Appartement El Cieno II

2005

Prima nieuw appartement in de wijk Playa van Valle Gran Rey

Lia Grooters
14-2-2005

Prima nieuw appartement in de wijk Playa van Valle Gran Rey. Het gebouw staat dwars op de zee. Zeezicht vanaf het Balkon betekent wel dat je pas vanaf 3 uur zon op je balkon hebt. Op de appartementen met terras is dat iets eerder. Beste appartementen liggen direct aan het zwembad. App. ziet er verder goed uit. Twee tot drie keer per week schoonmaak.

Gereisd Anders in Mon Feb 14 2005 14:54:30 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement El Cieno II in Valle Gran Rey, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement El Cieno II zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.