Appartement Charco del Conde

Appartement Charco del Conde
7,3

4 tips over Appartement Charco del Conde

gaea, 26-10-2017
Ga je naar het eiland om iets van de natuur te zien? Huur een auto/scooter/fiets. De bussen rijden maar 5x op een dag en alleen de starttijd is bekend.
Marja, 19-4-2015
Een auto huren is aan te bevelen!
Ben en Jenny Vermeulen, 15-2-2015
Kamer 329 vonden wij een prima keuze met veel zon op het balkon. Het is een wandel-eiland. Er is verder niet veel te doen, maar daardoor ook heerlijk rustig.

We hebben een aantal aanbieders voor Charco del Conde voor je op een rij gezet:

Ruud, 28-6-2013
Belgisch bier is haast niet te vinden maar toch in haven gevonden: http://goo.gl/maps/oetBK Echte goede restaurants zijn er niet veel. We veel budget en goedkoop. Fietsen huren voor een week is te veel. Je kunt moeilijk de vallei uit. Tenzij je fanatiek mountenbiker bent natuurlijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Charco del Conde voor je op een rij gezet: