje met een haventje, voldoende winkels en restaurantjes en dicht bij diverse strandjes. Na de wandelingen is het prettig relaxen bij het zonnige zwembad dat beschut gesitueerd is in een mooie tuin. Wij hadden daar een net 2-kamer appartement.

Gereisd met partner in januari 2017

• 8Andrea13-10-2016

Centraal gelegen , ruime kamers

minpunten : Geen waterkoker , gehorige kamers , matige wifi , weinig waterdruk onder de douche als het druk is , geen airco of ventilator .

pluspunten : Ruime kamers , goede bedden , mooie en goed onderhouden binnentuin rond het zwembad , zeer vriendelijke en behulpzame receptie , centraal gelegen tegenover baby beach , zeer goede schoonmaak .

Het complex is een beetje gedateerd , net als de handdoeken , maar dat heeft ook zo zijn charme , vinden wij . Zeker 2,5 sterren waardig .

Gereisd met partner in september 2016

• 9moons stefan06-09-2016

nooit meer in augustus

nooit meer augustus we zijn van 21 tot 30 augustus geweest en hadden geen rustig verblijf aan zwembad veel Spaans ,Duits lawaai maar je kan ook naar dicht bij strand of haven gaan waar wel rustiger was, dat we na 2 dagen ook hebben gedaan of eind mei begin juni zijn we ook eens geweest wat veel rustiger was op La Gomera ook de appartementen kunnen een opknap beurt krijgen wat ik bedoel met de kasten van de keuken en slaapkamer handdoeken werden regelmatig ververst winkels op korte loop afstand ontbijt 1x genomen geen 2 de keer was niet ok je zag dat er bijna geen mensen van gebruik maakten ik zou het opnieuw boeken in ander periode want tis er altijd mooi warm op La gomera na 3 keer geweest tezijn op La Gomera zal ik er zeker nog eens terug gaan wel jammer voor de lange verplaatsingstijd maar dat is ook vakantie

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Stefan26-06-2016

Fantastische accommodatie,ligt rustig en toch goedbereikbaar

Gereisd met partner in november 2015

• 9wbu03-05-2016

fantastisch natuur eiland

Het enige nadeel was de lange reis, de rest is een mooie natuur en heel rustig, een mooi appartement wat iets gedateerd is, maar heel schoon is. Rond het appartement zijn leuke en goede restaurantjes. Je kan onder begeleiding hele mooie wandelingen maken. Maar ook van belang is dat het weer een heerlijke warmte geeft.

Gereisd met partner in april 2016

• 9Harry11-08-2013

Prachtig eiland en prima verblijf

Goed, eenvoudig ingericht en ruim appartement. Iedere dag beperkte schoonmaak, minimaal 2x per week schone handdoeken. Klein complex, 74 appartementen met mooie tuin en zwembad. Wordt goed schoongemaakt, onderhouden. Omgeving is geweldig om wandelingen te maken, goede conditie en wandeluitrusting zijn voorwaarde. Auto huren is geen noodzaak, jekunt met de bus naar oa San Sebastiaan. Timah, een lokale organisatie, organiseert ondermeer een eilandtour en wandelingen olv perfecte gidsen. Kleine groepen van max 15 personen. Daardoor kom je op plekken die je zelf niet zelf ontdekt plus goede uitleg over eiland, planten etc. Eiland en Valle Gran Rey zijn geen locaties voor feestzoekers, geen disco te bekennen.

Gereisd met partner in juli 2013

• 9Hans Crezee21-10-2012

Een heerlijke herfstvakantie

Jardin del Conde was voor ons een heerlijk appartementenhotel voor een prima herfstvakantie. Het terras bij het appartement grenst direct aan het zwembad. Het appartement zelf is ruim en schoon. Aan de andere kant van de weg is een rustig baaitje met een natuurlijk zeezwembad. Het water wordt bij elke vloed ververst. Geschikt voor kleine kinderen, vandaar misschien de bijnaam 'Babybeach'. De receptionisten zijn behulpzaam en vriendelijk. Het ontbijt is eenvoudig maar lekker. Als wij weer naar La Gomera komen gaan we zeker naar Jardin del Conde.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 8saluut11-09-2012

La Gomera, geweldig eiland

leuk appartementencomplex ! De aankleding van de appartementen is enigzins gedateerd. Verder wel van alle gemakken voorzien behalve een airco! Het complex staat vlak aan zee en je wandelt zo de drukte in.Rondom het complex voldoende eettentjes waar je aardig tot goed kunt eten. Het aanwezige zwembad was wat viezig toen wij er waren.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8Bert11-02-2012

Wandelvakantie op La Gomera

We komen er voor de 4e keer en hebben het steeds erg naar ons zin. ER is geen reden om weer te gaan.

Gereisd met partner in januari 2012

Appartement Jardin del Conde info