Appartement
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag21°16°

41 reviews over Appartement Jardin del Conde in het Nederlands

Centraal, groot, eenvoudig, gehorig complex.

Andrea en Chris,
28-10-2017

Prachtig uitzicht , zeer centraal gelegen , matige wifi , gehorig , luidruchtige maar prima schoonmaak , mooi onderhouden binnentuin en zwembad ( onverwarmd ) . Zeer vriendelijke en behulpzame receptie . Prima bedden . Geen airco . Matige keukenuitrusting . Direct aan strand ( Baby Beach ). Voor 2 sterren een goede prijs/kwaliteit verhouding vinden wij .

Gereisd met partner in september 2017

Prettig appartement op een schitterend wandeleilan

Goedbiertje,
28-10-2017

Het mooie appartementencomplex is gunstig gelegen in een klein plaatsje met een haventje, voldoende winkels en restaurantjes en dicht bij diverse strandjes. Na de wandelingen is het prettig relaxen bij het zonnige zwembad dat beschut gesitueerd is in een mooie tuin. Wij hadden daar een net 2-kamer appartement.

Gereisd met partner in januari 2017

Centraal gelegen , ruime kamers

Andrea
13-10-2016

minpunten : Geen waterkoker , gehorige kamers , matige wifi , weinig waterdruk onder de douche als het druk is , geen airco of ventilator .

pluspunten : Ruime kamers , goede bedden , mooie en goed onderhouden binnentuin rond het zwembad , zeer vriendelijke en behulpzame receptie , centraal gelegen tegenover baby beach , zeer goede schoonmaak .

Het complex is een beetje gedateerd , net als de handdoeken , maar dat heeft ook zo zijn charme , vinden wij . Zeker 2,5 sterren waardig .

Gereisd met partner in september 2016

nooit meer in augustus

moons stefan
6-9-2016

nooit meer augustus we zijn van 21 tot 30 augustus geweest en hadden geen rustig verblijf aan zwembad veel Spaans ,Duits lawaai

maar je kan ook naar dicht bij strand of haven gaan waar wel rustiger was, dat we na 2 dagen ook hebben gedaan

of eind mei begin juni zijn we ook eens geweest wat veel rustiger was op La Gomera

ook de appartementen kunnen een opknap beurt krijgen wat ik bedoel met de kasten van de keuken en slaapkamer

handdoeken werden regelmatig ververst

winkels op korte loop afstand

ontbijt 1x genomen geen 2 de keer was niet ok je zag dat er bijna geen mensen van gebruik maakten

ik zou het opnieuw boeken in ander periode want tis er altijd mooi warm op La gomera

na 3 keer geweest tezijn op La Gomera zal ik er zeker nog eens terug gaan

wel jammer voor de lange verplaatsingstijd maar dat is ook vakantie

Gereisd met partner in augustus 2016

Stefan
26-6-2016

Fantastische accommodatie,ligt rustig en toch goedbereikbaar

Gereisd met partner in november 2015

fantastisch natuur eiland

wbu
3-5-2016

Het enige nadeel was de lange reis, de rest is een mooie natuur en heel rustig, een mooi appartement wat iets gedateerd is, maar heel schoon is. Rond het appartement zijn leuke en goede restaurantjes. Je kan onder begeleiding hele mooie wandelingen maken. Maar ook van belang is dat het weer een heerlijke warmte geeft.

Gereisd met partner in april 2016

Prachtig eiland en prima verblijf

Harry
11-8-2013

Goed, eenvoudig ingericht en ruim appartement. Iedere dag beperkte schoonmaak, minimaal 2x per week schone handdoeken. Klein complex, 74 appartementen met mooie tuin en zwembad. Wordt goed schoongemaakt, onderhouden. Omgeving is geweldig om wandelingen te maken, goede conditie en wandeluitrusting zijn voorwaarde. Auto huren is geen noodzaak, jekunt met de bus naar oa San Sebastiaan. Timah, een lokale organisatie, organiseert ondermeer een eilandtour en wandelingen olv perfecte gidsen. Kleine groepen van max 15 personen. Daardoor kom je op plekken die je zelf niet zelf ontdekt plus goede uitleg over eiland, planten etc. Eiland en Valle Gran Rey zijn geen locaties voor feestzoekers, geen disco te bekennen.

Gereisd met partner in juli 2013

Een heerlijke herfstvakantie

Hans Crezee
21-10-2012

Jardin del Conde was voor ons een heerlijk appartementenhotel voor een prima herfstvakantie. Het terras bij het appartement grenst direct aan het zwembad. Het appartement zelf is ruim en schoon. Aan de andere kant van de weg is een rustig baaitje met een natuurlijk zeezwembad. Het water wordt bij elke vloed ververst. Geschikt voor kleine kinderen, vandaar misschien de bijnaam 'Babybeach'. De receptionisten zijn behulpzaam en vriendelijk. Het ontbijt is eenvoudig maar lekker. Als wij weer naar La Gomera komen gaan we zeker naar Jardin del Conde.

Gereisd met partner in oktober 2012

La Gomera, geweldig eiland

saluut
11-9-2012

leuk appartementencomplex ! De aankleding van de appartementen is enigzins gedateerd. Verder wel van alle gemakken voorzien behalve een airco! Het complex staat vlak aan zee en je wandelt zo de drukte in.Rondom het complex voldoende eettentjes waar je aardig tot goed kunt eten.

Het aanwezige zwembad was wat viezig toen wij er waren.

Gereisd met partner in augustus 2010

Wandelvakantie op La Gomera

Bert
11-2-2012

We komen er voor de 4e keer en hebben het steeds erg naar ons zin. ER is geen reden om weer te gaan.

Gereisd met partner in januari 2012

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Jardin del Conde in Valle Gran Rey, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Jardin del Conde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.